GRRR...... 2X een heel verhaal zitten typen gaat het weer fout!!!!!!
Nou 3 poging dan maar...
@ Bolle: meid kan me goed voorstellen dat je je vreselijk veel zorgen maakt, probeer een beetje afleiding te zoeken, want stress is ook niet goed voor je... En de reactie van je mannetje, meid mannen maken zich minder druk om dingen dan vrouwen. Dus laat het maar, praat er wel over maar niet te veel... Zo zijn mannen denk ik. Die van mij is ontzettend lief maar die zou ook gezegd hebben "van maak je nu maar niet druk, maandag weten we meer, je kunt nu toch niks doen" en weet je ze hebben ook nog gelijk ook nog. Maar ik zou me ook helemaal gek maken van de zorgen, en internet helemaal afsurfen voor info.... Maar wel goed dat je meteen de ha hebt gebeld, en dat je maandag al terecht kunt voor een bloedonderzoek. Ik ga in ieder geval HEEEEELLLL hard voor je duimen, dat je kindje gezond is...
Zo nu heb ik even een vraag: meiden ik heb zo'n pijn aan mijn borsten niet normaal, ik voel de hele dag door een zeurende pijn, en als ik er aan kom of mijn vriend, dan doet het echt ontzettend veel pijn. Ook zijn ze voller geworden, niet dat ik dat erg vind want ik heb maar een B cupje... ook had ik vandaag, sorry voor details, hele dikke afscheiding, dit begon gisteren al wat dikker te worden... Ik heb geen buikpijn, als alleen af en toe wat ongi buikpijn. Verder ben ik vermoeid maar dat ben ik altijd wel, hihi... Ik voel me absoluut niet zwanger, maar toch diep van binnen hoop ik het van wel, maar ik ben zo bang voor een teleurstelling, dat ik het niet wil hopen!!! De vorige ronde had ik deze klachten niet, als alleen ongi pijntjes en gevoelige borsten, maar nu doen ze echt pijn en zijn ze voller aan het worden. Ik heb nog geen donkere tepels en nog geen duidelijkere aders op mijn borsten, maar Bolle had deze ook pas aan het einde van de cyclus en ik moet nog tot volgende week zaterdag... O ja en de pijn in de borsten is gisteren begonnen.
Wie herkend deze klachten, want jullie zitten dichter bij de NOD, en mss voelen jullie wel hetzelfde ofzo...
Wie brengt mij BACK TO EARTH
Knuff xx Esseltje