nieuw en zwanger willen worden

FF mijn nieuwe bannertje testen hoor! Hier staat teministe een beetje meer bij.
Want ik weet zelf ook wel dat over 19 dage mijn NOD is, maar heb geen zin om steeds te moeten kijken wanneer mijn meest vruchtbare dag is. Die is einde van de week, ik had me ff vergist. Tis wat al die berekeningen, hahah

Liefs Nathalie

Oh hoe is het eigenlijk met onze Spring? Want haar NOD is vandaag!
Spring laat ff iets van je horen als het kan.

En Joepie wanneer is je nieuwe NOD?

Tis wel saai hoor als jullie niet mee kletsen, hihih

Liefs Nathalie

Hallo meiden,

Hier even snel een berichtje van mij!Ben namelijk bij m'n ouders!
Het gaat wel weer goed hoor, ik kon me er vrij snel overheen zetten!
Ik mag van geluk spreken dat ik direct weer regelmatig ongesteld ben!
En vriendje en ik hebben het ook allang weer uitgepraat, dat duurde
ook maar even!

Nathalie, volgens mij moet je het gemiddelde van die 2 cyclussen nemen.
Dus de eerste was 28???en de tweede van 21 dus da's 29 gedeeld door
2, is 24/25...Want anders is het wel heel kort achter elkaar...

Essel, hoe plak jij die banners erin? Ik kan ze wel maken enz, maar kan
ze niet kopieren, want dat komt er in het rood te staan, maximaal 50
aan ééngesloten karakters of zoiets...wil namelijk ook een nieuwe nu!
Mijn volgende NOD is (dan ga ik uit van 28 dagen) 27 april...ik ben 13
april op m'n vruchtbaarst!

Spring, voor jou is het idd heel spannend...laat je even weten wanneer
je wat meer weet?

Miranda, het klussen is niet waar ik tegenop kijk,hihi, het is meer dat lange
wachten...weer alles aftellen enz! Maar dat gaat natuurlijk weer harstikke
snel, want dat dacht ik de eerste 4 weken ook, dat het superlang zou duren!
Ik ga nu lekker jullie verhaaltjes volgen, want voor mij duurt het dus weer
eventjes en om jullie nou te vertellen hoe we precies geklust hebben, haha!
Volgens mij weten jullie allemaal wel hoe het moet!

Ik ga morgen weer op iedereen flink reageren, maar straks gaan we dus bij
m'n zus en haar vriend op visite en nog een uur terug rijden, dus dat wordt niet
meer wat! En om nu de hele tijd hier op de computer te zitten!
Ga nog even proberen om die bannertjes te krijgen...Wish me luck!

Doeidoei allemaal!

Liefs Joepie

Jaaaaa, hij doet het!
Heb er een mooie foto van Senne bij gezet!
Ik wil ook 'zo'n kindje!hihi!

Doei meiden!

Liefs

Hallo lieve meiden,

Ten eerste: bedankt voor jullie medeleven!!!!!!!!

Zoals gevraagd,want ja ik lees wel mee maar reageer nu niet elke dag, mijn NOD is vandaag. de RD zijn er nog niet maar denk dat het niet lang meer duurt want het rommelt wel daar beneden. Klinkt gek maar ben er op het moment niet zo heel erg mee bezig terwijl onze grootste wens toch echt wel zwanger worden is, maar op dit moment is de  situatie natuurlijk wel heel apart. Gelukkig kunnen mijn mannetje en ik er goed samen mee omgaan en steunt hij mij heel erg.

Zo gauw ik meer weet horen jullie weer van mij natuurlijkStiekem hoop ik toch wel dat de RD weg blijven maar probeer mezelf toch ook te beschermen voor een teleurstelling.

Nou tot snel!

groetjes,
Spring!

Verder wens ik iedereen weer succes voor de nieuwe ronde want: "nieuwe ronde, nieuwe kansen"toch?

Grrrr ik vind het niet meer leuk. Ik probeer steeds van alles te typen, maar niks komt door. Steeds foutmeldingen. Dus dan maar weer helemaal overnieuw en deel voor deel.

Zo te horen heb je wel een gezellige dag met een beetje afleiding Joepie. Vandaag zijn de rd-tjes toch gekomen? En cyclus van 28 dagen? Is dan je NOD niet 26 april? Wat een mooi kindje zeg. Helemaal trots. Hoe heb je die foto hier geplaatst?

Kan iemand ons NOD lijstje ff bijwerken dat wou ik dus doen, maar is me niet gelukt. En kan mijn bannertje ook niet meer plaatsen. Heb mijn laptop al opnieuw opgestart, maar gaat ff niet goed hier.

Ik stuur dit eerst wel ff voordat ik de rest zeg, hahah

Liefs Nathalie

Hehe eindelijk kan ik weer wat posten. Nu ff lieve woordjes naar Spring sturen, want ze is onze hoop natuurlijk dat we hier nog meer glittertjes krijgen. Ik zag Poeh ook nog op het wachtbankje staan klopt dat? Hoe is het met jou?

Joepie is van het bankie gedonder, die gaat mee naar de volgende ronde! Of je nou wil of niet, hihih. Sorry ben weer vervelend. Ik was vanmiddag ff in bed gekropen vanwege hoofdpijn en heel erg moe. Had mijn vriendje gevraagd of ie me wakker wou maken zodat ik niet te lang zou slapen. Met de boodschap erbij en me niet laten schrikken gewoon lief wakker maken. Ik kreeg dus lief kusje, en daarna is hij achter zijn pc gegaan. Kan me het kusje nauwelijks herhinneren en ben dus weer in slaap gevallen blijkbaar. Toen hij om 21.00 uur kwam vertellen dat het 21.00 uur was. Ships, dus eigenlijk te lang geslapen. Nu maar hopen dat het vannacht wat word.

Ik heb vanavond al heel wat glittertjes gestrooid. Wat een zwangere huismussen hier op het forum zeggen. Op veel topic's zijn er wel een paar. Wel leuk natuurlijk. Maar ik wil hier graag glittertjes strooien, hihi. Dus Spring kom op! Dan kan je gezellig bij Bolle en Rozemarijke plaatsnemen. Ik duim voor je meis. Geen bloed geeft moed!

Meiden fijne avond nog allemaal, tis al laat, kweet niet of er nog iemand komt spieken maar anders weltrusten.

Dikke nachtknuffel, Nathalie

Terug
Bovenaan