nieuw en zwanger willen worden

Hoi Essel

leuk plaatje!!!
Jammer dat de rode duivels ook bij jou aan het doorbreken zijn.... (het is geen innestelbloeding?) Daar even door heen en dan maar samen met ons naar de volgende ronde, he?!
Over je cyclus, ik dacht ergens te hebben gelezen dat je het gemiddelde moest pakken. Dus eerst een cyclus van 27 dagen en toen een van 23 = 30 dagen : 2 = 25 dagen.
Maar helemaal zeker weet ik dat ook niet.

En wat kl*te van je baan zeg!!!!!!!!!! Jeetje!!! Ik denk dat ik ergens een stukje van je collega gemist heb, want ik snapte het verhaal niet helemaal. Maar het feit dat je je baan verliest door één collega terwijl iedereen verder super tevreden is... ja, dat is écht heel zuur!!! Bahbah!! Ik kan me goed voorstellen dat je er gruwelijk van baalt en dat is ook zeer terecht!
Wat ga je nu doen? Moet je een uitkering aanvragen dan? En meteen gaan solliciteren? In welke richting werk je, als ik vragen mag?

Groetjes, Mickje

Helaas, ook ik begin weer opnieuw.

Werd vanacht wakker en ja hoor ik moest rennen naar het toilet en daar waren die verdomde rd-ers.

Wilde het toch even laten weten maar ben er goed ziek van .

Tot snel.

Spring

@ Spring: meid, ik had het je zo gegund.... ik kan me heel goed voorstellen dat je er even doorheen zit... Maar probeer toch de moed bijelkaar te schrapen om de volgende ronde niet voorbij te laten gaan... Ik vind het echt kl*te voor je... heel veel sterkte meis.

@ Mickje: bedankt voor je medeleven, het is gewoon te belachelijk voor woorden, mijn baas kon gewoon geen reden bedenken waarom mijn contract niet verlengd zou worden!!! Het gaat gewoon nergens over. Nou ik zat in de transport (op kantoor) en heb voor 6 maanden terug het roer omgegooid en wil graag in de interieurstyling verder. Ik ga ook in september starten met een opleiding. En wil dus eigelijk strakkies, styliste op freelance basis gaan werken, o.a. kleuradviezen en style adviezen en ook meubels en keukens renoveren, en misschien nog een klein winkeltje aan huis, wat dan 1 of 2 dagen in de week geopend is. Ik zat nog gedeeltelijk in de ww omdat ik van 40 plus uren naar 24/31 uren ben gegaan. En het is ontzettend moeilijk een duobaan te vinden. Nu ga ik, mocht ik geen nieuwe baan vinden voor 1 mei, idd een uitkering aanvragen, en opzoek naar een nieuwe baan. Ik heb een baanaanbod gekregen zodra ik de opleiding af heb, maar goed dat is niet nu... dus ik ga maar ns bedenken hoe of wat, misschien dat ik al begin met de meubelrenovatie, en kleuradviezen en we zien dan wel hoe het allemaal gaat lopen. Blegh... wel ff lkkr balen, en nu ook nog de RD !! Ik denk niet dat het innestellingsbloeding is, want daar is het dan eigenlijk weer te laat voor!! Maar goed, het kan natuurlijk wel maar het is nu al sinds gisteren dat ik roze afscheiding heb, en aangezien het bij mij altijd een paar dagen rustig is voordat het doorzet, zal het nu ook wel zijn. Ik verwacht morgen de doorbraak. En ik ga nu maar ff van een cyclus uit van 23 tot 25 dagen, anders mis ik misschien strakkies mij ei!!!
Ik ga maar gezellig met jullie mee naar de volgende ronden.

Nu gaan we zo nog ff naar mijn schoonouders, en dan vanavond nog ff naar mijn paardje... en dan zit de zondag er weer op. Morgen lekker vrij... dus komt goed, ik heb sowieso nog heel veel vrije dagen staan. Ik heb me al een lijstje gemaakt welke dagen ik vrij wil. Ik hoef de komende maand nog maar 7 werkdagen te werken, hihi.....  Hebben ze wat, want er zijn er 2 die vakantie hebben, maar ik kom dus ECHT NIET!!!

Nou meiden tot vanaaf...

Tot strakkies

Liefs

NOD lijstje:

Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                           09-04-08
Maureen                                2e ronde 1e kindje                          10-04-08
Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08  
Mickje_m                              2e ronde 1e kindje                           17-04-08            
Gerdien                                  4e ronde 1e kindje                          20-04-08
Miranda                                  3e ronde 1e kindje                           22-04-08
Esseltje                                    3e ronde 1e kindje                           23-04-08  

(laatste cyclus duur aangehouden, 23 dagen!!)

Joepie                                        2e ronde 1e kindje                         26-04-08
Spring                                       5e ronde 1e kindje                        
(meid kun je die even  doorgeven??)

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!

Poeh                                           1e ronde 1e kindje                              01-04-08

Antoinet100                        2e ronde 1e kindje                             04-04-08

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!!

!!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Grrrrrrrrrr, had een heel verhaal getypt, allemaal weer weg!

Opnieuw dan maar!

Spring, wat jammer zeg, dat je ook ongesteld bent geworden! En
ik hoopte zo op goed nieuws voor je! Kan me voorstellen dat je er
even goed ziek van bent!We denken aan je!

Essel, wat kl*ten zeg van je baan! Ik heb een beetje hetzelfde als
Mickje, wat ik weet dat niet alles goed zat op je werk, maar ken het precieze
verhaal niet! Lig je eruit omdat één collega dwars zit???
Wat voor werk doe je?(of heb ik daar overheen gelezen??)
Het klopt wat Mickje zei, gemiddelde nemen van 2 cyclussen! Hoop
voor je dat het toch niet helemaal doorzet...misschien oud bloed ofzo?
Ik krijg bloedarmoede volgens mij, ben zo lek als een mandje!!! Had
dat nooit toen ik aan de pil was, herkent iemand dit???
Moeilijk is dat he, om je mond te houden als iemand er over begint?
Dat heb ik ook zo erg, je wil het wel van de daken schreeuwen, maar ja,
wat als je al een jaar bezig bent...iedereen en?en?en?...geen zin in!

Mickje, Ik open meestal 2 pagina's omdat ik niet kan onthouden wat
iedereen getypt heeft...dan lees ik het terug en reageer ik! En dan kopieer
ik dat bannertje van mezelf gewoon weer in deze pagina! Niet echt een
technische manier, maar het werkt wel, hihi!

Bolle, fijn dat je morgen bloed laat prikken, maar je hebt best kans dat
de uitslag later komt ja! Heel veel succes en ik duim voor je! Ik hoop
dat er niks aan de hand is!
Laat je het weten als je meer weet???

Nathalie, hoe was de bruiloft???Lekker een hapje en een drankje gehad??
Je typt er wat af de hele dag he?hihi, als ik andere forums lees, kom ik je
heel vaak tegen!Kun je allemaal nog wel onthouden wat er overal gezegd
wordt?
Zou leuk zijn als ik op de bruiloft zwanger zou zijn...maar dan houden we
het lekker voor ons...heb deze ronde wel meer hoop, omdat je niet vaak
hoort dat iemand de 1ste ronde direct zwanger is! Bolle is een uit-
zondering, haha...maar zij was ook al eerder gestopt met de pil en ik niet..
Ik ben gewoon middenin de strip gestopt, 3 dagen later ongesteld geworden
en daarna aan de slag...dus vanaf nu kan alles!

Mamoetje, je bent ook stil geworden, of druk op andere forums???

Meiden, ik ga zo aan het eten beginnen! Ik wens jullie een fijne avond en
ik lees zeker nog mee!!!

Knuffel Joepie

joepie.. zit toevallig mee te lezen.. heb het erg druk.. maar zoals of klusbabes te lezenis ben ik jarig.. dus reageer morgen weer.. moet ff eten koken straks nog wat visite..

spring en joepie: wat jammer allebei ongesteld.. begreep ik het nou goed dat er met spring ook nog iets anders is.. ik kon het alleen niet vinden wat..
\
xxx Mamoetje

@ Mamoetje; van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

@ Spring; jammer dat de rode duivels er zijn! Ik hoop dat je je gauw weer beter voelt!

@ Joepie; ik had dat ook, ik werd niet een béétje ongesteld... het hield gewoon niet meer op, haha! Het was veel heftiger dan toen ik de pil slikte. Ik moet ook zeggen dat ik er deze keer meer last van had (ff afkloppen, maar ik ben er altijd bijna fluitend doorheen gegaan). Ik had echt steeds zo'n zeurende buik- en rugpijn. Gelukkig is het bij mij inmiddels voorbij en beginnen we vol goede moed aan ronde 2 !!!!
Vanmiddag ging ik onder de douche, toen kwam vriendjelief net zijn bed uit (heeft nachtdienst gehad) en kwam de badkamer binnen om zijn tanden te poetsen. Zegt ie ineens; het is maar goed dat we straks een nieuwe badkamer hebben, want anders pas je straks met zo'n dikke buik niet meer in de douche, haaaaaaaaaahahah! grapjurk!!!
Beetje overdreven natuurlijk, maar we hebben nu maar een hele kleine badkamer, en straks als de verbouwing klaar is.... laat dat kleine prinsje of prinsesje dan maar komen in ons mooie, grote paleis!!!! hihi
Ik heb nu trouwens ook een banner van lilypie, en die heb ik onder mijn favorieten gezet. Open ik dan in een nieuw venstertje, kopieren en onder mijn berichtje plakken.
Alleen hij doet het alleen als ik dat bolletje van text editor aanklik.

Fijne avond!

groetjes, Mickje

Hey Meiden, jeetje wat hebben jullie weer zitten kletsen. Ik ga er eens ff goed voor zitten.
Leuk hè Mickje die bannertjes, ik weet het nu ook eindelijkkkk! Bolle veel succes morgen, hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid.

Nouuuu ja zeg Esseltje niet zwanger, dat had ik niet verwacht. Jullie waren zo fanatiek aan het klussen. Dacht dat zit wel goed. Jammer meis! En dan ook nog eens je contract niet verlengd. Is een collega achter je rug om gaan kletsen, heeft ze iets tegen je? Wat ga je nu doen? Neem je verlofdagen op? Jeetje wat een drama allemaal met onze banen hier. Zit allemaal niet mee. En dan ook nog eens die vervelende rode duiveltjes. Bij mij waren ze ook te vroeg. Ik heb cyclus van 22 dagen. Ik las hier dat je gemiddelde moet nemen van twee cyclussen. Dus 27 + 23 = 50 : 2 = 25 dagen cyclus. Op naar de volgende ronde dan maar. Tis beter dat je het nu weet, dan dat je heel lang moet wachten en dan alsnog rode duiveltjes op bezoek krijgt. Maar vervelend is het wel, want je hoopt het zo. Hahah iederen zei het al, maar ik laat mijn tekst gewoon lekker staan als opvullen, hihihi

Ahhh nee ook spring al die domme rd-tjes op bezoek. Nou gaat lekker hier. Dat gevoel van ons dat er veel zwangeren zijn deze ronde klopt niet Essel. Wat balen meiden. Kan me de teleurstelling voorstellen. Maar we moeten elkaar maar weer er door slepen en op naar de volgende ronde. Ff groepsknuffel erin gooien. Knuffffffffffffffffffffffffffff!

Hahah Joepie ja ik klets hier wat af hoor in andere topics. Gisteravond erg lang gekletst in maart 2008 stoppers, erg gezellig! Ik begin maar niet bij andere sites op forum, want dat komt niet goed. Af en toe dwarrelen hier de lettertjes al voor mijn ogen met onze verhalen, hahah.

Er is er een jarig hoera hoera
Dat kun je wel zien dat is Mamoetjeeeeeeee
Hhaha ik zal niet verder zingen, maar van harte gefeliciteerd meis
Hele fijne dag gewenst en hopelijk kunnen jullie het volgend jaar met zijn 3tjes vieren, hihih

Nou nu ik weer ff met mijn verhaal. De bruiloft van opa & oma was wel gezellig. Lekker gegeten, warm & koud buffet achtig iets. Mijn broertje heeft nog gezongen, dus de sfeer zat er goed in. Ben nu alleen erg moe. Maar lig lekker met dekentje op de bank, laptop erbij en weer jullie verhaaltjes te lezen van vanmiddag. Jammer dat Essel & Spring de rode duiveltjes op bezoek hebben, maar we maken er met elkaar maar het beste van. Op naar de volgende ronde!

Meiden ik wens jullie hele fijne avond. Ik ga ff verder lezen hiero en spreek jullie vast strakkies nog wel ff.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan