nieuw en zwanger willen worden

@ Bolle: bedankt voor het beantwoorden van onze vragen, ik ben benieuwd, hoe het bij ons gaat en of de zwangere onder ons lijst langer wordt. Ik heb nog geen donkere tepels maar wel pijnlijk, maar dat was de vorige ronde ook, dus trek ik me niets van aan. Ook heb ik niet meer aders over mijn borsten lopen dan normaal, maar ik heb ook nog 9 dagen tot de NOD dag (volgende week zaterdag) dus we zullen zien.
En wat betreft die programma's die komen meestal 's morgens op sbs 6.

Meiden tot gauw, ik ga nu echt ff poetsen... de kaboutertjes die blijven echt weg... hihi  

Goedemiddag, lekker aan de poets essel? Ik moet eigenlijk ook nog dingetjes doen. Maar heb nog steeds die ontzettend vervelende buikpijn en ben op dit moment echt moe. Snap er niks van. Is dit reactie dat ik gestopt ben met de pil?

@ Bolle, je maakt heel wat mee meis. Je hebt het druk met al dat regelen en uitzoeken. Kan wel zeggen jammer dat je die baan niet hebt, maar zo heel veel reizen was denk ik niet echt goed voor je geweest. Wat doe je zoal in je beroep dan? Wat steld het voor? Is er niet iets anders waarvoor je kan en wil solliciteren? Wat moet je al veel regelen zeg nadat je een nog maar net weet dat je zwanger bent. Je zegt wel dat 12 weken nog heel lang duurt, maar voor je het weet is het zover hoor. Je bent nu al 4 weken zwanger immers. De tijd gaat zo snel!.

Verder weet ik ff niet meer wat ik zeggen wou. Ik heb bannertje gemaakt bij lilypie, kijken of die het doet. Maar ik wou eigenlijk die van kindjeopkomst, hihih. Maar deze is ook leuk! Tot later! En idd Joepie waar ben jeeeeeee?

Liefs Nathalie

http://tt.lilypie.com/uUoup1.png

Hallo allemaal,

SODEJUUU zeg...het is voor m'n gezondheid beter om elk uur even te
lezen en te reageren, wat een kletskousen zeg!hihi...wat fijn dat ik er
daar één van mag zijn!

Nou...dan maar bij het begin beginnen he...

Spring, gecondoleerd met het verlies van je tante...misschien is het beter,
maar het verdriet blijft, heel veel sterkte en we hopen op een beetje goed
nieuws binnenkort!
Die witte uitvloeiing is die dik of dun?Ik heb nu veel last van dunne witte
uitvloeiing, met soms wat dikkere afscheiding (sorry voor de details)
ertussen...had dat eerder niet zo erg...

Bolle, toch wel een geruststelling he, dat jij je daar zelf niet meer druk
om hoeft te maken, of je daar nu wel of niet aan moet beginnen. Een
vriend van mijn zus werkt ook in natuurbeheer en die had toen hij z'n
oude baan verloor ook al zo'n moeite met werk vinden...Succes meid!
Groot gelijk dat je de verloskundige al gebeld hebt, ik vind dat je lang
genoeg hebt gewacht!haha!Ben heel benieuwd wat er allemaal uitkomt!
Wij hebben ook 2 dagen voor m'n eisprong tot de dag na mijn eispron
elke dag geklust...dus het helpt misschien wel...

Miranda, hou moed hoor, met roken! Als je nog 2 sigaretten rookt, dan
heb je naar mijn idee een grote stap gemaakt! Ik ben trots op je, hoop
dat je het volhoudt!
Ik hoop dat ze gelijk heeft ja...de rd zijn nog steeds niet in beeld...maar
ik heb nog 3 dagen...Ze zijn er in ieder geval nog niet, maar heb wel
elke keer het gevoel dat ik ongesteld ben geworden...snel naar de wc,
maar dan blijkt het niks te zijn...We wachten zoals altijd maar weer
rustig af...zucht...

Mickje, dat doe ik vaak in de pauze, omdat in m'n klas een computer
staat en ik een eigen inlogcode heb, kun je daar gewoon in...en in
groep 7 staat de computer om m'n bureau en onder zelfstandig werken,
kan ik dan goed typen...heb m'n typediploma, dus gaat me redelijk
snel af! Groep 3 is echt aanhankelijk hoor!!!Wat een leuk idee, omdat
zo op te bouwen, ik hoop dat het een beetje lukt!
Jammer dat je echt ongesteld bent geworden...idd op naar de volgende
ronde!

Hoi Ellis, leuk dat je meekletst...goed mee blijven lezen, anders snap
je het niet meer, hihi! Fijn dat je weer ongesteld bent geworden, anders
blijf je maar zinloos wachten!

