nieuw en zwanger willen worden

Hey Ellis,

welkom op dit forum! Ja, het is hier echt hard werken hoor, een dagje niks gelezen en je loopt gigantisch achter, hahahah! We typen er lustig op los!
Jammer dat de  er bij jou ook zijn (bij mij ook vandaag, nouja eigenlijk gisteravond). Bij mij wel iets sneller (24 dagen). Wel  dat het zo lang bij jou geduurd heeft!!!!! Ik hoop dat het deze ronde beter gaat (= geen  en lekker zwanger!)

Heel veel succes!

groetjes, Mickje

Hoi Mickje,

ik heb geen idee wat al die afkortingen betekenen??
Kun jij me er wat meer over vertellen, anders is het allemaal zo abracadabra....

Ben jij al lang bezig??
Is altijd weer balen als je ongesteld bent.....

groetjes Ellis

quote: Ellis in wonderland reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-03-2008 21:10:08'));

Hoi Ellis, welkom. Ik heb er ook even over gedaan voordat ik wist wat alle afkortingen betekende NOD= niet ongesteldheidsdag, de dag dat je eigenlijk ongesteld moet worden maar het dus niet wordt (= zwanger!)  betekend de rode duiveltjes ofwel RD ofwel ongesteldheid

@ Miranda: Toch altijd goed dat je minder rookt toch, gewoon steeds opnieuw prioberen.
@Spring: Gecondoleerd met je tante
@ Mickje: Jammer van de RD's, de volgende keer is het raak, je moet maar denken dat je oefenronden hebt gehad en volgende keer voor het raak schieten gaat ha ha
@Nathalie: Leuk dat je zwemles geeft, zelf heb ik 10 jaar gezwommen, altijd met veel plezier

Ik ga denk ik vandaag weer klussen. Dus vroeg naar bed.
groetjes,
Antoinette

ckje,

ik heb geen idee wat al die afkortingen betekenen??
Kun jij me er wat meer over vertellen, anders is het allemaal zo abracadabra....

Ben jij al lang bezig??
Is altijd weer balen als je ongesteld bent.....

groetjes Ellis

Daar zijn we weer,

Als eerste Spring, gecondoleerd met je tante, en heel veel sterkte voor jou en je familie, en het is helemaal niet erg dat je eventjes rustig aan wilt doen met het forum. We zien je wel weer als je je er weer lekker bij voelt. Sterkte meid.

@ Ellis: welkom op ons topic, en leuk dat je meekletst, als je ook op onze NOD lijst wilt, dan geef maar gewoon je datum door. Wat NOD betekend is al aan je uitgelegd zag ik. Als je zo niet weet wat je NOD dag is kun je deze berekenen op predictor.nl.

@ Mickje: van wat ik begrepen heb moet je je cyclys berekenen vanaf de dag dat je m.s. doorbreekt. Tenminste dat is mij ook verteld hier. Ik werd namelijk woe 5 mrt al lichtelijk ongesteld en op zat 8 mrt brak de menstruatie pas door. Moeilijk allemaal zeg, dat gerekenen... Ik weet het ook niet meer?????  We klussen gewoon netjes om de dag, ook de ovu testen doe ik niet meer, werken niet bij mij denk ik!!!

@ Miranda: super van je dat je ook bent gaan minderen met roken, hou vol. Ik probeer ook nog steeds zo min mogelijk te roken.

Zo meiden, nu ga ik er weer ns een eindje aan maken voor vandaag, tenminste dat denk ik, hihi.... Ga me maar ns lekker douche, en dan lkkr het mandje in... morgen ben ik vrij, dus ik kan morgen al jullie getyp op de voet volgen. We kunnen zometeen nog een boek schrijven over "desperate 1 a be moms and there story" hahahaha....  mss een leuke naam voor ons nieuwe topic strakkies, want we komen al aardig in de richting, want deze is al bijna vol....

Meiden SLEEP THIGHT DON'T LET THE BEDBUGS BITE  

NOD lijstje:

Antoinet100                        2e ronde 1e kindje                          04-04-08
Esseltje                                   2e ronde 1e kindje                            05-04-08
Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                          09-04-08
Maureen                                2e ronde 1e kindje                          10-04-08
Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      
Britt                                                3e ronde 1e kindje                        17-04-08  
Mickje_m                              2e ronde 1e kindje                           17-04-08            
Gerdien                                    4e ronde 1e kindje                          20-04-08
Miranda                                    3e ronde 1e kindje                          22-04-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!

Spring                                        4e ronde 1e kindje                              29-03-08
Joepie                                        1e ronde 1e kindje                             30-03-08  
Poeh                                           1e ronde 1e kindje                                01-04-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

R ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008
Bolle                                1e ronde 1e kindje       uitgeteld op 1 december 2008

Hoiii was ik weer. Jeetje kom ik ff niet kijken zitten jullie stiekum kei veel te kletsen. Nou dan heb ik weer wat te lezen voordat ik mijn bedje in duik. Nou ja ik zie net pas dat de serie Brothers & Sisters (die ik dit seizoen PROBEER) te volgen pas om 23.30 uur komt, beetje jammer! Ben vandaag helemaal met de dagen in de war en nog steeds kei vergeetachtig, word er niet goed van. Lichaam is helemaal van slag lijkt.

@ Miranda, gewoon lekker klussen wanneer je zin hebt en goed uitrekenen dan zal het ook vast wel goed komen hoor. En als je er uiteindelijk achter komt dat het niet werkt kun je hem altijd nog vaker in bed slepen hè, hihih. 2 is idd beter dan 20, hopelijk blijft het ook bij 2! Probeer door te zetten, tis voor goed doel!

@ Spring, gecondoleerd meis. Ik begrijp dat het zo beter is, maar een sterfgeval doet ondanks dat je weet dat ze nu rust heeft toch pijn en verdriet. Veel sterkte de komende tijd voor jou en je familie. We zien je wel verschijnen als je weer een beetje tijd hebt. Trouwens ik heb geen innestelbloeding gehad hoor, was gewoon mijn ongi. Hoopte dat het innestelbloeding was, maar vandaag zijn de rode duiveltjes er in volle kracht.

@ Mickje, hier ook rode duiveltjes in overvloed, wil je er een paar lenen? De hele dag al buikpijn, is nu gelukkig wat minder. Zal wel door het stoppen met de pil komen. http://www.predictor.nl/content.asp?page=641 is heel handig. Je moet de dag kiezen dat je menstruatie door zet. Ik had gisteren heel licht en vandaag zet het door. Dus in mijn geval maar een cyclus van 22 dagen.

@ Ellis, gezellig dat je met ons mee gaat kletsen. Je hebt nog heelllll veel te lezen. En ik zou als ik jou was maar snel beginnen want er komt elke dag heelll veel bij, hahah. Als je dag niet komt kijken raak je bijna de kluts kwijt hier hoor. Hhaha ik zit ff te dollen, natuurlijk hoef je niet elke dag te komen. Klets gezellig mee. Ik heb hele kort cyclus van maar 22 dagen. Dit is ook pas de eerste ronde dat we bezig gaan, dus op naar de 2e hè. Moeilijk lijkt me dat zo lang niet ongi te worden. Dan hoop je toch echt dat je zwanger bent en is het steeds maar wachten wachten. Heb je het elke maand zo heel lang? Omdat je best wel tijdje gestopt bent met de pil, zou dat dan niet al een beetje regelmatiger moeten zijn? Ik weet het ook niet hoor, kom ook maar net kijken in het wereldje van zwanger willen worden, hihih. Waar kom je vandaan? En wat is je NOD? Dan kunne we je misschien in ons lijstje toevoegen als je dat leuk vind?

@ Antoinette, ik geef geen zwemles hoor. Ik help bij het sportgezondheidscentrum waar ik zelf een aantal keren per week zwem waaronder therapie zwemmen. Ik knip de kaartjes van de kindjes die komen zwemmen, doe balie werkzaamheden en administratieve dingen.

Liefs Nathalie

Nog ff het lijstje!

Naam Leeftijd Prov/woonplaats

Nathalie 24 Drenthe, omg.Emmen
Marloes 25 Overijssel omg. Deventer
Antoinette 29 Utrecht, Utrecht
Shannah (mamoetje) 18 Zuid-Holland, Dan Haag (30-03 jarig 19 jaar)
Marieke (mickje) 29 België, vlakbij Eindhoven (de gekste, haha)
Esseltje 29 Limburg
Suzanne (poeh) 26 Limburg (omg. Weert)
Miranda 22 Zuid Holland, Zoetermeer
Spring 26 Gelderland (omg. Arnhem

Grrrrrrrr ik snap niet waarom ik mijn Word teksten en kleurtjes hier niet meer kan doen! Soms wel en soms niet, heel irritant. Ik ga eens ff proberen om een bannertje te maken, want dat lukte gisteren ook niet om hier te laatsen. Iemand nog tips?

Weltrusten voor strakkies allemaal! Nachtknuffff, Nathalie

Hallo meiden,

Sorry, is al weer een paar daagjes geleden voor mij. Ben weer druk aan het werk en mijn ongesteldheid aan het "uitzitten". Hopen dat dit de laatste keer is!

Joepie, je moet je niet rot voelen dat je al getest hebt. Ik heb het al zo vaak gedaan. Zo'n impulsieve bui van: ik ga nu een test doen.
Ik denk dat ik er al wel 15 ofzo heb gedaan in mijn leven. Het geld wat ik ervoor kwijt bent, dat scheelt mij niet meer zoveel. Elke keer is het weer een horizontaal streepje. Ik hoop zo erg dat het een keer een kruisje wordt!!!

Wel spannend hoor voor iedereen die bijna haar NOD heeft!

Maandagavond heb ik de documantaire (rotwoord) Tienermoeders opgenomen. Wie heeft dit ook gezien? a.s. maandag komt dit weer op tv. Pfff best wel erg hoor, van die meisjes van 13/14 jaar.
Was ook zo'n meisje van 14 die een rondleiding kreeg in het ziekenhuis en waarbij de verloskundige alles uitlegde wat er ging gebeuren tijdens de bevalling.Toen zei dat meisje: "het lijkt mij echt leuk, ik heb er heel veel zin in."
Toen lieten ze een voorstukje zien van volgende week waarbij ze aan het bevallen is. Ze schreeuwde:" Ik vind dit echt niet leuk, ik wil niet meer!!!"

.....slik....

Nouja, niet teveel over denken.

Ik moet weer aan het werk, heb ook nog geen tijd gehad om bij te lezen.
Doeidoei!!!

Nathalie 24 Drenthe, omg.Emmen
Marloes 25 Overijssel omg. Deventer
Antoinette 29 Utrecht, Utrecht
Shannah (mamoetje) 18 Zuid-Holland, Dan Haag (30-03 jarig 19 jaar)
Marieke (mickje) 29 België, vlakbij Eindhoven (de gekste, haha)
Esseltje 29 Limburg
Suzanne (poeh) 26 Limburg (omg. Weert)
Miranda 22 Zuid Holland, Zoetermeer
Spring 26 Gelderland (omg. Arnhem
Gerdien 25 Gelderland, omg. Apeldoorn

Terug
Bovenaan