nieuw en zwanger willen worden

Hey allemaal!!

Eindelijk heb ik de tijd om even te reageren!! Zaterdag een drukke dag gehad en gister zat ik ff alles bij te lezen kwam me zusje ineens langs dus moest ik snel de pc uitgooien :s toen ze weg was lag ik al half te slapen op de bank dus dat ging hem ook niet meer worden. Vandaag weer hele dag gewerkt.

Was het bij jullie ook zo een lekker weer? Op me werk lekker buiten gespeeld met de kids en net lekker op het balkon gegeten met me ventje!!! Nu is hij weer klussen bij een vriend van ons :( Dus dat klussen van ons schiet ook niet op als hij thuis komt slaap ik al hahaha De rd's zijn weer weg bij mij jeeeeej dus als het goed is heb ik mijn ei volgende week dinsdag dus komend weekeind en as maandag flink aan de slag ;) Nou lady's ik ga weer sorry van het korte verhaal (doe ik eigelijk wel vaak he?! :s ) Sorry daarvoor maar ik heb het erg druk en ben sávonds erg moe dus vaak op tijd naar bed daar lekkker tv kijken, maar ja moet nu ook eerst cookie nog even uitlaten eeerlijk gezecht helemaal geen zin in maar ja moet ook gebeuren he!

Fijne avond en tot morgen!!!
Liefs Miranda!

Hey Meiden, spannende tijden allemaal hè. Hier nog steeds rode duiveltjes op bezoek. Niet heel erg meer gelukkig. Ik weet het allemaal ff niet meer. Rd-tjes die blijven dus niet kunnen klussen en niet weten wat er met mijn lichaam allemaal gebeurd. Het zal allemaal wel met ontpillen te maken hebben. Ik durf eigenlijk niet goed naar de HA, vind het gewoon heel erg spannend allemaal. Tis allemaal zo nieuw voor me. Misschien moet ik mee gewoon geduld hebben.

Ik weet ff niet meer te zeggen, sorry. Ga lekker met mijn vriendje film kijken.

Liefs Nathalie

Hallo lieve meiden,

Even een korte reactie van mij.

Vandaag crematie gehad en het viel me erg zwaar.

Ook bij mij zijn de kwalen vlak voor ik ongi word sinds het stoppen met de pil veel erger geworden. Mijn borsten staan dan echt op springen(mijn mannetje helemaal gelukkig) maar aangezien ik van mezelf al een G-cup heb ben ik er totaal niet blij mee dan(vraag me ook wel eens af hoe het straks moet als ik wel zwanger ben). Normaal heb ik er trouwens geen tot weinig last van hoor.

Voor degene die van lezen houden ik lees ook alles wat los en vast zit en ik geloof dat ik de dochter van mijn mannetje ook al besmet heb met het lees virus......echt stoer!!!!!!!!!!!!!! Het liefst wil ze de hele dag voor gelezen worden. haha

Bij deze zal ik mijn nieuwe NOD even doorgeven. volgens mij is dat 27 april maar door de hectische periode van de afgelopen dagen weet ik het niet precies. Ben om eerlijk te zijn de datum vergeten waneer ik ongi ben geworden, maar kan ik gelukkig nalezen op dit forum. (heb ik nu even geen zin in).

Nou dat was het weer voorlopig.

Jullie horen snel weer van me,als ik uitgebaald ben van alles.(sorry, dat ik zo depri over kom)

liefs,
Spring

Hey Spring, geeft niks hoor, lief dat je ff komt laten weten hoe het met je gaat.
Je hebt een moeilijke en verdrietige dag achter de rug. Probeer strakkies lekker te slapen en veel sterkte de komende tijd. Neem rustig de tijd om alles plekje te geven, er gebeurd zoveel in je leventje op het moment.

Tot snel meis, liefs Nathalie

Hallo meiden,

Net ff lekker tv gekeken, Memories, vind ik wel een leuk programma, aangezien er niet veel op tv is op maandag avond.  

Ook hier is het super fijn weer geweest vandaag, HEERLIJK. Lekker buiten geweest samen met mijn paardje, even alles vergeten...

Zo mijn mannetje is nu thuis, dus dit was even een kort berichtje. Heb alles weer bijgelezen, dus ben weer helemaal geupdate.... hihi

Meiden welterusten voor strakkies, en tot morgen. Poeh ik ben benieuwd morgen!!! Spannend Spannend....

Liefs Esseltje

NOD lijstje:

Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                           09-04-08
Maureen                                2e ronde 1e kindje                          10-04-08
Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08  
Mickje_m                              2e ronde 1e kindje                           17-04-08            
Gerdien                                  4e ronde 1e kindje                          20-04-08
Miranda                                  3e ronde 1e kindje                           22-04-08

Joepie                                        2e ronde 1e kindje                         26-04-08
Spring                                       5e ronde 1e kindje                          27-04-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!

Poeh                                           1e ronde 1e kindje                              01-04-08

Antoinet100                        2e ronde 1e kindje                             04-04-08
Esseltje                                   2e ronde 1e kindje                             05-04-08

ik heb mijzelf er maar weer bijgezet, want de RD zetten tot nu toe niet door!!!!

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!!

!!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

hee weer ff snel.. morgen ga ik echt op ieedereen reageren.. maar ff snel op natalie..

Naat: je kan tijdens je ongie ook je ei hebben.. je hoeft neit te wachten tot je ongie over is.. je kan ook gewoon zwanger raken als je ongie ben en je ei dan hebt.. dus ik zou doen wat je niet laten kunt.. hihi..

xx mamoetje

Spring: Sterkte meis!!

Hoi hoi meiden

Ben ik weer snotterend vanachter me pc ha ha
Maar ik voel me al beter dan gisteren, heb in ieder geval geslapen vanacht en mijn mannetje niet wakker gehouden.

@Bolle: Heel erg bedankt voor je advies, ik kan daar wel wat mee.
Het is ook zo hoor het is natuurlijk ook allemaal eng en nieuw als je voor de eerste keer aan een kindje gaat beginnen.
Maar het is een grote wens van mijn mannetje en mij.
Kijk hij zegt ook we kunnen nog wel paar jaar wachten maar dan worden we weer zo oud en daar heeft hij ook wel gelijk in.
Dus bolle nogmaals thanks!!!!

@Esseltje: Thanx meid.
Maar het gaat al weer beter met me.
Maar uitrusten is wel goed voor me, mischien ben ik wel al bevrucht en dan moet je je lijfie toch rust geven.

Verder blijf ik zeggen wat een gezellif forum is dit toch en wat hebben we veel aan elkaar vinden jullie ook niet???

Nou ik ga effe bakkie zetten, spreek jullie snel weer.

Dikke kus van maureen

Hallo Allemaal,

Kids zijn lekker zelfstandig aan het werk, heb dus even tijd om te typen!
Ppfff, één april vandaag, ze zijn helemaal hyper...heb net een scheetzak
onder m'n stoel vandaan gevist, haha, gelukkig had ik het op tijd door!
Hier verder weinig nieuws, nog steeds ongesteld, al denk ik dat ik er
morgen wel vanaf ben! Heb altijd maar 4/5 dagen gehad en ook vannacht
was het alweer stukken minder!
Las trouwens net van iemand die zwanger was en het op dag 11 en 18
had gedaan, terwijl ze daar ergens in het midden haar eisprong had
gehad! Gaaf he, dat kan dus ook nog...scheelt weer dat je dat weet, dan
maak je je ook niet zo druk als je een keer geen tijd hebt gehad!

Maureen, je hebt helemaal gelijk, we hebben ook een supergezellig
forum! Fijn ook dat iedereen lekker blijft lezen en kijken, dat je dus
niet constant nieuwe mensen hebt en die dan zo weer vertrokken zijn!
Fijn dat je je weer wat beter voelt! Je lichaam reageert toch he, op
het stoppen met de pil! Spannend idee he, dat er dus al misschien
iets gebeurt in je buik! Lijkt me zooooooo super he, kan niet wachten!

Miranda, geeft niet hoor, het moet geen verplichting worden om wat
te typen, je moet er ook tijd voor hebben! Maak je niet druk en straks
als het wat rustiger is, verwachten we een heeeeeeel verhaal van je!
Het was bij ons ook erg lekker weer! Heb lekker een lange wandeling
met de hond gemaakt, samen met vriendjelief! lekker even bijkletsen
over de dag...dat vind ik de lekkerste momenten van zo'n dag...lekker
naar huis na je werk en dan 's avonds lekker niks...gezellig met je
vriendje thuis zitten! We hebben het de laatste tijd zooooo  druk in
de weekenden, dat je er gewoon tegenop gaat zien! Moet het van
mezelf wat minder maken!!!

Nathalie, als je het niet vertrouwd wel even gaan, ook al is het eng,
dan zijn ze er, mocht het wat zijn, op tijd bij! Verder kan het ook heel
goed te maken hebben met het ontpillen. Je lichaam heeft toch jaren-
lang die hormonen geslikt, we zijn eigenlijk aan het afkicken!
wannebemummyrehab!(afkicken voor wannebe moeders)
Hou het toch maar even goed in de gaten en hou ons op de hoogte!

Poeh...spannend...!!!Vandaag dan echt je NOD...merk je al wat, voel
je al wat???Wanneer ga je testen??Je banner is alweer opnieuw
begonnen, heb jij dat gedaan, of doet hij dat automatisch? Die andere
van mij, van zwangerschapspagina.nl zeg nl. testen en zoveel dagen
overtijd enz. Deze begint misschien opnieuw???
Hou ons niet te lang in spanning a.u.b. hihi!

Essel, ik kijk nooit memories, vergeet dat altijd, maar kan me voorstellen
dat je dat een leuk programma vindt! lekker even alles vergeten he?
Onze hersens maken overuren volgens mij, de laatste tijd! Met al dat
geouwehoer!!!Af en toe lekker even je zinnen verzetten!

Bolle, ik lees wel erg veel ja...ik kan daar zo lekker in wegdromen!
Als m'n vriendje iets wil zien op tv, voetbal ofzo en ik heb daar geen
zin in, dan pak ik een lekker boek! Dan ga ik lekker tegen hem aan-
liggen, heerlijk is dat! Moet je ook eens proberen!

Ik ga weer aan het werk, we moeten verder met begrijpend lezen,
anders krijg ik m'n programma niet rond!
Ik spreek jullie gauw weer! (vanmiddag zijn ze naar de gym, heb
ik weer ff tijd om bij te lezen!dus allemaal typen he???)

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan