A
Anoniem
Guest
Hoi Hoi iedereen
Ik zit nu achter de computer met rugpijn en steken in mijn eierstokken.
Komt dit iemand mischien voor.
Ik baalde echt gisteren, het was mijn vruchtbaarste dag ben ik ziek dus we konden niet klussen
Had last van misselijkheid, duizelig en rugpijn.
Nu heb ik gewoon ontzettend last van mijn eierstokken en vooral die aan de rechterkant.
Maar ja we zien wel weer hoe het verder gaat.
Heb net bij de hema een ontzettend lief mutsje gekocht met slofjes erbij, ik ben nog wel niet zwanger maar ik moest die gewoon hebben.
Ik weet niet of meer meiden hier last van hadden dat ze nog niet zwanger waren maar wel al soms iets kochten????
Zo ja ben ik gelukkig niet de einge.
Ik had gisteren ook 3 biertjes gedronken maar was echt kotsmisselijk ervan en ik moest gelijk niks meer, zijn er meer meiden die geen alchohol meer lusten sinds ze met de pil zijn gestopt????
De Smaakt mij gewoon helemaal niet meer, maar me mannetje vind het nog steeds erg lekker.
Zeg al steeds tegen hem voor de grap: Denk je wel aan je zaadcelletjes je moet er nu zuinig op zijn.
Hij moet er elke keer maar om lachen als ik zo een bui heb ha ha hi hi.
Trouwens de programma,s van de bevalling en zo zijn overdag om ongeveer 10.00 op sbs 6, en ik vind ze altijd reuze interessant.
Nou meiden dit keer had ik veel te tikken, komt denk door rotweer.
Ik spreek jullie snel weer.
Ik wens iedereen een hele fijne avond toe!!!!
Groetjes van Maureen
Ik zit nu achter de computer met rugpijn en steken in mijn eierstokken.
Komt dit iemand mischien voor.
Ik baalde echt gisteren, het was mijn vruchtbaarste dag ben ik ziek dus we konden niet klussen
Had last van misselijkheid, duizelig en rugpijn.
Nu heb ik gewoon ontzettend last van mijn eierstokken en vooral die aan de rechterkant.
Maar ja we zien wel weer hoe het verder gaat.
Heb net bij de hema een ontzettend lief mutsje gekocht met slofjes erbij, ik ben nog wel niet zwanger maar ik moest die gewoon hebben.
Ik weet niet of meer meiden hier last van hadden dat ze nog niet zwanger waren maar wel al soms iets kochten????
Zo ja ben ik gelukkig niet de einge.
Ik had gisteren ook 3 biertjes gedronken maar was echt kotsmisselijk ervan en ik moest gelijk niks meer, zijn er meer meiden die geen alchohol meer lusten sinds ze met de pil zijn gestopt????
De Smaakt mij gewoon helemaal niet meer, maar me mannetje vind het nog steeds erg lekker.
Zeg al steeds tegen hem voor de grap: Denk je wel aan je zaadcelletjes je moet er nu zuinig op zijn.
Hij moet er elke keer maar om lachen als ik zo een bui heb ha ha hi hi.
Trouwens de programma,s van de bevalling en zo zijn overdag om ongeveer 10.00 op sbs 6, en ik vind ze altijd reuze interessant.
Nou meiden dit keer had ik veel te tikken, komt denk door rotweer.
Ik spreek jullie snel weer.
Ik wens iedereen een hele fijne avond toe!!!!
Groetjes van Maureen