Hoiii was ik weer. Jeetje kom ik ff niet kijken zitten jullie stiekum kei veel te kletsen. Nou dan heb ik weer wat te lezen voordat ik mijn bedje in duik. Nou ja ik zie net pas dat de serie Brothers & Sisters (die ik dit seizoen PROBEER) te volgen pas om 23.30 uur komt, beetje jammer! Ben vandaag helemaal met de dagen in de war en nog steeds kei vergeetachtig, word er niet goed van. Lichaam is helemaal van slag lijkt.
@ Miranda, gewoon lekker klussen wanneer je zin hebt en goed uitrekenen dan zal het ook vast wel goed komen hoor. En als je er uiteindelijk achter komt dat het niet werkt kun je hem altijd nog vaker in bed slepen hè, hihih. 2 is idd beter dan 20, hopelijk blijft het ook bij 2! Probeer door te zetten, tis voor goed doel!
@ Spring, gecondoleerd meis. Ik begrijp dat het zo beter is, maar een sterfgeval doet ondanks dat je weet dat ze nu rust heeft toch pijn en verdriet. Veel sterkte de komende tijd voor jou en je familie. We zien je wel verschijnen als je weer een beetje tijd hebt. Trouwens ik heb geen innestelbloeding gehad hoor, was gewoon mijn ongi. Hoopte dat het innestelbloeding was, maar vandaag zijn de rode duiveltjes er in volle kracht.
@ Mickje, hier ook rode duiveltjes in overvloed, wil je er een paar lenen? De hele dag al buikpijn, is nu gelukkig wat minder. Zal wel door het stoppen met de pil komen. http://www.predictor.nl/content.asp?page=641 is heel handig. Je moet de dag kiezen dat je menstruatie door zet. Ik had gisteren heel licht en vandaag zet het door. Dus in mijn geval maar een cyclus van 22 dagen.
@ Ellis, gezellig dat je met ons mee gaat kletsen. Je hebt nog heelllll veel te lezen. En ik zou als ik jou was maar snel beginnen want er komt elke dag heelll veel bij, hahah. Als je dag niet komt kijken raak je bijna de kluts kwijt hier hoor. Hhaha ik zit ff te dollen, natuurlijk hoef je niet elke dag te komen. Klets gezellig mee. Ik heb hele kort cyclus van maar 22 dagen. Dit is ook pas de eerste ronde dat we bezig gaan, dus op naar de 2e hè. Moeilijk lijkt me dat zo lang niet ongi te worden. Dan hoop je toch echt dat je zwanger bent en is het steeds maar wachten wachten. Heb je het elke maand zo heel lang? Omdat je best wel tijdje gestopt bent met de pil, zou dat dan niet al een beetje regelmatiger moeten zijn? Ik weet het ook niet hoor, kom ook maar net kijken in het wereldje van zwanger willen worden, hihih. Waar kom je vandaan? En wat is je NOD? Dan kunne we je misschien in ons lijstje toevoegen als je dat leuk vind?
@ Antoinette, ik geef geen zwemles hoor. Ik help bij het sportgezondheidscentrum waar ik zelf een aantal keren per week zwem waaronder therapie zwemmen. Ik knip de kaartjes van de kindjes die komen zwemmen, doe balie werkzaamheden en administratieve dingen.
Liefs Nathalie