Goede morgen allemaal,
Ikke heerlijk geslapen, had ik ook wel nodig hoor. Twee nachten terug heb ik alleen maar zeurende pijn gehad in mijn onderbuik. Dus ben nu weer helemaal fris en fruitig...hihi... Vandaag staat er een hele waslijst op het programma, dus eens kijken wat we allemaal gedaan krijgen...
@ Gerdien: Ik heb ook naar tienermoeders gekeken afgelopen maandag... Ja het is allemaal best heftig, want het meisje waar jij het over had, die wordt waarschijnlijk ook nog eens uit huis geplaatst, en haar kindje zal ze waarschijnlijk ook niet lang bij zich mogen houden, TRIEST gewoon!!!! Haar kleine broertje en zusje (geloof ik) zijn vorige week al uit huis geplaatst, die zitten nu in een pleeggezin ofzo. Mijn vriend zat ook even te kijken, en zijn reactie was van " tja kijk ns wat er ook zit, die ouders enzo" Maar goed, het kan iedereen overkomen!!!!
@ Poeh: haha... tja wie weet staan we straks langs elkaar bij Prenatal zonder het te weten hihi.... Ik ga meestal in Roermond naar de stad, want dat is voor mij dichterbij dan Weert. Ga jij meestal naar Weert??? Inderdaad wel leuk dat we zo dicht bijelkaar wonen... Heb jij al kwaaltjes zo dat je opvalt??? Ik niet, ja oke alleen 2 nachten geleden ontzettende buikpijn gehad, maar verder merk ik weining verschil en ook ik denk dat ik niet zwanger ben, balen... hoor !! Ik had het zo gehoopt, maar zolang ik niet ongi wordt zien we het wel... ik heb nog 8 dagen, en ik zit nog ff niet op de wachtbank, dus we klussen maar gewoon door. Ik heb wel mijn ei gehad, want mijn temperatuur is hoger als voor mijn ei, dat scheelt bij mij toch een halve graad gemiddeld. Maar ik heb niet iedere dag getemperatuurd!!
@ Nathalie: je kunt op lilypie.nl of .com bannertjes maken als je deze afhebt krijg je een voorbeeld van hoe hij is geworden, deze kun je met je rechtermuisknop kopieren en dan kun je hem gewoon in je bericht plakken. Zo doe ik het meestal. Nou succes meid met je bannertje, als het niet lukt wil ik je ook wel een bannertje maken hoor, dan kopieer je hem maar vanuit mijn berichtje....
4 Spring: meiden, voor Spring is nu een verdrietige tijd aangebroken, omdat haar tante is overleden, en ze heeft aangegeven dat ze weer komt als ze er weer wat beterder aan is, toch is haar NOD bijna en ik zou het fijn vinden om voor haar extra te duimen, voor een lief en warm steuntje in de rug, van ons allemaal...!!!
@ Joepie: de poepie, waar zit je meid??? Normaal ben je een van de eerste 's morgens, maar ik heb je nog niet gezien... Hoe is het bij jou, al kwaaltjes??? Nou ben benieuwd hoe jij je lichaam ervaart de komende wachtdagen... ik duim voor je!!!
Zo meiden, ik ga maar eens beginnen met poetsen en opruimen... blegh... maar ja moet ook gebeuren, helaas geen kaboutertjes geweest vanacht die het voor mij gedaan hebben....
Oja, meiden laat mijn gevoel niet in de steek he, ik had eerder gezegd dat er meer van ons zouden aantellen deze maand, dus KOM OP!!!! Dat de paashaas niet voor niets is langs geweest.... TOI TOI TOI!!!!
xx Liefs Esseltje