nieuw en zwanger willen worden

Goedemorgen dames, lekker geslapen? Jeetje jij was er vroeg bij vanmorgen Gerdien. Toen lag ik eindelijk lekker te slapen. Ben pas om 2.30 uur naar bed gegeaan ofzo, Ik kon echt niet slapen, erg toch! Maar de tijd dat ik geslapen heb, heb ik wel lekker geslapen, dus daar ben ik wel blij om.

Ik heb trouwens al oplossing voor foliumzuur Joepie, ik ga het gewoon in neutraal potje doen, dan ziet niemand het en ik vergeet het niet. Hoe slim kun je zijn als je 's nachts niet kan slapen, goed hè, hahah. Net ff broodje gegeten en nu hup naar de kapper. Ik zit een beetje te denken wat ik met mijn haar ga doen. Ach zie het daar wel, die meiden hebben vast wel tips.

Jullie horen me dus later pas weer, daarna denk ik ff boodschapjes doen, dan is dat meteen ook weer gedaan voor het weekend. Fijne dag vanuit het best wel zonnige Drenthe (vanaf binnen, kweet nog niet hoe het buiten is, hihih)

Liefs Nathalie

Hallo dames,

ff heel snel, want we hebben een drukke dag vandaag, maar het komt erop
neer, dat ik tegen 10.00 wilde gaan testen en toen ongesteld bleek te zijn!
Was wel even heel teleurgesteld, maar van de andere kant, heb wel een
regelmatige cyclus (28/27) dus da's wel weer lekker!
En het was nog maar de 1e ronde en ik was middenin de strip gestopt, dus
mijn lichaam heeft het goed opgepakt!

Nog even een ruzietje gehad met mijn vriendje, want ik kwam dus uit de
badkamer en zei dat testen niet meer nodig was, omdat ik dus ongesteld
was geworden en toen kwam er gelijk, jammer, maar bla bla bla bla bla...
en op naar de volgende ronde!
Nou zeg, ik ben geen broedmachine, mag ik misschien even teleurgesteld
zijn, zonder over de rest na te denken!
Ik snap ook wel dat ik geluk heb, dat m'n cyclus regelmatig is en dat dit
nog maar de eerste ronde was, maar ik mag het toch wel even jammer vinden!
Je leeft er toch erg naartoe hoor...en je houdt een heel klein beetje hoop
en als die hoop dan weg vliegt...Maar goed, hij snapte het later ook
wel en nu kan ik me er ook wel weer overheen zetten...ook al blijft het jammer!

Ik ga snel weer op jullie verhaaltjes reageren, maar ben dus superdruk!

Ga nu snel douchen!

Fijne dag allemaal!

Liefs Joepie

Aah Joepie, wat jammer..

Tuurlijk ben je teleurgesteld. Je hebt er de afgelopen tijd zo naar toegeleefd en gedacht dat je misschien zwanger zou kunnen zijn. En nu is die droom zo *pats, boem* afgelopen.
Rotgevoel is het inderdaad. Dan denk je echt:'nee he, hier had ik nou juist niet op gehoopt.'

Maar aan de andere kant... fijn dat je zo'n regelmatige cyclus hebt! Je zit niet meer in spanning, zal het wel, zal het niet? Je hebt een test uitgespaard! Nu kan je ook weer gaan rekenen en hopen dat het de volgende maand lukt!

Ik zat een beetje te denken. Misschien zeggen wij wel tegen elkaar als straks alle baby's geboren zijn, 'weet je nog, toen we aan het proberen waren om zwanger te worden? Leuk en spannend was dat toen he?, het fantaseren, het verlangen om zwanger te zijn.'

Maar nu vind ik het helemaal niet zo leuk, die onzekerheid.   Je houd overal rekening mee. Met de vakantie e.d. Want ja, misschien ben ik dan wel zwanger. Ik ben iemand die graag weet waar ie aan toe is. Dan dit, zo laat dat. Maar nu weet ik dat dus niet.

Misschien als ik later terug denk, dat ik dan denk dat ik ook best wel een hele leuke periode was. Ik weet het niet. Ik moet ook niet zoveel nadenken volgens mij, hahaha!

Goedemorgen allemaal!!

Ben gisteravond de hele avond op een verjaardag geweest, nu kom ik vanmorgen weer even kijken en jullie hebben zoveel geschreven dat ik het niet meer bij kan houden. Dus even een kort berichtje van mij.
Ik heb t idee dat ik ongi ga worden, heb de hele tijd krampen in mijn buik. En moet de hele tijd naar de wc.
Hoop zo van niet. Ik zal jullie wel op de hoogte houden hoe t ermee staat.
Heb weer een druk weekend voor de boeg, allemaal verjaardagen. Maar dan heb ik tenminste wel wat afleiding.

En zo gaan we op naar de 700!!!
Ik vind de naam die Essel verzonnen heeft leuk, denk dat we die maar gewoon moeten gebruiken.

Meiden allemaal een fijn weekend!!

Groetjes poeh

@joepie, wat jammer meid... Je weet dat het kan gebeuren dat je niet direct zwanger bent maar je hoopt er natuurlijk wel op (ik tenminste wel).
Maar nu weet je tenminste wel je cyclus he. Volgende ronde weer beter.

Groetjes poeh

Goedemorguhhh!!!

Zo nog een poging... k had vanochtend al eerder gereageerd maar kreeg elke keer een error als ik me berichtje wilde plaatsen!!!

Ey joepie klote dat je ongi bent geworden!!! Vervelend dat je mannetje dan weer met een "maar" komt. Toch denk ik dat hij het ook wel goed bedoeld!! Hij staat ook machteloos hij kan grof gezecht alleen maar zijn zaad geven verder voelt hij niks van wat jij voelt. Meid kop op ik ben bijna niet meer ongi en heb er weer helemaal zin in!!! Klussen is ook leuk toch! Nu kan het nog zonder dikke buik of een huilende baby op de achtergrond hahaha!!! Komt allemaal goed!

Nathalie, slim van dat neutrale potje... stom dat we daar allemaal niet eerder op waren gekomen t is zo een simpel idee hahaha! Nu niet meer vergeten in te nemen he!! Bij mij staan ze in het keukenkastje bij de koffie en thee want daar kom ik elke ochtend als eerst dus 3 maal raden wat ik elke ochtend als eerst doe :p Ben niet zo bang dat iemand het daar ziet staan want ik ben de gastvrouw dus niemand die daar komt toch! En mensen die er wel komen die weten het toch al dus wat maakt het uit!

Even over die nieuwe naam van ons.... Ik vind hem wel leuk maar zou persoonlijk desperate weg laten want kom op meiden we zijn net beonnen dus toch nog lang niet hopeloos??? Of ben ik de enige die zo denkt? Verder vind ik de naam helemaal top!!!

Nou lady's ik ga lekker douchen heb straks ook een verjaardag jeej wat heb ik daar zin in zeg.... niet dus. Maar ja mischien daarna ff ergens een drankje doen, nu mag het nog ben toch nog ongi hahaha!!!

kus miranda  

desperate one a be moms, and there story!!!!

Essel, ik vind het een leuke naam voor het nieuwe topic. Maar volgens mij moet het zijn:

desperate want to be mums of wannabe mums

Ik weet ook niet zeker of dit goed engels is

Goedemiddag, ik was hier begin van de middag ook al ff, maar toen stelde mijn vriend ineens voor om een stukje te gaan rijden. Dan kan ik moeilijk zeggen, ja maar .... ik moet eerst nog ff forummen, hihih. Nee kan nu ook hè.

@ Joepie, vervelend meis dat de rd-tjes zijn gekomen. Mannen bedoelen het vaak goed het komt alleen zo rot uit hun moet af en toe, hahha. Tuurlijk is het een teleurstelling en dan is het niet ff slikken en doorgaan. Mag je best beetje treurig om zijn. Hey maar niet te lang hè, want we gaan gewoon voor ronde 2. Je bent niet de enige. Dan is het gewoon volgende ronde voor ons glittertjes. Wij kunnen nu ff van de andere lezen wat hun mee maken, dan kunnen we hun tips dalijk opvolgen, hihih. Hier ook nog steeds rd-tjes. En volgens mij begin volgende week al mijn meest vruchtbare dag, gaat wel snel allemaal hoor, tis nog niet een over. In mijn bannertje staat over 19 dagen mijn NOD, maar hallo ik zit er nu nog mee, 19 dagen klinkt zo dichtbij. Dus als het weg is, meteen HOPHOP, hahah. Misschien is mijn cyclus nu wel gewoon 28 dagen ipv de 22 van nu. Ach we zien het wel. Als ze weg zijn gaan we gewoon weer lekker klussen en dan komt het vast allemaal goed.

Het word wel steeds spanneder als iemand rond de NOD zit hier. Iedereen die meeleefd is wel heel fijn. Zo kletsen we elkaar er wel door heen. En kijken we er idd over een hele tijd lachend op terug denk ik. Ook dit is een fase.

Meiden ik ga lekker wat drinken en rustig zitten. Ben beetje moe. De boodschapjes zijn binnen dus vanavond gewoon lekker genieten. Wens jullie nog fijne dag!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan