nieuw en zwanger willen worden

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-03-2008 22:33:02'));

Hoiii was ik weer. Jeetje kom ik ff niet kijken zitten jullie stiekum kei veel te kletsen. Nou dan heb ik weer wat te lezen voordat ik mijn bedje in duik. Nou ja ik zie net pas dat de serie Brothers & Sisters (die ik dit seizoen PROBEER) te volgen pas om 23.30 uur komt, beetje jammer! Ben vandaag helemaal met de dagen in de war en nog steeds kei vergeetachtig, word er niet goed van. Lichaam is helemaal van slag lijkt.

@ Miranda, gewoon lekker klussen wanneer je zin hebt en goed uitrekenen dan zal het ook vast wel goed komen hoor. En als je er uiteindelijk achter komt dat het niet werkt kun je hem altijd nog vaker in bed slepen hè, hihih. 2 is idd beter dan 20, hopelijk blijft het ook bij 2! Probeer door te zetten, tis voor goed doel!

@ Spring, gecondoleerd meis. Ik begrijp dat het zo beter is, maar een sterfgeval doet ondanks dat je weet dat ze nu rust heeft toch pijn en verdriet. Veel sterkte de komende tijd voor jou en je familie. We zien je wel verschijnen als je weer een beetje tijd hebt. Trouwens ik heb geen innestelbloeding gehad hoor, was gewoon mijn ongi. Hoopte dat het innestelbloeding was, maar vandaag zijn de rode duiveltjes er in volle kracht.

@ Mickje, hier ook rode duiveltjes in overvloed, wil je er een paar lenen? De hele dag al buikpijn, is nu gelukkig wat minder. Zal wel door het stoppen met de pil komen. http://www.predictor.nl/content.asp?page=641 is heel handig. Je moet de dag kiezen dat je menstruatie door zet. Ik had gisteren heel licht en vandaag zet het door. Dus in mijn geval maar een cyclus van 22 dagen.

@ Ellis, gezellig dat je met ons mee gaat kletsen. Je hebt nog heelllll veel te lezen. En ik zou als ik jou was maar snel beginnen want er komt elke dag heelll veel bij, hahah. Als je dag niet komt kijken raak je bijna de kluts kwijt hier hoor. Hhaha ik zit ff te dollen, natuurlijk hoef je niet elke dag te komen. Klets gezellig mee. Ik heb hele kort cyclus van maar 22 dagen. Dit is ook pas de eerste ronde dat we bezig gaan, dus op naar de 2e hè. Moeilijk lijkt me dat zo lang niet ongi te worden. Dan hoop je toch echt dat je zwanger bent en is het steeds maar wachten wachten. Heb je het elke maand zo heel lang? Omdat je best wel tijdje gestopt bent met de pil, zou dat dan niet al een beetje regelmatiger moeten zijn? Ik weet het ook niet hoor, kom ook maar net kijken in het wereldje van zwanger willen worden, hihih. Waar kom je vandaan? En wat is je NOD? Dan kunne we je misschien in ons lijstje toevoegen als je dat leuk vind?

@ Antoinette, ik geef geen zwemles hoor. Ik help bij het sportgezondheidscentrum waar ik zelf een aantal keren per week zwem waaronder therapie zwemmen. Ik knip de kaartjes van de kindjes die komen zwemmen, doe balie werkzaamheden en administratieve dingen.

Liefs Nathalie

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-03-2008 22:36:09'));

Nog ff het lijstje!

Naam Leeftijd Prov/woonplaats

Nathalie 24 Drenthe, omg.Emmen
Marloes 25 Overijssel omg. Deventer
Antoinette 29 Utrecht, Utrecht
Shannah (mamoetje) 18 Zuid-Holland, Dan Haag (30-03 jarig 19 jaar)
Marieke (mickje) 29 België, vlakbij Eindhoven (de gekste, haha)
Esseltje 29 Limburg
Suzanne (poeh) 26 Limburg (omg. Weert)
Miranda 22 Zuid Holland, Zoetermeer
Spring 26 Gelderland (omg. Arnhem

Ellis 28 Overijssel, omgeving Zwolle

Bleeeghhh, ik krijg weer steeds rugpijn!!!!
Kruip dalijk mijn lekkere warme bedje maar in (waterbed, is lekker!!).

Weet je wat ik trouwens sinds ik gestopt ben al een paar keer gehad heb? Dan zit ik ergens (gelukkig trouwens dat het steeds was als ik zit) en dan werd ik eventje héél licht in mijn hoofd, beetje duizlig. Maar het trekt wel meteen weer weg.
Wel een heel vreemd gevoel.  
Zal wel door het ontpillen komen. Hebben jullie dat ook wel eens gehad???????

Groetjes, Mickje

NOD lijstje:

Antoinet100                        2e ronde 1e kindje                          04-04-08
Esseltje                                   2e ronde 1e kindje                            05-04-08
Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                          09-04-08
Maureen                                2e ronde 1e kindje                          10-04-08
Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      
Britt                                                3e ronde 1e kindje                        17-04-08  
Mickje_m                              2e ronde 1e kindje                           17-04-08            
Gerdien                                    4e ronde 1e kindje                          20-04-08
Miranda                                    3e ronde 1e kindje                          22-04-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!

Spring                                        4e ronde 1e kindje                              29-03-08

Joepie                                        1e ronde 1e kindje                             30-03-08  
Poeh                                           1e ronde 1e kindje                                01-04-08

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!!

!!!

R ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje       uitgeteld op 1 december 2008

Goedemorgen dames,

Ik dacht, laat ik ons maar weer een stuk naar boven halen, want we
verdwijnen zowat op pagina 2 En dat kan natuurlijk niet!

Mickje, hahaha, wat grappig dat collega dat zei! Ook wel erg toevallig.
Je kunt haar inderdaad tegenkomen hier, maar je naam is wel zo
veranderd, dat ze niet direct denkt, oh, da's vast m'n collega!
Ik heb 3 vaste dagen ja, heb gistermorgen alleen ook gewerkt op een
andere school. Omdat ik do en vr. in principe ook gewoon wil werken
sta ik nog op een invallijst voor die dagen, dus als ze me nodig hebben..,
gister moest ik invallen voor HGPD-gesprekken, dus ben van klas
naar klas gehopt! Wel lekker op een vreemde school, want je komt
ergens binnen, doet je ding voor 3 kwartier en dan ga je lekker
weer weg! Niks geen nakijkwerk enz...gewoon gaan, haha! was dus
al lekker vroeg thuis!
In april komt het nieuwe formatieplan en dan weet ik denk ik meer...
idd spannend, maar ga er een beetje vanuit dat er wel wat dagen
overblijven die ik kan invullen...vind het wel fijn om niet één groep te
hebben, want met de fibromyalgie is het prettiger om niet hoofd-
verantwoordelijke te zijn, want dan komt er veel meer bij kijken, maar
daar weet jij vast alles van, hihi!
Ik vraag me ook weleens af of ik dit altijd wil blijven doen hoor, maar
dat heb jij dus ook???En hoe voelt het nu, gaat het al wat beter?
Ik was in het begin weleens duizelig, maar nu geen last meer van...
hou je het een beetje in de gaten??

Nou, hier nog steeds geen rd-tjes...het gekke vind ik dat ik in het begin
erg veel last van krampen had enz...dus de laatste dagen en nu ik dus
bijna ongesteld moet worden (overmorgen of maandag, die neem ik ook
nog maar mee) voel ik niet zoveel meer...
Van de ene kant maakt me dat 'ongerust' want iedereen die ik hoor,
voelde ook krampen enz, dacht dat ze ongesteld moesten worden en
van de andere kant denk ik, nou, die krampen heb je niet, dus misschien
word je dan ook wel niet ongesteld!
Hoe houd je jezelf bezig he???Vanmorgen werd ik wakker met een
heel zenuwachtig gevoel in m'n buik...net of er iets spannends stond te
gebeuren, heel vreemd...misschien komt het wel, omdat het steeds
dichterbij komt...God, wat duurt wachten lang...Ga lekker winkelen van-
middag met mams en zus, dus even de zinnen verzetten!
Morgen is m'n andere nichtje jarig (één van de zussen van Senne)ze
wordt 2, daar gaan we naartoe morgenmiddag en morgenavond gaan we
bij m'n andere zus (die dus mee gaat winkelen, heb 2 zussen) en haar
vriend op visite! Lekker druk dus en zondag is het zover! Brrrrr, spannend,
denk inderdaad dat ik daar het gevoel van heb!
Voel wel vaker steken in m'n borsten, Bolle herken je dat! Bolle is onze
vraagbaak, hihihi!
Oh, wat lekker van me af kletsen hier, een verhaal van niks, maar voel
me een stuk rustiger! Ga maar weer zien wat de dag me brengt!

Miranda, hoe gaat het met minderen?

Spring hou je ons op de hoogte? Ik snap dat je hier wat minder bent,
i.v.m. met je tante, maar we hopen zooo op goed nieuws voor je...

Dames, ik ga me douchen en dan lekker met de hond op stap!

Tot vanavond!

Liefs Joepie

Goedemorgen meiden!!

