nieuw en zwanger willen worden

Ho Hoi meiden,

Ja het is denk ik ook me eisprong geweest ja
Ik doe vanaf nu ook erg voorzichtig met wat ik drink en eet.
Kijk gisteren kwamen me ouders eten en heb ik 2 glazen witte wijn gedronken.
Maar verder zit ik niet meer aan de alchohol en het egste wat ik deed roken!!!!!!!
Daar ben ik vanaf de dag dat ik wist dat we voor een kindje gingen mee gestopt.
Er is een soort knop bij mij om gegaan en ik heb nu de behoefte ook helemaal niet meer vind het zelfs vies ruiken
Nathalie:

Ja meis die biertjes had ik inderdaad moeite mee maar meer om het feitdat ik daarna kotsmisselijk was.
Hoe je je eissprong ken voelen????
Het is een heel vervelend stekend gevoel in mijn eierstokken.
Was die dag ook erg emo en dat is ook veel minder, en voel me nu al weer stuk beter.
Dus dat is eigenlijk wat ik je kan meegeven meis.

Verder ik weet niet of er ook meiden waren die met hun eerste kindje ook het gevoel hadden van wennen??/
Een beetje onzeker waren over hun gevoel en of ze het echt wel al wilde???
Nu voel ik me weer toppie en heb ik zoiets van ah heerlijk als ik zwanger zou zijn.
En ook me mannetje kan niet meer wachten.

Nou meiden ik spreek jullie snel weer op de mail
Ben snip en Snip verkouden en dat gekombineerd met griep!!!
voel me alles behalve lekker, zou naarvriendin gaan maar die ligt ook al ziek op bedje.

Nou ja meiden tot snel

Goedemorgen allemaal!!
Daar ben ik eindelijk weer!! Heb een erg druk weekend gehad met allemaal verjaardagen. En heb dus geen tijd gehad om op t forum te kijken. Zal even kort reageren want heb net alles gelezen en weet de helft al niet meer, zoveel hebben jullie erbij geschreven.
@joepie, ik heb morgen mijn NOD hoor, niet vandaag. Maar heb nog geen last van krampen. Ga wel om de 10min. naar de wc. Wel heb ik nu erge last van mijn borsten (komt dat omdat ik miscchien ongi wordt), heb ik nog nooit last van gehad, is net of ze heel strak zijn ??
@Nathalie, sinds ik met de pil gestopt ben ben ik ook erg moe, eerst ging ik nooit voor 12uur slapen maar nu haal ik 11uur al niet meer.
@essel, stomme baas heb je zeg, dat die zich zo laat beinvloeden. Veel succes met het vinden van een nieuwe baan. Lijkt mij trouwens erg leuk interieurstyling doen. Ikzelf heb grafisch en 3Dontwerpen gedaan als opleiding. Maar heb daar nooit een baan in kunnen vinden. Nu maak ik op het werk wel alle advertenties en doe de website dus dat is best leuk.
@spring, shit zeg dat je ongi bent echt balen!!!

Ik ga maar weer verder aan de poets anders krijg ik vandaag niets gedaan. Ik kom straks nog wel even kijken. Ik houd jullie op de hoogte of de rode duivels wel of niet komen.
ps. wanneer zouden jullie testen?? Ik heb zoiets van wacht tot eind vd week, of is dat te lang (maarja eerst maar eens afwachten of er morgen iets gebeurt)

Groetjes poeh

Nu snap ik er niks meer van, mijn afteller van lilypie zegt dat ik vandaag mijn thuistest zou kunnen doen, maar ik heb toch morgen mijn NOD?? of niet. Weet iemand hoe dit zit.

Groetjes poeh

http://lilypie.com"> src="http://tt.lilypie.com/FAqpp1.png" alt="Lilypie 21-37 dagen cyclus Ticker" border="0" />

Hallooo was ik weer. Ik ben nog steeds licht ongi zal ik dan wel kunnen testen?
Ik verwacht het niet hoor. Maar tis zelf ook wel door mijn koppie omgegaan. Pff kan ook nooit eens normaal gaan bij mij.

Tja moeilijk Poeh, misschien kan het, maar ja als het negatief is ben je ook zo teleurgesteld terwijl het nog niks zegt. Misschien kan je dan beter tot morgenvroeg wachten. Ik duim voor je!

Liefs Nathalie

Hoi!

Ik heb vanmorgen bloed laten prikken. Het was maar 1 buisje bloed, maar ik ben daarna direct boodschappen gaan doen en was helemaal duizelig en kotsmisselijk. Tot nu toe heb ik wel wat misselijkheidsklachten gehad, maar net zo heftig als vandaag en ik krijg mijn brood echt niet weg. Gelukkig heb ik nog niet overgegeven, maar ben bang dat dat toch wel binnenkort gaat gebeuren. Het word namelijk elke dag erger!
Ik krijg helaas pas eind van deze week de uitslag van de bloedtest, dus zal even vol moeten houden. Ik hoop echt dat er niets mis is!

Essel; wat vervelend van je baan! En wat lullig dat ze geen reden kunnen geven! Helaas zijn ze dat bij een tijdelijk contract ook niet verplicht. Bij mij is er een hele flauwe reden verzonnen. Ik zat eigenlijk een beetje in hetzelfde schuitje als jou. Al mijn collega's vonden mij een fijne collega en vonden dat ik mijn werk goed deed, maar de bass had de pik op mij! Hij scheen me in eerste instantie (bij mijn sollicitatie) al liever niet te hebben aangenomen, maar degene die erbij waren vonden van wel. Ik heb wel nog twee verlengingen gehad, maar nu ik een vast contract zou moeten krijgen wilde hij van me af. Er is nu overigens ontzettend veel om te doen, want niemand is het er mee eens dat ik niet mag blijven, maar hij blijft helaas de baas. En wat dat betreft ben ik wel superblij dat ik van hem af ben! Ik hoop dat je snel een baan vind meis! We zitten nu eigenlijk in hetzelfde schuitje (met het verschil dat ik nu zwanger ben, maar dat kan bij jou ook snel gebeuren). Ik hoop dat je snel iets vind wat je ook echt graag wil!
Spring; balen dat de RD er zijn. Jullie laten me toch niet alleen zwanger zijn hier he?? (en Rozemarijke dan) Ik hoop zo dat er snel meer volgen!
Mamoetje Een dagje te laat maar gefeli!
Mickje: hihi grappig he dat je al bezig bent met de woning/ badkamer voor het geval je zwanger bent! Wij hebben geen bad, maar wel een grote badkamer met genoeg ruimte voor een babybadje. Ons babyslaapkamertje staat nu nog vol met kasten en troep. Het was ons rommelhok, dus ik denk dat we eens goed moeten kijken wat er allemaal weg kan, want de berging staat ook al vol

Ik heb trouwens op MP een heel leuk babykamertje gezien! Maar dat is toch nog wel te vroeg, want we hebben niet eens nog ruimte en we zullen eerst het kamertje moeten behangen enzo. bovendien willen we eerst de kritische periode afwachten van drie maanden! Maar kan niet wachten en kijken mag al, niet dan!?

Nathalie: wat vervelend dat je zo moe bent. Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar ook last van had na het stoppen met de pil. Ook mijn ongesteldheid was heel anders en pijnlijker. Je zou inderdaad een test kunnen doen voor het geval dat. maar dat moet je zelf bekijken. En anders even naar de ha voor een bloedarmoedetest. Zeker wel zeggen dat je gestopt bent met de pil en probeert zwanger te worden. De ha is toch degene die het eerst te weten komt als je zwanger zou zijn/ raken.

Joepie en Mickje: zijn jullie zulke fanatieke boekenlezers? Ik lees echt niet graag. Ja in de Viva enzo, maar boeken niet. Soms hoor ik dan van die verhalen dat mensen helemaal wegdromen in een boek en dan heb ik wel eens zoiets van; lijkt me wel leuk, maar ik neem er de tijd gewoon niet voor!
Poeh: spannend hoor morgen je NOD! Heb je je banner wel goed ingevuld? Ik zou als ik jou was morgen even afwachten en dan de dag erna testen! Om terleurstellingen te voorkomen! Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je het morgen al zou willen doen, ik kon me ook bijna niet inhouden! Maar afwachten tot vrijdag is ook niet nodig hoor! De test zou het na morgen moeten doen! Spannend he! Ik hoop dat je RD niet op komen dagen! Heb ik er weer een lotgenootje bij!
Mijn borsten zijn ook ontzettend gespannen en al flink aan het groeien!! mijn mannetje is er heel blij mee, want had altijd een a-cupje. Maar hij mag er nu nauwelijks aankomen, want alleen al een tikje ertegen doet zo'n pijn! Van de week zat mijn neefje van 3 op schoot en toen stootte hij ertegenaan, ik moest me echt inhouden! Anders had mijn zus genoeg geweten!
Maar ik hoop echt dat het bij jou ook door de zwangerschapshormonen is! Hou ons op de hoogte!
Mijnkind; ik denk dat iedereen heel goed nadenkt als ze de stap nemen om aan kinderen te beginnen. ook wij hebben dat twijfelgevoel gehad van: zijn we hier al aan toe, hoe zit het met mijn baan, hoe doen we dat met onze reiswensen, hoe doen we het als het kindje er is met werken etc... Dat moet je ook afwegen, want als je er niet van tevoren over nadenkt kan het wel eens heel erg gaan tegenvallen. Je moet er best veel voor opgeven, maar je krijgt er ook zoveel voor terug! Bij ons was het ook zo van: wat als we nog drie jaar wachten, dan heb je vast weer andere dingen die je eerst wilt doen en voor je het weet ben je niet meer vruchtbaar, omdat je te oud bent. En ik denk dat iedereen er op zijn eigen moment en leeftijd aan toe is. de een op zijn 20ste de ander op zijn 30ste. Zelf vind ik na je 35ste pas beginnen (terwijl je al jaren een relatie hebt) niet kunnen, maar goed dat is een keuze die vrouwen maken. En ook dat kan goed gaan, ook al zijn de risico's op een downkindje groter en is er niet lang meer de tijd dat je nog zwanger kunt raken, mocht het niet snel lukken.

Nou hier mijn wijze lessen (hihi, nee hoor dit is gewoon mijn mening)!

Ik ga even op de bank verder duizelen, want ben nu echt erg licht in mijn hoofd, zit hier te dansen achter de computer!

Groetjes!

Wat hebben jullie weer veel getypt zeg...!!! Gisteren naar mijn schoonouders geweest, en daarna nog even met vrienden wat gaan drinken, doen we vaker op zondagavond. En wat denk je wat er gebeurt, op stal naast het cafe werd een veulentje geboren, ohhhh... zo lief...!!! Voor mij natuurlijk helemaal toppie, want ik ben de enige paardliefhebster samen met nog een meid bij ons in de groep. Echt een poepie van een veulentje, heel mooi koppie!!!

Nou meiden, ik baal nog steeds van mijn baan, maar als ik zo'n baas heb die niet sterk in zijn schoenen staat dan hoeft het voor mij ook helemaal niet. Dus ik ga mooi iets anders zoeken... Daar maak ik me ook niet teveel zorgen over, komt wel goed!!!
Hier nog steeds GEEN doorgezette RD , ik weet het ook allemaal niet. Ik ben vanaf vrijdag al aan het wachten, maar alleen een beetje roze afscheiding... echt balen... krijg er toch wel weer een beetje moed van...! hihi
Nog altijd pijn aan mijn borsten, nu is het wel iets minder dan vorige week.

@ Mamoetje: happy birthday to you, in de wei staat een koe, en die koe zingt: "happy birthday, happy birthday to you", meid nog gefeliciteerd met je verjaardag, en ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad. Ook gun ik je het mooiste cadeau ter wereld, dus mag het raak zijn!!!

@ Poeh: ja ik moet ook wel zeggen dat het ontzettend leuk is interieurstyling, misschien ook iets voor jou??? Er zijn korte vakopleidingen... Maar voor jou wordt het nu wel erg spannend!!! Heb je al getest??? We gaan hier met z'n alle voor je duimen...

@ Joepie: dus jij zit ook een beetje in hetzelfde schuitje als Bolle en ik.... vreselijk is dat he, nu net dat je samen besloten hebt te gaan voor een kindje, krijg je dit ineens op je dak.... gelukkig heb ik recht op een uitkering, en hoeven we ons niet echt zorgen te maken financieel, ik gezien mijn opleidingen en werkervaringen zal ik niet lang zonder werk zitten.. Dus dat komt allemaal wel goed. Ik hoop voor   jou dat het wel wat positiever uitpakt. Ik doe momenteel interieurstyling, en wil hier eigenlijk ook wel mee verder, mocht dat niet lukken op korte termijn, dan ga ik gewoon iets in de administratie doen, als tussen oplossing!!!

@ Maureen: meid ik wens je heeeeel veeeeeel beterschap toe... en dat je weer snel op de been bent.

@ Bolle: meid, dat is wel vervelend dat je nog een x aantal dagen moet wachten totdat je de uitslag van de bloedtest krijgt. Balen, en als je je niet zo lekker voelt moet je vandaag maar lekker rustig aan doen, en vroeg onder de wol. Ik hoop voor jou dat je ook snel een andere baan vind, en dat we strakkies allemaal helemaal gelukkig kunnen zijn...

Ik ga nu weer verder met poetsen en opruimen, vanmorgen beneden gepoetst en boodschappen gedaan, en nu gaan we boven verder, maar eerst ff een bakkie doen, hihi... 1tje per dag mag!!!

Knuffffff Esseltje

NOD lijstje:

Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                           09-04-08
Maureen                                2e ronde 1e kindje                          10-04-08
Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08  
Mickje_m                              2e ronde 1e kindje                           17-04-08            
Gerdien                                  4e ronde 1e kindje                          20-04-08
Miranda                                  3e ronde 1e kindje                           22-04-08
Joepie                                        2e ronde 1e kindje                         26-04-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!

Poeh                                           1e ronde 1e kindje                              01-04-08
Antoinet100                        2e ronde 1e kindje                             04-04-08
Esseltje                                   2e ronde 1e kindje                             05-04-08
ik heb mijzelf er maar weer bijgezet, want de RD zetten tot nu toe niet door!!!!

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Rozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008
Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Hoi mensen,
Ik wil weer eens wat van me laten horen. Ik ben nog steeds aan het klussen, terwijl mijn vruchtbare dagen alweer voorbij zijn. Je weet maar nooit...
Essel, balen van die baan zeg, gelukkig is de arbeidsmarkt goed op het moment.
Poeh, spannend, morgen NOD...........Mijn NOD is ook binnekort, maar ik denk niet dat ik meteen test (neem ik me voor...). Ik voel me ook niet echt zwanger... geen kwaaltjes, opgezette tepels of iets in die richting.
Nou als de  er zijn heb ik me voorgenomen een lekker speciaal biertje te gaan drinken. Ben zelf streng en drink   nu geen alcohol. Moeilijk in de kroeg met vrienden. Ik zit dan braaf aan de thee. De barman weet intussen dat ik de laatste tijd alleen maar thee bestel. Ook bezoek ik geen sauna's meer (jammer jammer). Koffie zou ook invloed hebben op de vruchtbaarheid.. Nu mag je wel 4 kopjes pd drinken, dus gewoon geen liters per dag.

Ik heb trouwens het boek 'de schaduw van de wind'ook in de kast staan, Ik heb hem gekregen maar het thema 'het  kerkhof der vergeten boeken' sprak mij niet zo aan...Ze zeggen dat het toch een mooi boek is.

Groetjes,
Antoinette

Ha meiden,

Ik dacht, laat ik ons maar even weer omhoog halen, want we verdwijnen
zowat op de tweede pagina! En dat kan voor ons ijverige forum natuurlijk
niet! Vandaag weer een goeie dag! De ongesteldheid is een stuk minder,
gelukkig maar, want hield geen bloed meer over! Ook de buikkrampen
zijn een stuk minder! Van mij mag het wel weer over zijn, want dit is zo'n
onnuttige periode...je kunt niks, alleen maar dom wachten...is na je
vruchtbaarste periode natuurlijk ook zo, maar dat is gewoon veel
spannender!Ben er weer helemaal klaar voor, voor de klusperiode en
m'n vriendje ook!We gaan er straks weer lekker tegen aan!

Bolle, spannend hoor, da's ook dom wachten dus...ik duim echt heel
hard voor je dat er niks aan de hand is! Maarrrr...mijn moeder zegt weleens:
tegenwoordig mag je niks meer en kun je niks meer, maar dat wisten we
vroeger ook niet en toen werden er ook heel veel gezonde kindjes geboren!
En dat is natuurlijk ook zo...fijn dat ze je op de gevaarlijke dingen wijzen,
maar het zal ook vast vaak goed gaan!
Probeer positief te denken!
Je voelt je nu zeker echt zwanger he? Misselijk, duizelig...hoort er alle-
maal bij...wel fijn dat het nu z'n reden heeft he!
Heb ook al babykamers gezien op MP, mooi zijn ze he? Mijn vader
maakt ook meubels en die heeft ze ook voor in de woonkamer gemaakt!
Voor mijn zus heeft hij ook de babymeubeltjes gemaakt, hoop dat hij
dat voor ons ook nog wil doen...hij wordt toch ouder en het kost hem
steeds meer moeite, want het moet gewoon op de zaterdag, dus een
extra werkdag zeg maar...Zal hem lief vragen mocht het zover zijn!

Poeh, daarom zei ik dat ook, omdat er stond dat je vandaag kon testen!
Al meer nieuws ondertussen, over of je al ongesteld bent of wanneer
je precies gaat testen??

Essel, gezellig, even wat drinken met je vrienden...je zinnen verzetten
he, want je bent er onbewust vast ook heel veel mee bezig!
Nog steeds geen rd duzzz...spannend...ik weet ook niet goed wanneer
het dan door moet zetten...het vrouwenlichaam zit raar in elkaar!
Spannend, zaterdag je NOD...mag je toch nog op het wachtbankje,
hopelijk ga je door naar de zwangeren onder ons!
We zitten idd in hetzelfde schuitje! Kan ook wel een uitkering krijgen
hoor, maar daar heb ik eerder ook al zoveel geouwehoer mee gehad,
dat ik liever gewoon werk, hihi, maar wie niet!

Antoinet, wat goed dat je geen alcohol meer neemt...nu na je eisprong
kan het zo zijn dat je zwanger bent, dus even het zekere voor het
onzekere nemen!De barman heeft je misschien al wel door, haha!
En idd de sauna kan ook even niet meer! We moeten ons veel
ontzeggen, maar je krijgt er een wondertje voor terug, zo moeten
we maar denken!

Nathalie, misschien idd nog even afwachten, maar daarna wel wat
doen hoor, want je weet zelf denk ik heel goed of je je het verbeeld of
dat er echt wat in je lichaam aan de hand is en of je je heel anders
voelt dan normaal! Hou ons op de hoogte!

Dit was 'm weer dames, want m'n vriendje doet vervelend...hij staat
steeds achter me te zoenen en te kletsen, hihi, hij is ook weer aan
klussen toe!

Ik lees nog wel even mee vanavond, maar vanavond begint de
nederlandse versie van america's next topmodel...Hollands next
topmodel dus...erg leuk en hoef je niet bij na te denken!

Doeidoei!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan