nieuw en zwanger willen worden

Grrrrrrrrr ik kan nog steeds mijn bannertje niet voor elkaar krijgen.
Essel wil je er eentje voor me maken? Of iemand anders?
Gegevens: 26 maart 2008 - 22 dagen Ik wou een leuke bij kindjeopkomst, maar krijg het maar niet voor elkaar wat ik ook doe, grrrr! Want kan wel eentje van jullie kopieren, maar dan heb ik mijn gegevens er toch niet staan?  

Ikke snap het niet meer hoor!

GRRR...... 2X een heel verhaal zitten typen gaat het weer fout!!!!!!

Nou 3 poging dan maar...

@ Bolle: meid kan me goed voorstellen dat je je vreselijk veel zorgen maakt, probeer een beetje afleiding te zoeken, want stress is ook niet goed voor je... En de reactie van je mannetje, meid mannen maken zich minder druk om dingen dan vrouwen. Dus laat het maar, praat er wel over maar niet te veel... Zo zijn mannen denk ik. Die van mij is ontzettend lief maar die zou ook gezegd hebben "van maak je nu maar niet druk, maandag weten we meer, je kunt nu toch niks doen" en weet je ze hebben ook nog gelijk ook nog. Maar ik zou me ook helemaal gek maken van de zorgen, en internet helemaal afsurfen voor info.... Maar wel goed dat je meteen de ha hebt gebeld, en dat je maandag al terecht kunt voor een bloedonderzoek. Ik ga in ieder geval HEEEEELLLL hard voor je duimen, dat je kindje gezond is...  

Zo nu heb ik even een vraag: meiden ik heb zo'n pijn aan mijn borsten niet normaal, ik voel de hele dag door een zeurende pijn, en als ik er aan kom of mijn vriend, dan doet het echt ontzettend veel pijn. Ook zijn ze voller geworden, niet dat ik dat erg vind want ik heb maar een B cupje... ook had ik vandaag, sorry  voor details, hele dikke afscheiding, dit begon gisteren al wat dikker te worden... Ik heb geen buikpijn, als alleen af en toe wat ongi buikpijn. Verder ben ik vermoeid maar dat ben ik altijd wel, hihi... Ik voel me absoluut niet zwanger, maar toch diep van binnen hoop ik het van wel, maar ik ben zo bang voor een teleurstelling, dat ik het niet wil hopen!!! De vorige ronde had ik deze klachten niet, als alleen ongi pijntjes en gevoelige borsten, maar nu doen ze echt pijn en zijn ze voller aan het worden. Ik heb nog geen donkere tepels en nog geen duidelijkere aders op mijn borsten, maar Bolle had deze ook pas aan het einde van de cyclus en ik moet nog tot volgende week zaterdag... O ja en de pijn in de borsten is gisteren begonnen.

Wie herkend deze klachten, want jullie zitten dichter bij de NOD, en mss voelen jullie wel hetzelfde ofzo...

Wie brengt mij BACK TO EARTH  

Knuff xx Esseltje

Nathalie rent op Essel af, geeft haar een dikke knuffel en zet haar terug met beide beentje weer op de grond. Zo beter?

Meis, niet iedereen voelt hetzelfde hè. Dat je nu andere dingen voelt dan in de vorige ronde kan natuurlijk betekenen dat je dit keer misschien wel een heel klein vruchtje in je groeit dat een mensje word. Maar ja dan geef ik je weer teveel hoop en kom je weer in die 7de hemel, hihih. Wachten is vervelend en duurt lang. We kunnen helaas de tijd ook niet vooruit draaien. Zaterdag word de klok een uur vooruit gezet dus je hoeft een uur minder te wachten hahah.

Hoop dat je wat aan mijn onzin woorden heb!

Liefs Nathalie

haha... dank je naat...   Ja 1 uurtje minder lang wachten, dat scheelt tenminste wel 1 uurtje... Zit ik net beneden, wordt ik toch in eens ontzettend duizelig... Ik zeg tegen mijn vriend van ik voel me echt niet goed worden, hoofd tussen de benen, en nu gaat het wel weer, voel me nog een beetje lichtjes in mijn hoofd, maar het gaat wel weer....
Ik weet niet wat er allemaal met me aan de hand is hoor, maar als ik nu nog vaker zo in eens duizelig wordt, en ik ben niet zwanger dan ga ik toch ff naar de ha, want dit vertrouw ik niet... Ik ben normaal nooit duizelig, je 1x gehad toen had ik te weinig gedronken in een discotheek, en toen had ik dit ook maar dat kwam niet zo snel opzetten als daarnet, FLOEP zo ineens... echt wazig....!!!

PS ik maak je bannertje wel ff, de datum die je gegeven hebt dit was de eerste dag van je ongi???

@ Alle meiden op de wacht bank: hoe vergaat het wachten jullie, whaaaa zoals Nathalie al zei, van het weekend wordt de klok 1 uurtje vooruitgezet... dus..... one hour less to go.... hihi...

@ Alle meiden op de klusbank: veel plezier met klussen....

Nou moeten jullie eens lezen. Straal ik zo ofzo dat een vriendin van me iets merkt?
Dit is een deel van haar krabbel op hyves

Hier is alles goed. Milan is ook weer de oude. Is weer lekker druk en gezellig aanwezig   haha. Jullie nog niet zo'n kleine druktemaker over een tijdje?   Haha.

Hhaha grappig. Las hem voor aan mijn vriend die zat wat te grinnikken

Hier je bannertje Nathalie, ik hoop dat je hem leuk vind. Anders moet je maar even van links naar rechts de aanwijzer doorgeven (de hoeveelste je leuk vind) en de banner zelf van boven naar beneden welke je wil. Maak ik je die wel ff..

Knuff Esseltje

Ja, 26 maart was de eerste dag van mijn ongi. Nou ja toen zette het door zeg maar.
Je bent een schat! Doe je rustig aan, niet teveel piekeren hè, anders moeten we je ff een peptalk geven. Kruip straks lekker tegen je mannetje aan. Rustig adem halen en niet teveel zorgen maken over wat er allemaal in je buikje gebeurd. Als je het allemaal niet vertrouwd zou ik gewoon naar de huisarts gaan meis. Weltrusten voor strakkies!

Liefs Nathalie

Nu ben ik toch zeerrrrrr benieuwd waarom het jou wel lukt en mij niet! Hoe doe je dat???
Je bent een schat

Terug
Bovenaan