Ben er weer!!
Joepie, ik heb hetzelfde als jou, hoe dichter ik bij mijn nod kom hoe minder ik voel. Ik had juist verwacht dat t andersom zou zijn. Ik heb best veel last gehad van krampen enz. maar nu heb ik dus nergens meer last van. gek he... Alleen dat ik erg moe ben (vaak duizelig, net of ik suikertekort heb) en spierpijn heb (terwijl ik niet meer gesport heb). Daarom denk ik ook dat het deze ronde niet raak is. Maarja we zien wel he.

Mickje, ikzelf vond in weert winkelen best wel leuk. Komen de laatste tijd veel nieuwe winkels bij. Is net wat kleiner als roermond maar ook gezellig.

Ik ga weer aan t werk, tot straks.

Groetjes poeh

Hallo meiden,

Er is weer een hoop bijgeschreven!
Ik heb even pauze en moet straks nog een ritje doen en dan WEEKEND!!!
Vandaag rijd ik in de rolstoelbus ...pfff best zwaar. Verder rijd ik ook schoolkinderen en vooral ziekenvervoer.
Heel vaak kom ik bij het ziekenhuis in Apeldoorn en dan denk ik wel eens: 'OOIT dan rijd ik hierheen (mijn vriend denk ik) en dan ben ik aan het bevallen'
hahaha stom he.

Poeh en Joepie ik begrijp zo goed hoe jullie je voelen! Er gaat zoveel door je hoofd, je bent zo gefixeerd op je lichaam. Twijfelen, jezelf allemaal dingen aanpraten. Echt spannend zeg! Ik hoop zo dat jullie zwanger zijn!

Dat lichte gevoel in mijn hoofd heb ik ook vaak...ik weet even niet meer wie dat schreef. Zou dat door het ontpillen komen?

Ik ga er weer vandoor, doei!

Hallo,

Even dit. Ik ben net even naar de stad geweest en kon me gewoon niet meer inhouden! Ik heb een namenboekje gekocht en een heel schattig babypakje voor een jongen of een meisje. Er staat heel leuk op mama en papa is 100% ikke! Hihi, ik vond het zo leuk en het is wit met limegroen. Ik ga het kado geven aan mijn mannetje! Misschien dat ie het dan wat meer gaat beseffen, want volgens mij doet ie dat nog niet echt. Ik weet dat het nog heel pril is en dat het nog mis kan gaan, maar ik wil er nu in ieder geval echt van gaan genieten!
Vanmiddag ga ik even de pillen ruilen bij de Etos, zodat ik de juiste vitaminepillen krijg!

Verder heb ik vanmorgen de huisarts gebeld. Ik ben namelijk nogal ongerust over onze kitten en mijn zwangerschap. Jullie weten vast dat je toxoplasmose kan krijgen van het verschonen van de kattenbak. Dat doe ik nu dus in ieder geval niet meer (al vanaf we zwanger wilden worden niet meer). Maar wat is het probleem. Ons katertje is pas zes maanden oud en heel erg speels. Zo speels dat ie mij regelmatig krabt of bijt tot bloedens toe. Ik krijg dan altijd rode schrammen en die jeuken de eerste dagen heel erg, maar onder zijn nagels kan natuurlijk ook nog stront uit de kattenbak of aarde uit de tuinen zitten! Ik vind dit dus best wel iets om me druk om te maken! Ik word voor 14.00 terug gebeld door de assistente van de dokter en ben erg benieuwd wat ik nu moet doen. Het liefst laat ik mijn bloed testen of ik immuun ben tegen toxoplasmose. We hebben vroeger namelijk ook een kater gehad die wel eens krabde. Oh telefoon……
Het was de assistente. Ze vinden dat ik de kat weg moet doen!  Oh ik weet niet of ik dat wel kan hoor, we zijn nu zo aan hem gewend! Jeetje ik had het niet zo heftig verwacht! Ik moet ook een bloedtest laten doen, maar dat kan maandag pas weer… Ik hoop echt niet dat ik het al heb, want de afgelopen weken ben ik meerdere malen gekrabt en volgens de assistente kan ik dus al besmet zijn en dat zou betekenen dat de baby ook al besmet is… En de gevolgen daarvan kunnen echt dramatisch zijn en zelf op een miskraam uitmonden! Jeetje ik kan wel janken! En nu moet ik het hele weekend gaan zitten afwachten tot de bloedtest…. Oh laat er aljeblieft niets aan de hand zijn. Sorry ik ben echt even heel erg geschrokken hiervan. Ik moet even mijn mannetje bellen.
Kom later nog weer langs..

Terug
Bovenaan