nieuw en zwanger willen worden

Goedemorgen allemaal,

2e poging, eerste is verdwenen!Ik heb heerlijk geslapen vanmorgen,
dus ga vrolijk mee naar de volgende ronde! Wel blauwe plekken van
de val van het bankje, maar ik kruip er over een poosje toch lekker
stiekem weer op!
Nathalie, je had gelijk, m'n NOD is 26 april...en dat voor een juffrouw,
foei!Ik ga de NOD-lijst naar voren halen!
De kleren heb ik gekocht voor de bruiloft van vriendje's broer en zijn
vriendin! Die is 25 april, dus een tasje vol tampons mee lijkt me ver-
standig! (zit de hele bruiloft op de wc, hihi)
Die foto kon je invoegen, onder dat stukje waar je je tekst in kon zetten
voor erboven, maar had hem net gekopieerd en toen ging de foto niet
meer...ff overnieuw!
Die foto kun je dus niet mee kopieren, kan wel, maar dan komt ie
er niet zo leuk naast te staan als nu...dan maar zonder!

Pfff, eindelijk!
Spring, wat leuk dat je even langs kwam! We duimen heel erg voor je
dat het raak mag zijn, maar wat fijn dat je er zo goed met je mannetje
over kunt praten! En ik kan me voorstellen dat je nu zoveel andere
dingen hebt waar je mee bezig bent, neem je tijd meisje!
We wachten in spanning af!

Ik zag trouwens al een one2bemums op het forum, misschien moeten
we iets anders verzinnen? of wannabemums, dat is het eigenlijk!
Ik ga naar de voetbal van vriendjelief, heb beloofd de 2e helft met de hond
te gaan kijken!
Meiden een fijne dag en kom nog wel even weer vanmiddag!

Liefs Joepie!

NOD lijstje:

Antoinet100                        2e ronde 1e kindje                          04-04-08
Esseltje                                   2e ronde 1e kindje                            05-04-08
Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                          09-04-08
Maureen                                2e ronde 1e kindje                          10-04-08
Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      
Britt                                                3e ronde 1e kindje                        17-04-08  
Mickje_m                              2e ronde 1e kindje                           17-04-08            
Gerdien                                    4e ronde 1e kindje                          20-04-08
Miranda                                    3e ronde 1e kindje                          22-04-08
Joepie                                        2e ronde 1e kindje                         26-04-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!

Spring                                        4e ronde 1e kindje                              29-03-08
Poeh                                           1e ronde 1e kindje                                01-04-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Rozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008
Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Hoi!

Joepie, beetje late reactie.... maar jammer dat de  gekomen zijn!
Nouja, ga je toch gezellig mee met ons mee naar de volgende ronde.
Ik heb (als het goed is) ook via lilypie een banner gemaakt, maar heb jij die dan ergens op je computer opgeslagen en dan steeds bij elk berichtje kopieeren en plakken? Want ik heb ook ergens gelezen dat je het hier in je profiel kan zetten, maar moet dat nog even uitproberen.
Wat een schattige foto van je nichtje zeg! Super lief!

Bolle, weet je al meer over je kat???

Ik ben nog helemaal niet zo lang wakker, en voel me alsof ik haast niet geslapen heb. ben altijd even van mijn apropos als de klok verzet wordt!!!!

Groetjes, Mickje

Goedemorgen meiden nog ff een berichtje van mij voordat ik ga feesten met mijn opa&oma en lekker eten. Ik zie dat het al 12.30 uur is, dan mag ik me zo wel eens klaar gaan maken, hihih. Wie weet ben je tijdens de bruiloft wel zwanger Joepie. Gaan er gelukkig er toch nog een aantal mee naar de volgende ronde. Nog ff en er kunnen weer een paar op het wachtbankje.

Meiden ik hou het kort, ik ga me ff optutten en aankleden. Kan moeilijk in zijden pyjama aankomen hè, hihih.

Fijne dag allemaal en tot laterssss!

Liefs Nathalie

Nathalie, een fijne dag en gefeliciteerd met je opa en oma.
Mijn beide opa's zijn inmiddels al overleden. Aan ons pap z'n kant nog wel een 50-jarig huwelijksfeest gehad, maar aan ons mam z'n kant hebben ze dat niet eens samen gehaald....

Groetjes, Mickje
(helemaal blij, want ik heb nu eindelijk door hoe dat met die banner werkt!!!)

Hoi Dames,

Jammer Joepie, hopelijk ben je niet al te teleurgesteld en zoals iedereen zegt; nieuwe ronde nieuwe kansen!
Het is nu dus vandaag en morgen vooral spannend voor Spring en Poeh! Toitoitoi dames. En Spring, kan me inderdaad heel goed voorstellen dat je er nu niet zo mee bezig bent. Het zou je misschien wel een goed gevoel geven als je iets moois hebt om naar uit te kijken, dus ik hoop het wel voor je. Je zou vanaf vandaag kunnen testen, dus ben benieuwd of je RD er al zijn of je gaat testen?

Ik hou het even kort vandaag, moet namelijk een uitkering aan gaan vragen enzo en de belasting moet nog ingevuld en opgestuurd (even heel iets anders dan met zwanger zijn bezig zijn, maar ook wel goed voor me).

Morgen ga ik bloed laten prikken voor de toxoplasmose. Ik weet niet hoe lang het duurt voordat ik de uitslag heb. Ik ben in ieder geval wel al een stuk rustiger dan vrijdag. Ik kan namelijk toch niets anders doen dan te uitslag afwachten. En wat er daarna gebeurt moeten we afwachten. Laten we in ieder geval hopen dat ik het niet heb of immuun ben!

Sorry dat ik nu niet op al jullie verhaaltjes kan reageren. Komt de volgende keer weer!
Ik lees trouwens wel gewoon mee hoor, dus ik mis niets

Goedemiddag meiden,

Jeetje wat hebben jullie weer veel gebrabbeld, hihi...  Heb weer veel leesvoer door te spitten... Niet erg hoor want mijn mannetje ligt beneden op de bank te slapen... Nog moe van gisteravond, we zijn naar een 80e party geweest. Was niet echt reuze gezellig maar toch ff eruit geweest.

@ Joepie: meid balen van die RD !! Bij mij zijn ze ook langzaam op komen dagen, VEEEEEEEL te vroeg!!!! Ik denk gisteren al ietsie pietsie bloed, en vandaag ook maar een beetje, dus ik denk dat het morgen doorzet... en dan ben ik dus 5 dagen te vroeg, als wat ik gepland had. Mijn vorige cyclus was 28 dagen en nu maar 23 dagen!!!! Niet leuk. Maar wel raar want dan zou het betekenen dat ik 17 maart mijn ei had, en ik heb toen wel een ovu test gebruikt en die was negatief....   Potverdorie ik kom helemaal niet op de wachtbank, die sla ik over kan weer gelijk terug naar de voorrondes.... hihi    

Hier nog steeds pijn aan mijn borsten, maar de Red Devils zijn in aantocht, beetje bloed geeft geen moed....  snik snik..

