nieuw en zwanger willen worden

Hoi Hoi iedereen

Ik zit nu achter de computer met rugpijn en steken in mijn eierstokken.
Komt dit iemand mischien voor.
Ik baalde echt gisteren, het was mijn vruchtbaarste dag ben ik ziek dus we konden niet klussen
Had last van misselijkheid, duizelig en rugpijn.
Nu heb ik gewoon ontzettend last van mijn eierstokken en vooral die aan de rechterkant.

Maar ja we zien wel weer hoe het verder gaat.
Heb net bij de hema een ontzettend lief mutsje gekocht met slofjes erbij, ik ben nog wel niet zwanger maar ik moest die gewoon hebben.
Ik weet niet of meer meiden hier last van hadden dat ze nog niet zwanger waren maar wel al soms iets kochten????
Zo ja ben ik gelukkig niet de einge.
Ik had gisteren ook 3 biertjes gedronken maar was echt kotsmisselijk ervan en ik moest gelijk niks meer, zijn er meer meiden die geen alchohol meer lusten sinds ze met de pil zijn gestopt????
De  Smaakt mij   gewoon helemaal niet meer, maar me mannetje vind het nog steeds erg lekker.
Zeg al steeds tegen hem voor de grap: Denk je wel aan je zaadcelletjes je moet er nu zuinig op zijn.
Hij moet er elke keer maar om lachen als ik zo een bui heb ha ha hi hi.

Trouwens de programma,s van de bevalling en zo zijn overdag om ongeveer 10.00 op sbs 6, en ik vind ze altijd reuze interessant.

Nou meiden dit keer had ik veel te tikken, komt denk door rotweer.
Ik spreek jullie snel weer.

Ik wens iedereen een hele fijne avond toe!!!!

Groetjes van Maureen

Hallo allemaal,

Wat is t stil hier!!

@Bolle, wat een verhaal. Had ik nog nooit van gehoort dat je zoiets van je kat kunt krijgen. Wel wist ik dat je de kattenbak niet zuiver mocht maken. Ik vind het wel erg cru van de huisarts om gelijk te zeggen dat je de kat weg moet doen. Hoop voor je dat de test goed uitvalt, hopelijk is er niets aan de hand he meid. Laat zsm maar iets weten als je meer hoort.
@Mijnkind, waarschijnlijk heb je je eisprong en voel je dit. Ik heb nog niets gekocht van babyspullen, ik heb zoiets van moet eerst maar eens lukken om zwanger te worden.

Groetjes poeh

Even nog kort. Ik heb net toch even goed zitten huilen. Mijn mannetje reageerde best kil over de telefoon en die denkt dat ik me maar druk maak om niets. Terwijl toxoplasmose echt supergevaarlijk is voor de baby! Oh laat ik alsjblieft al immuun zijn (45% van de vrouwens is dit) of het nog niet hebben opgelopen. Mijn mannetje zei direct: de kat gaat NIET weg, dus daar zal de huisarts niet blij mee zijn! Maar ik probeer de kat vanaf nu maar zoveel mogelijk te ontwijken, alleen af en toe een bol over zijn koppie.
Ik moet echt achter die computer vandaan, want ik maak me veel te druk en zie alleen maar enge dingen over die ziekte staan.

Maureen ik denk dat je vandaag of gisteren dan inderdaad je ei hebt. Heb je de afgelopen dagen nog geklust? Ik zou als ik jou was trouwens vanaf nu tot je ongi wordt ( of niet ) geen alcohol meer drinken hoor, want je zou nu eventueel bevrucht kunnen zijn. Vanaf nu moet je juist aan de sapjes , ik drink overigens minimaal twee of drie vruchtensapjes per dag, normaal zat ik altijd aan de cola-light! Maar omdat ik bijna geen fruit eet   wil ik dat met sapjes compenseren.

Nou ik voel me iets beter en kan eigenlijk niets anders doen dan de bloedtest afwachten. Ik ga nu in ieder geval de verwijzing ophalen voor de bloedtest.

Doei allemaal!

Hoi bolle,

Wat een drastische maatregel zeg, dat je je kat weg moet doen. Dat had ik nu nooit verwacht!!!!
Je moet je niet te druk maken hoor, wie weet is het niets. Veel succes.

groetjes,
Antoinette

quote: bolle81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-03-2008 14:38:15'));

Even nog kort. Ik heb net toch even goed zitten huilen. Mijn mannetje reageerde best kil over de telefoon en die denkt dat ik me maar druk maak om niets. Terwijl toxoplasmose echt supergevaarlijk is voor de baby! Oh laat ik alsjblieft al immuun zijn (45% van de vrouwens is dit) of het nog niet hebben opgelopen. Mijn mannetje zei direct: de kat gaat NIET weg, dus daar zal de huisarts niet blij mee zijn! Maar ik probeer de kat vanaf nu maar zoveel mogelijk te ontwijken, alleen af en toe een bol over zijn koppie.
Ik moet echt achter die computer vandaan, want ik maak me veel te druk en zie alleen maar enge dingen over die ziekte staan.

Maureen ik denk dat je vandaag of gisteren dan inderdaad je ei hebt. Heb je de afgelopen dagen nog geklust? Ik zou als ik jou was trouwens vanaf nu tot je ongi wordt ( of niet ) geen alcohol meer drinken hoor, want je zou nu eventueel bevrucht kunnen zijn. Vanaf nu moet je juist aan de sapjes , ik drink overigens minimaal twee of drie vruchtensapjes per dag, normaal zat ik altijd aan de cola-light! Maar omdat ik bijna geen fruit eet   wil ik dat met sapjes compenseren.

Nou ik voel me iets beter en kan eigenlijk niets anders doen dan de bloedtest afwachten. Ik ga nu in ieder geval de verwijzing ophalen voor de bloedtest.

Doei allemaal!

Hoi Bolle

Dat is rot, van je kat!!! Ik wist ook niet dat dat zo ernstig kon zijn! Van die kattenbak dat wist ik wel...
Wij hebben 3 katten (2 katers en een logeerpoes, die is van mijn vriendje z'n zus en man, die zijn aan het bouwen en wonen nu zolang bij zijn ouders op zolder). Maar die kunnen altijd naar buiten, dus een kattenbak hebben we niet eens!
Zou jullie kat echt de deur uit moeten? Je moet hem inderdaad voorlopig maar een beetje ontzien, en niet te wild maken... Goh zeg! Niet leuk!

Gerdien, ik zei dat van dat ik me soms licht in mijn hoofd voel.     Zal idd wel van het ontpillen komen.

Ga effies eten!

Groetjes!!!

Heyyyyyyyyyy Meiden,
Eindelijk NEEM ik ff tijd om rustig te zitten en forum bij te lezen en tevens te reageren op jullie posts. Na hectisch dagje ben ik ff thuis en ga dalijk nog ff lekker zwemmen, puur als ontspanning. Eten vanavond lekker makkelijk pizza. Ff geen zin om nog uitgebreid in de keuken te gaan staan.

Zo hey ik moet bijna de hele pagina naar beneden scrollen om jullie teksten te kunnen lezen. Daar ben ik wel ff zoet mee. Denk dat het in twee delen word, hahah.

@ Bolle, haha wat een avontuur om vitamine pillen te halen zeg. Ik ga hier in het dorp ook echt geen vitamine pillen of zwangerschapstests halen hoor, want al ken ik niet iedereen, veel mensen schijnen mij wel te kennen. En tja tis maar een dorp dus ons kent ons hè, hihih.

@ Essel, zo jij hebt flink gepoetst zeg gisteren. Heel de beneden verdieping, pff zeg. Wel fijn als het dan weer lekker schoon is hè. Mijn typdiploma is ook al heel oud hoor. Maar ja toen ik nog naar school ging met verslagen maken en daarna administratief werk dus dan verleer je het niet hè. En met dit forum zeker niet, hihih. Ik kan helaas ook niet op mijn werk typen. Niet omdat er geen internet is of ik steeds betrapt word, maar wel dat ik dan keer op keer de geschiedenis moet wissen omdat ze anders zien dat ik deze site bezocht heb. Nu zullen ze daar niet zo op letten denk ik, maar je weet maar nooit hè. Spannend zeg a.s. zaterdag gesprek bij je werk? Wat doe je nu ook alweer? En waar liggen je roots? Ik zal voor je duimen! Gelijk heb je dat je als je contract niet verlengd word geen extra uren meer gaat werken. Ik ben ook altijd veel te gek geweest en als ik nu zie hoe het gegaan is, heb ik spijt als weet ik veel wat. Kan wel zeggen dit overkomt me niet nog een keer, maar … hihi. Tja je moet gewoon voor jezelf opkomen en ook goed naar je lichaam luisteren, zeker als je dalijk zwanger blijkt te zijn.

Hhahha grappig ik lees hier over foliumzuur en denk meteen oh ja dat heb ik vandaag ook nog niet gehad. Ik heb het namelijk niet in de badkamer staan of in het zicht. Ik heb namelijk hulp die me komt helpen met de zware dingen in het huishouden (tot mei, grrr nieuwe stomme wet) en ik wil niet dat zei dat potje ziet met als gevolg dat ik dus niet elke keer aan denk om in te nemen. Dus nu meteen maar ff gepakt, maar dan voel ik me weer slecht, want zo werkt het natuurlijk niet hè.

