nieuw en zwanger willen worden

hallo allemaal!!

Daar ben ik weer, even geen zin meer om te werken. Komt ook omdat t tot 8uur wel erg lang is.

Joepie, ik heb nog geen testen in huis. Ben eigenlijk ook nog niet van plan om vroeg te gaan testen omdat ik anders bang ben dat ik toch teleurgesteld word. Ik heb mn NOD 1 april en ik ga denk ik het weekend erop testen (als ik het zolang volhoud). Dus jij gaat al 30-03 testen?

@Essel, ik woon tussen weert en roermond in maar ik werk in Weert, vandaar dat t ook voor mij makkelijker is om in weert te gaan winkelen.
Lijkt me trouwens een leuk idee om gewoon met elkaar te blijven kletsen ook al worden er sommige van ons zwanger.
@Bolle, wat lollig zeg, dat zou wat zijn als er net een vriendin achter je bij de kassa staat. Dat gevoel had ik ook al met foliumzuur kopen. Ik heb ook goed in de winkel rondgekeken of er geen bekenden waren.

Nou ik ga weer even verder werken, allemaal een fijne avond!!

Groetjes poeh

Hoi piepeloi...

Ha ha Poeh, dat is wel erg dichtbij elkaar, leuk!!! Kunnen we misschien over een jaartje ofzo babytreffen.....!!!  

tring tring telefoon....

Verdorie, mijn baas!!! Nu gaat mijn 1/2 jaar contract aflopen per 1 mei, en nu heb ik a.s. zaterdag een gesprek!!! Ik ben benieuwd of het verlengt gaat worden!! Ik weet het niet, want we zijn in principe met teveel mensen, en ik ben de laatste die erbij is gekomen. Dus we shall see... Als het niet verlengt wordt zit ik zonder werk, lkkr balen zeg. Ik ben met deze baan een hele andere richting uitgegaan dan mijn opleiding en werkervaring, dus als het contract afloopt dan ga ik terug naar mijn roots, en dan heb ik zo weer een baantje want daar is werk genoeg, maar het is alleen een stress volle baan. Vandaar ik ook wat anders ben gaan proberen.

Nou Bolle, misschien zit ik eind deze maand wel in het zelfde schuitje... SOLLICITEREN!!!!! haha...
Ben wel zenuwachtig, want het is nooit leuk om eruit gekickt te worden, in wat voor omstandigheden dan ook!! Ach ja, dan gaan we maar weer aan het bureau zitten en achter de PC, ook geen probleem. Eerlijk gezegd, ben ik zelf wel aan het twijfelen of dit nu wel is wat ik wil! Want bij ons op het werk, is het ieder voor zich en totaal geen teamwork. Als er maar bonussen gescoort kunnen worden!!!! Zodoende dat er geen teamwork meer is, jammer  !! Maar ik hou niet zo van revaliteit onder elkaar....!!!

Ach ja ik wacht zaterdag wel af wat ik te horen krijg, als het niet goed is pak ik mij verlofuren want die heb ik nog voldoende en dan pak ik mij de hele maand april vrij...!!! Gezien er iemand op vakantie gaat en ik dan extra zou moeten werken, nou dan zoeken ze het zich maar uit.   Ik ben over, en dan laat ik me gebruiken om iemand z'n vakantie uren op te vangen . Zoeken ze maar een oproepkracht ofzo... maar naar bedankt te worden ga ik dus niet extra werken.... haha.... sorry hoor ff mijn frustratie kwijt... en ja ik gooi snel m'n kontje tegen het kribje hihi.....

Ik ga zo naar mijn paardje dus tot strakkies dan maar weer..

TOEDELOEEEEE...........................

Hoi hoi,

Is dit forum nog actief? Ik wil me graag aanmelden bij de NOD-lijst. Mijn naam is Lilian, ben 28 jaar en ben nu in de 1ste ronde voor een tweede kindje. Mijn NOD is op 9 april. Ben benieuwd hoe het iedereen vergaat!

Groetjes Lilian

Hoi hoi,

Is dit forum nog actief? Ik wil graag meedoen in de NOD lijst en meekletsen over zwanger worden. Mijn naam is Lilian, ben 28 jaar en ben deze maand voor het eerst bezig om zwanger te raken van ons tweede kindje. Mijn NOD is 9 april.
Groetjes Lilian

Hoi allemaal!!!

Terug van weggeweest!

Jolie, dit forum is superactief, kijk maar eens naar de stukjes die er elke
dag geschreven worden! Leuk dat je mee kletst...ik zet je snel (of Essel)
op de NOD-lijst!

Essel, wat spannend zeg! groot gelijk dat je dan zegt van bekijk het maar!
Wel grappig, want ik dacht dat ik de enige was die nog een beetje in
twijfel zat soms, maar dat hebben er dus meer...moedergevoelens zijn
sterker dan het idee om een vaste baan te hebben! Ik ben benieuwd
wat eruit komt!
Het lijkt me een heel leuk idee om gewoon lekker bij elkaar te blijven!
Vind het zo gezellig...elke keer als ik de kans heb, denk ik weer...ff
kijken wat de dames weer hebben getypt!hihi!

Poeh, knap als je dat lukt met volhouden...Misschien dat ik ook nog wel
even wacht, wilde het eerst 2 april doen, maar denk niet dat ik dat vol
houd...ben nogal nieuwsgierig...maar wie weet...We gaan het proberen!
Heb nu geen testen in huis, dat scheelt, die komen morgen of zaterdag
op de bus...Voel je nog veel? Bij mij was het vanmorgen wel rommelig,
maar nu is het aardig rustig...De baby slaapt vast...hihi...(was het
vast maar zover) heb wel weer steken in de onderrug...maar volgens
mij houdt mijn lichaam mij totaal voor de gek!We duimen he???

Nathalie, graag gedaan hoor...je moet inderdaad wel naar jezelf luisteren,
want jij voelt het zelf het beste aan hoever je kunt gaan! En niemand anders!
En je lichaam moet goed rusten, want er moet snel een kindje in groeien!
Wilde de kat een beetje meewerken? Hihi, moet je een pop kopen, dan
kan hij ook vast oefenen met luiers verschonen enz!

Haha, Bolle, wat spannend met die bekende!!!Wat balen dat je de
verkeerde pillen hebt mee gekregen!!!Moet je nog een keer terug!
Ik ken dat hoor, was een paar weekjes terug bij de drogist om
alvast een test te halen en toen kwam die vriendin wat nu dus zwanger
is de drogist binnen. Had al afgerekend, maar die vrouw moest nog
cadeautjes inpakken. Ik zei hoi tegen die vriendin en schoof die
test gauw wat dichter tegen dat cadeautje aan...die vrouw snel,
zal ik daar even een tasje omheen doen???Pfff...gelukkig, ze had
het dus door! Ja graag!!!
Vind het echt heel leuk dat je nog zo trouw bij ons blijft! Hoop dat
je dat blijft doen!

He, ik ga koffie drinken met vriendjelief! Hij was de hond uitlaten toen
ik net weer kwam, dus kon gelijk even achter de computer kruipen!
Hij wist alweer hoe laat het was, toen ik niet beneden zat!

Fijne avond en tot snel!

Liefs Joepie

Hoi allemaal,

Zie idd dat het hier errug gezellig is. Wel bijzonder om zo met niet-bekende mensen over zoiets intiems te praten, want alle bekenden weten hier gewoon niets vanaf! Ik blijf het volgen.

Lilian

Hoihoi,

Zo, ik heb ook weer even tijd om op het forum te kijken. Hahahaha, ik zet echt elke avond steevast de computer aan!!! Echt erg, hihi.
Mijn vriendje vindt het niet zo erg hoor, want hij forumt lekker mee (alleen dan over motorzagen en zo), maar gisterenavond voelde ik me toch een beetje rot. Ik zei; wij zitten elke avond achter de computer, ook niet gezellig!!!
Nu istie werken… dus kan ik zonder schuldgevoel de hele avond forummen…!!! Hihi

Ik zit trouwens ook wel vaak wat andere berichtjes te lezen hier op het forum. En gisteren ook wat bij het topic van “zwanger zijn”. Daar las ik (puur uit nieuwsgierigheid) een stukje over tweelingen, of dat erfelijk was enzo.
Zit ik vanochtend in de koeffiekamer met een collega te praten… hebben we het over onze hoogzwangere ex-collega (32 wkn van een tweeling!)… zegt zij gewoon EXACT wat er in dat forum stond…. Ik denk; oepssssss…. straks kom ik jaar nog tegen hier op dit forum… hahahahahhha! Laatst riep ze wel erg hard dat ze nog niet aan een 2e wilde beginnen…. Maar je weet maar nooit!

Essel, wel spannend met je contract!!!!! Ik duim voor je!
Wat heb je voor opleiding gedaan? Heb je lang in die branche gewerkt? Ik werk volgende week precies 8 jaar in het onderwijs, en ik weet niet of ik er nog heel lang in blijf. Ga het iig niet tot aan mijn pensioen doen hoor! Maar misschien nog een paar jaar ofzo.
Weet niet hoe het mij straks (laterrrrrrrr) part-time zal bevallen.

Nathalie, las ik nou ergens dat jij zei dat je veel heviger ongesteld bent als toen je de pil slikte? Ik heb dat namelijk ook. Ook had ik gisterenavond veel meer last van mijn buik en rug als dat ik me van eerst kan herinneren. Vandaag heb ik, met name vanmorgen, de hele tijd een soort stekend gevoel in mijn onderbuik gehad. Nouja, het zal wel met het ontpillen te maken hebben.
Lukt het jou inmiddels weer om via Word je tekst in kleur enzo hier neer te zetten? Mij is dat namelijk nog geen een keer gelukt… pffff!

Essel en Poeh, kan je leuk winkelen in Weert dan?? In Roermond ben ik wel eens geweest, en dat vond ik wel leuk! Heb ik eens met ons mam thee gedronken bij een bakkerij, dat was echt een heel grappig tentje. En hadden ze lekkere broodjes!

Joepie, hoe istie? Jij bent toch op donderdag en vrijdag vrij? Wanneer had je ook al weer gesprek of je kon blijven enzo? Ik heb volgende week mijn voortgangsgesprek (= functioneringsgesprek), maar is meer beetje bla bla bla, hoe gaat het nu met je? (heb tijdje geleden echt een dip gehad of ik wel in het onderwijs op mijn plekkie zat…. Daar had ik zoveel stress van, dat ik op een gegeven moment ’s morgens op school een hyperventilatie-aanval kreeg (isnieleuk! Gelukkig was dat nog net voor schooltijd) en daarna 1,5 uur met de directeur heb zitten praten).
Hoe is het op de wachtbank??? Spannend he??? Nog effies geduld!!!
Welke groep heb je vanmorgen gedaan?

Bolle, hahaha, zit je met je pillen voor vrouwen die zwanger willen worden! Nouja, ik heb er nog een hele berg (90 in een potje, heb nu ongeveer een derde gehad).
Groeien je borsten echt meteen al vanaf het begin? Alleen daarom wil ik snel zwanger zijn, hahahahaha…..
Ohja, ik hoorde trouwens dat de crème van de hema voor je buik (zwangerschapsstriemen) echt het aaaaaaaaaaaallerbeste is!! Lekker elke avond in (laten) masseren!
Maar ik weet niet of je hier nu al mee moet beginnen of pas als je een buikje begint te krijgen.

Groetjes, Mickje

P.S. Hoi Jolie, welkom! En heeeeeel veel succes met zwanger worden van je 2e spruit. Wij zijn allemaal voor de eerste bezig, dus je bent bij deze meteen gebombardeerd tot ervaringsdeskundige, hahaha!

Ik lees nu net mijn eigen bericht terug, en ik zie er iets heel doms in staan!!!

Groeien je borsten echt meteen al vanaf het begin? Alleen daarom wil ik snel zwanger zijn, hahahahaha…..
(/qoute>

Dat moet natuurlijk zijn: Groeien je borsten echt meteen al vanaf het begin? Alleen daarom al wil ik snel zwanger zijn....hahahahaha…..  
(zo klinkt het natuurlijk net even iets anders)

Terug
Bovenaan