Gisteren op mijn werk te horen gekregen dat mijn contract dus niet verlengt wordt...!!! Ik vroeg om welke reden, maar die kon hij mij niet vertellen. Ik werkte goed, had talent. Hij had mij graag daar, en wilde me graag de kans geven om me nog verder te ontwikkelen. Dus ik weet wie erachter zit!!! Blegh... wat kunnen sommige vrouwen toch sneaky zijn achter je rug om.... Echt vuurs gemeen...!!! Ik heb gezegd dat ik het ERUGGGG JAMMER vond dat dit is gebeurd en dat ik het laf vind dat die persoon niet naar mijzelf komt om erover te praten...!!! Want ik ben me  van geen kwaad bewust!!! Hij zei misschien komt dat nog wel.. Nou ik hou mijn hoofd rechtop, en doe nog gewoon mijn werk!!! En mijn baas heeft zich helemaal door haar om de vinger laten draaien, hij durft daar niet tegenin te gaan. ZWAK!!! Zoiets is baas, hij wil mij niet laten gaan, maar omdat madam een frustratie heeft!!! Dit kost wel mij m'n baan!!! Echt ik was zo KWAAD!!!  Het gaat er toch om, hoe je functioneerd en hoe je met collega's omgaat, want verder (zei hij ook, waren de collega's blij met mij, en konden we het goed met elkaar vinden) Ik dacht echt, WAAR GAAT DIT OVER!!! &^)&%$*(#$*)&*#*%*....... blegh... Sorry hoor meiden, ik moest dit ff kwijt...!!!
Mijn motto is "wederzijds respect, en eerlijkheid duurt het langst"!!! Als het zo moet wil ik nog niet eens meer voor zo'n baas werken!!! SIMPEL gewoon...

Gisteravond was een vriend van ons ook op de party en zijn vriendin is ook zwanger, hij vroeg aan mij dat ik maar ns goed moest gaan praten met mijn mannetje, om ook te stoppen met de pil, whaaa hij moest eens weten!!!! Hij zou het erg leuk vinden, omdat zij ook zijn samen opgegroeid zou hij het ook leuk vinden als onze kinderen samen zouden opgroeien... haha...  ( ik dacht, ik hoop het zo....) Bah, is moeilijk hoor om op zo'n moment niks te zeggen!!!!

Ik denk wel dat Miranda gelijk heeft over onze nieuwe naam: DESPERATE maar weg halen!!! En Gerdien met haar Engels Wannabe Mums, helemaal goed!!!

Wannabe Mums, and there story!!!

@ Nathalie: ik geloof dat het goed lukt met je bannertjes maken!!! Leuk om te doen he!!!

@ Joepie: Meid wat een lieve foto, kan me voorstellen dat je ook zo'n kindje wil, ik OOK!!!

@ Spring: tuurlijk hoop je stiekem dat je RD wegblijven, wij blijven duimen. Laat ons wel iets weten.... Ik hoop voor je dat je in deze moeilijke tijd toch nog een lichtpuntje krijgt

@ Gerdien: Meid ik weet niet wat het was die duizeling die ik had vrijdagavond!! Ik weet wel dat mijn rode duivels op komst zijn, nog niet doorgezet, maar dat duurt bij mij meestal 2 a 3 dagen!!! Dus ik denk morgen dat het zover is!!! Ik ben zeker niet zwanger!!!

@ Poeh: meid ik ga voor je duimen .....   wanneer ga je testen???

Wie weet hoe het zit met je cyclus??? De eerste ronde had ik een cyclus van 27 dagen en nu eentje van 23 dagen, denk dat mijn RD morgen doorzet!!
In de NOD lijst, maar even mijn laatste cyclus aangehouden, die was 23 dagen

NOD lijstje:

Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                           09-04-08
Maureen                                2e ronde 1e kindje                          10-04-08
Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08  
Mickje_m                              2e ronde 1e kindje                           17-04-08            
Gerdien                                  4e ronde 1e kindje                          20-04-08
Miranda                                  3e ronde 1e kindje                           22-04-08
Esseltje                                    3e ronde 1e kindje                           23-04-08  
                                                           (laatste cyclus duur aangehouden, 23 dagen!!)
Joepie                                        2e ronde 1e kindje                         26-04-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!

Spring                                        4e ronde 1e kindje                              29-03-08
Poeh                                           1e ronde 1e kindje                              01-04-08
Antoinet100                        2e ronde 1e kindje                             04-04-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Rozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008
Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Liefs Esseltje

Jongens weer een leuke site voor plaatsjes: www.krabbelaars.nl

Ook een onderdeel GLITTERS, dat we die maar vaak mogen gebruiken.

Die hierboven is alvast voor Bolle en Rozemarijke.

Terug
Bovenaan