@ Jolie80, of die forum nog actief is? Hhaha en hoe! Welkom hier. Kun je me msischien vertellen hoe jij je banner hebt gepost op dit forum, mij lukt het niet, sniksnik.

@ Joepie, het is zekerrrrr gezellig hier. Als ik niet typ of kan lezen denk ik altijd wel ff van goh wat zal er nu weer gebeurd zijn met de meiden, hihih. Bolle had ook last van haar rug dus wie weet is het bij jou ook wel raak. Of houd je lichaam je idd voor de gek. Ik weet het soms ook niet hoor. Wel valt me op dat de buikpijn die ik had tijden mijn periode enzo anders is dan menstruatie buikpijn. Misschien heeft het bij mij gewoon niet genoeg rijpingstijd gehad omdat ik cyclus had van 21/22 dagen. We zullen deze periode eens zien hoe het gaat. Je leert je lichaam wel beter kennen vind ik. Hier zijn de rode duiveltjes nog aanwezig dus nog ff niet klussen. Jammerrr!

@ Mickje, ik heb idd erg veel last gehad de eerste dagen toen ik ongi werd. Hele hevige buikpijn en viel me op dat ik de tweede dag (de dag dat het doorzette dus) eigenlijk heel veel bloed verloor. Dus ik dacht dat het wel heviger was dan toen ik aan de pil was. Nu is het inmiddels vrijdag en heb ik gelukkig niet zo’n buikpijn meer. En tja ongi ben ik nog steeds, maar heb er niet dusdanig veel last van dat ik denk grrr. Tja dat bloed is niet fijn, maar ja hoort erbij helaas. Hopelijk volgende maand niet meer!!!!! Jeetje heeft iedereen gesprekken op het werk over functioneren en wel of niet verlengen van een contract, spannend zeg! Ik ben vanmiddag gebeld door het UWV, reed in de auto dus vroeg of hij later ff terug kon bellen, maar hij wou snel ff iets vragen. Die man heeft het nu over genomen namelijk. Ik zit sinds oktober helaas in de ziektewet en heb midden januari voor mezelf een baantje geregeld bij het sportgezondheidscentrum waar ik zwem. Ik heb daar heel open gesprek gehad en ze willen mij de kans geven om er achter te komen wat ik nog wel en niet kan gezien mijn klachten en beperkingen. Half april help ik daar alweer 3 maanden op therapeutische basis. We hebben gevraagd aan het UWV wat de mogelijkheden zijn om daar te re-integreren. Maar hoorde steeds maar niks. Al 2x achteraan gebeld enzo, en nu blijkt het dus over te zijn gegaan naar andere arbeidsdeskundige, lekker handig. Maar goed maandag belt hij terug en dan wil ik gewoon een afspraak punt uit!

Dames jullie kletsen zoveel dat ik niet eens aan toe kom om overal op te reageren. Ik ben nog niet eens door de teksten van gisteren, hahaha. Dus dit is eerst mijn bijdrage in het geheel. Ik ga nu nog ff lekker zwemmen en spreek jullie later vanavond.

Knufff voor allemaal en tot later!

Hey lady's

Zo daar ben ik weer even.... Gister wel de hele dag alle gesprekken zitten bijhouden, maar ik had ff een inspiratie. Vandaag lange dag achter de rug pfff. Ik moest invallen op een andere vestiging das gelijk zo anders. Andere kinderen, andere regeltjes. Niks voor mij hoor!
Jeetje bolle denk je echt dat het zo veel invloed kan hebben een kat in huis?! Die kattenbak ok maar om nou gelijk je kat weg te doen.... en je zegt zelf al dat jullie vroeger ook een kat hadden die veel krabte dus grote kans dat je al imuum bent toch!! Afw88 dan maar k hoop het beste voor je! Ey en dat pakje ken ik zo schattig is die tekst!!!
Ik heb zelf in de prenatal gewerkt toen ik ummmm een jaar of 17 was. En toen was me kinderwens al groot maar de situatie was er niet naar. Het is zo verlijdedlijk om van alles mee te nemen, alles is zo schattig!!! Ik heb dus nog helemaal niks en das mischien maar beter ook want ik denk dat als ik zwanger ben ik alle baby zaken leeg koop hahaha!
Ik ben nog steeds ongi maar gelukkig was de buikpijn snel over, ook het bloeden is al bijna niks meer! Das mooi want ik heb helemaal zin om weer te klussen en dan maar hopen dat het nu wel raak is, dat zou een mooie beloning zijn voor het minderen met roken! Dat gaat namelijk heel goed max 6 sigaretten per dag en dat werkt echt! Heb nu al minder trek en als ik trek krijg stel ik het uit en uiteindelijk "beloon" Ik mezelf met een sigaret en als ik die dan gerookt heb denk ik nou had ik daar nou zo een zin in?! Goed teken toch! Het zal dan ook een stuk makkelijker worden om helemaal te stoppen wanneer het raak is!!
Nou ik ga, eerst ff me hondje aand8 geven die is gister voor het eerst loops geworden en nu is ze ineens een stuk aanhankelijker echt schattig joh!! en daarna ga ik me mandje maar opzoekken!!! Voor de dames die in hun klus periode zitten klusse! Voor de ongi's onder ons ff volhouden nog en voor de wachtbankers toy toy toy!

cu 2 morrow! xxxxx

Was ik weer! ‘’Gelukkig’’ hebben jullie nog niks bij getypt, dus kan ik weer verder met lezen en reageren, hihih. Ondertussen koffie drinken en tv kijken. Multifunctionele meid hè, hihih.

@ Ellis in Wonderland, je hebt mijn stukje gequote, maar mis ik nu je eigen tekst? Ik zat zo lezen en dacht huhmm, hahah. Omg. Zwolle is hier wel redelijk dichtbij. Zwolle is ongeveer uurtje. Limburg verder hoor dames, maar wonen wel gezellige mensen in Limburg en Brabant. De rest van de provincies trouwens ook als ik dat zo merk hiero, hahah. Want we zijn met rijk gezelschap hier, elke provincie bijna een baby. Nou ja over een tijdje, hihih.
@ Mickje, jeetje die rugpijn is niet fijn hè. Als ik dit zo lees krijg ik sterk het gevoel. Volgens mij is onze mick zwanger! Als ik beetje Bolle haar dingetjes las destijds. Misschien vergis ik me en wil je ook geen valse hoop geven. Wachten duurt lang hè. Ff spieken wanneer je NOD is.   Oh tegelijk met die van mij. Oh ja je hebt nu ook de rode duiveltjes op bezoek. Heb je daar zo’n pijn in je rug van? Heb je dat wel vaker gehad tijdens je ongi? Betreft die duizeling heb ik ook wel eens, maar dat heeft ook met mijn whiplash te maken. Gelukkig zijn die duizelingen de laatste tijd iets minder geworden, want was echt niet fijn. Hhaha zit ik helemaal naar beneden te scrollen om je NOD te ontdekken, stond boven je stukje tekst weer netjes een lijstje van Essel.
@ Joepie, klets maar lekker van je af hoor meis. Was het gezellig shoppen? Gisteren heb ik geshopt met mijn nicht(je) was erg gezellig. Haar zus heeft zoontje van bijna 4 en een tweeling van ruim een jaar. Ze we keken ff bij de kinder afdeling, smelt smelt, was legaal kijken dus, hahaha. Niet teveel glinsteren natuurlijk, hahah. Ik had die krampen juist en toen werd ik ongesteld, maar voordat ik dat werd waren de krampen anders. Dus tja ik weet ook allemaal niet. Ik merk wel dat er verschil zit in krampen, maar dat is moeilijk te verwoorden.
@ Gerdien, hahah lachen dan weet je in elk geval de snelste route naar het ziekenhuis, daar moest ik aan denken toen ik je stukje las.
@ Bolle, jeetje meis dat is idd schrikken van je kitten. Hoelang hebben jullie hem al? Eigenlijk maakt het niet uit, want je raakt toch aan zo’n beestje gehecht. Wij hebben een kat van bijna 3 jaar. Gelukkig stoeit of krabt hij niet en heb vorige week idd gevraagd of mijn vriend de kattenbak ff wou doen. Jeetje dat zo iets kleins al zo erg gevolgen kan hebben zeg.   Mannen kunnen soms heel apart reageren. Hun reageren dan heel heftig en komt boos over. En later denken ze er pas over na wat ze gezegd hebben en wat de gevolgen zijn. Ik hoop echt voor je dat je snel wat geruster bent en niet besmet bent met dat moeilijke woord, maak jezelf niet al te gek.
@ Maureen, jeetje 3 biertjes had je daar geen moeite mee? Hoe weet je dat je pijn aan je eierstokken hebt, hoe voelt dat?
Ohhh ben door de tekst heen, yippie! Hahah ff kijken of jullie nog wat getypt hebben toen ik aan het lezen was. Dan neem ik dat meteen mee.   Nee dus, valt dat ff tegen, hahaha grapje!
Ik ga nog ff wat drinken, spreek jullie misschien later nog ffies. Fijn weekend alvast!
Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan