nieuw en zwanger willen worden

Ohhhh zo doe je dat. Ik zit steeds met die linken enzo te prusten!
Dus als het goed is moet ie het NU doen!

Yessss! Tis me gelukt! Ik heb er al weer 2 berichtjes aan toegevoegd hoor Es!
En we moeten tot de 700! Dan is ie vol, dan kunnen we jou leuke naam topic openen.
Nogmaals bedankt voor je hulp. Denk dat ik het al die tijd verkeerd had begrepen. Ik zat steeds met die codes enzo te prutsen. Hoevaak ik dat ding wel niet vervloekt heb, hihih. Maar nu kan ik het ook. Yippieeeeeeeeeeeeeeeeee!

@ Joepie: hier meid www.ikbenzwanger.com probeer maar ns de test te doen... wie weet...

Is misschien voor iedereen een leuke test om ns te doen..

xx Esseltje

haha... ja nieuwe topic desperate one a be moms, and there story!!!!

mss wel heel snel desperate fat tummy moms, and there story!!! hihi...

Is hij met 700 vol!!! Nou, dan zijn we er bijna, dan moeten we toch serieus een nieuwe naam gaan bedenken. Maar de eerste naam vind ik wel wat, past ook wel een beetje bij ons... niet???

Even ons lijstje maar weer ns naar voren gehaald, stond helemaal verdwaald op de 2e pagina...

Maar hier is die weer....

NOD lijstje:

Antoinet100                        2e ronde 1e kindje                          04-04-08
Esseltje                                   2e ronde 1e kindje                            05-04-08
Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                          09-04-08
Maureen                                2e ronde 1e kindje                          10-04-08
Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      
Britt                                                3e ronde 1e kindje                        17-04-08  
Mickje_m                              2e ronde 1e kindje                           17-04-08            
Gerdien                                    4e ronde 1e kindje                          20-04-08
Miranda                                    3e ronde 1e kindje                          22-04-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!

Spring                                        4e ronde 1e kindje                              29-03-08
Joepie                                        1e ronde 1e kindje                             30-03-08  
Poeh                                           1e ronde 1e kindje                                01-04-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Rozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008
Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

En en wat was jullie uitslag dan? Ik heb nog niet gedaan ben toch ongi
Ik was ff kijken naar de info over jongetje of meisje? ik zie zo tegen mijn vriend dat maart en april meeste kans op jongen was en mei op een meisje en daarna weer 2 maanden jongen en de rest van de maanden op het eind meisje. Dus hij zei zo oh dus deze maanden zijn belangrijk, zo iets in die trend. Terwijl hij al meisjes naam in gedachten heeft. Heb maar ff gezegd dat juni en juli dan te lang wachten was hoor. Dus dat ie beter moet mikken, hahaha. En niet zoveel moet roken en toen trok ie zijn schouders een beetje noncharlant op met een glimlach. Meestal moet ik voor hem sigaretten meenemen als ik boodschappen ga doen. Nou dat doe ik dus gewoon niet meer, hahahah. Jammer dan!

Hoi allemaal

ff snel nog een berichtje, want ik duik zo mijn bedje in.
Ben vnv op een verjaardag geweest van een vriendin (alleen, want vriendje is werken) en het ging echt bijna de heeeeeeeeeeeeele avond over de baby's!!! (heeft die van jou al maatje 64? weet wat onze truus (haha) toch gedaan heeft? Onze miep (hihi) vindt het zo leuk op de creche... bladiebladiebladiebla!
En ik zat maar een beetje te knikken en te lachen en dacht alleen maar: aaarrggghhh!!!! IK WIL OOK MEE KUNNEN PRATEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nou, maar hopen dat het de volgende ronde raak is. M'n ongi begint al minder te worden, en eind volgende week vruchtbare dagen...! We gaan er weer voor!

ga morgen wel jullie brichtjes lezen!

Trusten!!!

Groetjes, Mickje

Goedemorgen,

Jeetje Bolle, wat rottig zeg! Lijkt mij heel moeilijk, maar probeer je toch niet teveel zorgen te maken. Ik hoop echt dat je er immuun voor bent.

Esseltje, wat is dat toch met die duizeligheid? Een week voor mijn NOD was ik ook steeds zo duizelig, echt eng gewoon! Nu is het weer helemaal weg... vaag he!

Joepie, je zou kunnen testen... dan heb je wel zekerheid, of niet. Ja lekker vaag, moeilijk hoor! Je bent deze maand met de pil gestopt he? Dan kan het ook nog best een tijd duren voordat je ongesteld wordt. Echt irritant, die onzekerheid he! Konden we maar gewoon zien d.m.v. een cameraatje ofzo wat er in onze lichamen gebeurd!

Ik heb ook nog niks gekocht voor de toekomstige baby. Dat doe ik ook expres niet, misschien gaat het wel helemaal niet lukken.

Drukke dag voor mij vandaag, ben er ook alweer vroeg uit. Ik zal af en toe nog wel even kijken vandaag op het forum, doei!

Terug
Bovenaan