Gerdien, ik maak me er nu niet meer druk om met die test...geld maakt
me ook niet zoveel uit, maar 5 dagen was misschien ook wel erg vroeg.
Ik wacht nu rustig af tot dinsdag, als ik dan nog niet ongesteld ben
geweest iig...
Ik hoop ook heel erg voor je dat het een keer een kruisje wordt! dan
ga ik er eentje op drinken! (als het niet meer mag, wordt het chocomelk)
Heb de documantaire niet gezien...lijkt me wel erg interessant!

Nathalie, hahaha...ja, ik kan ook lekker typen! scheelt als het ook nog
een beetje snel gaat! Fijn dat je weer wat beter slaapt! Zwem je ook in
het weekend door trouwens? Ik heb respect voor je hoor!

Maureen, je moet dus aan de bak vanavond! Wel fijn dat je weet wat
je vruchtbaarste dagen zijn..heb je je eisprong ook gevoeld dan?
Klusse!

Haha, Essel, ja, ik was vanmorgen op een andere school even invallen,
daar kan ik niet zo gemakkelijk achter de computer kruipen...Het gaat
wel goed met me...nog steeds wel krampen, maar daarom heb ik zo het
gevoel dat ik ongesteld word, nog eerder dan m'n NOD...we zien wel...
Ook m'n tepels zijn gevoelig en soms pijn in de rug, maar weet niet zo
goed of dat nu van de fibromyalgie komt, of van wat anders...

Gisteravond om 20.00 ging de bel...vrienden van ons, die wonen in hetzelfde
blok 4 huizen verderop...ze kwamen zomaar even langs...Vriendje en ik
koffie zetten, tikte ik hem aan in de keuken, en heel zachtjes fluisterde
ik: ze is vast zwanger! En ja hoor, de koffie stond er en toen zei ze:
we hebben nog een leuk nieuwtje!
Ze had gister de echo gehad, was nu 11 weken!!! Ik barstte uit elkaar, van
allerlei vragen gesteld, wat ze gevoeld had enz. hoe lang ze erover gedaan
had (ook 1ste ronde) enz enz...dus misschien heeft ze wel door dat ik
wel erg geinteresseerd was, hihi! Ik moest me echt inhouden om niet
te zeggen, maar wij zijn ook bezig!!! Voelde wel een tikkeltje jaloezie,
maar ben superblij voor ze!

Poeh, spannend he! Hou ons op de hoogte! heb je al testen thuis? Ik
heb er gister wat besteld, maar als ik dus eerder ongesteld word, dan
blijven ze mooi liggen...op naar de volgende ronde! Ik duim voor ons!

Dames, dit was 'm weer, ik ga zo naar een vriendin, lekker met haar
uit eten, is lang geleden dat ik daar ben geweest!
Fijne middag en kom vanavond nog wel even terug!

Liefs Joepie

Hoiiiiiiiiii was ik weer. Onze Joepie is weer boven water hoor, hahah. Hier ook iemand met typdiploma dus als ik aan het vertellen ben ratel ik zo door en voor ik het weet heb ik weer een A4tje vol. Zeker als ik reageer op die lange verhalen van jullie, hahha.

Ik zwem niet in het weekend hoor Joepie. Op maandag avond meestal, gewoon vrij zwemmen. Dan kan ik gewoon lekker zwemmen, oefeningen doen, en natuurlijk kletsen, hihih. Alvast inzwemmen voor dinsdag want dan moet ik om 8.30 uur al in het zwembad liggen voor fysio zwemmen op woensdag middag werk in in het zwembad, maar zwem ik niet. Op donderdag ochtend heb ik therapie zwemmen, dat is wat intensiever. Eigenlijk een beetje aqua varia achtig idee, maar dan lager tempo. En sinds vorige week vrijdag heb ik dus gezwommen met dat gehandicapte meisje, maar toen had ik niet op maandag gezwommen. Di en Do dus zowiezo vaste dagen en dan nog 1x per week erbij. Nu ik ook nog revalidatie therapie in het ziekenhuis heb en beetje probeer te werken, word het allemaal beetje veel hè. Moet ook aan mezelf denken en naar mijn lichaam luisteren. Want ging vanmorgen niet echt super in het water, dus ff wat rustiger aan gedaan. Ik zit nu met laptop lekker op mijn hoekbank. Net de vaatwasser ff ingeruimd en paar telefoontjes, verder niks. Kan ook niet want ga strakkies met mijn nicht(je) de stad in. Moet alles beetje verdelen hè, qua energie e.d. Dank je voor het compliment Joepie!
Wel toevallig dat je buurvrouw (van 4 huizen verderop) zwanger is. Hopelijk kunnen jullie over korte tijd ook bij hun op de koffie om te melden dat je eigenlijk stiekum ook zwanger was tijdens dat gesprek maar het nog niet wist, hihih. Volgens mij is mijn vriend een beetje aan het oefenen met de kat. Die wil namelijk net als een baby liggen en hij zit er mee te knuffelen en te spelen. Zei laatst al tegen hem. Arme Nemo, die zal wel denken: baasie dat moet je met een baby doen, niet met mij, hahaha.

@ Miranda, hoe gaat het vandaag met je roken?
@ Essel, gaat het nog goed met je poetsen. Zo druk vandaag? Hahha
@ Bolle, hoe is het met je boek? Ben je al veel aan het lezen? Hou je voor jezelf ook dingen bij hoe het gaat enzo, in dagboek ofzo?

Ik ga mezelf maar eens ff kopje thee maken, want heb het koud!

Liefs Nathalie

Ik was vanmiddag in het dorp bij de Etos om vitaminepillen voor zwangeren te kopen. Ik natuurlijk goed om me heen kijken of ik geen bekenden zag. Ook nog even staan zoeken naar lotion om straie tegen te gaan (beetje vroeg misschien, maar ja je kunt het maar beter in huis hebben en aangezien mijn borsten nogal hard gaan leek het me toch wel slim om alvast te kopen). Maar goed sta ik bij de kassa en dan moet je vragen naar die vitaminepillen. Dus die man gaat ze halen, komt er ineens een goede bekende binnen! Ik snel dat flesje omdraaien en die man was nog achter, dus ik zeg schijnheilig 'hallo' tegen haar en gelukkig liep ze door naar de schappen. Dus die man komt terug en ik kijk niet eens wat hij in zijn handen heeft en zeg direct: doe maar in een tasje! hihi... Vraagt ie bij het afrekenen ook nog: wil je babyzegels? Ik maar nee hoor zeggen! Volgens mij had ze niks door gelukkig, of dacht ze dat ik een babykado kocht ofzo!
Maar mijn verhaal is nog niet af, want ik kom thuis doe het zakje open en wat staat er op het doosje: vitaminepillen voor vrouwen die zwanger willen worden! Zucht... dus nu moet ik weer terug. Ik hoop dat ze die nog terugnemen, want ik heb daar nu niets aan. Mochten ze ze niet terug nemen dan kan ik vast een van jullie er wel blij mee maken? Maar goed ik baal er dus wel weer van!
Hihi, volgende keer ga ik in ieder geval naar de stad zolang we het nog geheim houden, want de kans op een bekende is hier te groot!

Ik ben langzaam wat stukjes in het boek aan het lezen, maar er staat zoveel in dat nu nog niet van toepassing is op ons, dat ik voorlopig even genoeg informatie tot me heb genomen!

Hoi hoi...

Klaar met de poets... blegh... wat een saai werkje weer, maar alles is weer blitzzz... hiihii..  Alleen nog boven stoffen en zuigen... en klaar is klara....!!!

Jaja dames ook ik heb een typdiploma, is wel al zeker 10 jaar geleden, maar ik heb altijd administratief werk gedaan dus gelukkig ben ik het typen niet verleerd!!! Maar dan gaat dat wat beloven hierzo, met de lange verhalen.

Meiden is het ook niet een leuk idee als we gewoon lkkr gezellig bijelkaar blijven in ons topic... ook als we zwanger worden!!! Om gewoon alles vanaf het begin samen te delen... lijkt me wel ontzettend leuk...

@ Joepie: haha... vandaar dat je er niet was vanmorgen... Normaal ben je anders wel in een typstemming, hihi... Helaas kan ik niet op internet tijdens mijn werk. Maar ach, misschien ook wel beter, anders zou ik nog verslaafder zijn... hihi

@ Nathalie: jaja... klaar met poetsen, zo goed als tenminste... Helaas geen kabouterkes die het 's nachts voor mij doen... Mijn vriend die werkt veel en ik werk gemiddeld 27 uur per week, dus het huishouden komt op mijn schouders te liggen. Ik vind het ook niet erg hoor, ik doe het ook liever zelf.

@ Bolle: ik kan me goed voorstellen dat er nu zoveel op je af komt, en doe het ook maar rustig aan, want je hebt nog tijd genoeg. Ik zou ook de verloskundige al gebeld hebben, alleen al om informatie enzo... Het is toch ook allemaal nieuw je weet toch niks!!! Meid ik zou het ook gedaan hebben. Een vriendin van ons is ook verloskundige en ik wil ook nu al vanalles vragen, maar ja... dan weet zij natuurlijk ook dat wij bezig zijn... en dat willen we nog niet.

Nou meiden, ik ga weer ns een potje koken, want mijn mannetje ligt beneden op de bank en die moet strakkies weer weg. En ga strakkies ook naar mijn paardje dus ik ben wat later vanavond weer terug om al jullie VELE verhalen te lezen...

Knuf xx Esseltje

Hoi mensen,
Jullie zijn idd een stel kletskouzen, ik ga er echt voor zitten om te lezen..... De meesten kunnen lekker overdag ook typen. Lekker, als ik van mijn werk kom zet ik ook de computer meteen aan. Werkt verslavend....
Ben benieuwd over 6 mnd, dan praten we allemaal over echo's enzo.  
Bolle ben je al ver in je boek? Ik ben echt zo'n typje dat ook meteen alles wil weten. Wat mag je wel en niet eten etc.

groetjes,
Antoinette

Terug
Bovenaan