A
Anoniem
Guest
Hey allemaal!!
Eindelijk heb ik de tijd om even te reageren!! Zaterdag een drukke dag gehad en gister zat ik ff alles bij te lezen kwam me zusje ineens langs dus moest ik snel de pc uitgooien :s toen ze weg was lag ik al half te slapen op de bank dus dat ging hem ook niet meer worden. Vandaag weer hele dag gewerkt.
Was het bij jullie ook zo een lekker weer? Op me werk lekker buiten gespeeld met de kids en net lekker op het balkon gegeten met me ventje!!! Nu is hij weer klussen bij een vriend van ons
Dus dat klussen van ons schiet ook niet op als hij thuis komt slaap ik al hahaha De rd's zijn weer weg bij mij jeeeeej dus als het goed is heb ik mijn ei volgende week dinsdag dus komend weekeind en as maandag flink aan de slag
Nou lady's ik ga weer sorry van het korte verhaal (doe ik eigelijk wel vaak he?! :s ) Sorry daarvoor maar ik heb het erg druk en ben sávonds erg moe dus vaak op tijd naar bed daar lekkker tv kijken, maar ja moet nu ook eerst cookie nog even uitlaten eeerlijk gezecht helemaal geen zin in maar ja moet ook gebeuren he!
Fijne avond en tot morgen!!!
Liefs Miranda!
Eindelijk heb ik de tijd om even te reageren!! Zaterdag een drukke dag gehad en gister zat ik ff alles bij te lezen kwam me zusje ineens langs dus moest ik snel de pc uitgooien :s toen ze weg was lag ik al half te slapen op de bank dus dat ging hem ook niet meer worden. Vandaag weer hele dag gewerkt.
Was het bij jullie ook zo een lekker weer? Op me werk lekker buiten gespeeld met de kids en net lekker op het balkon gegeten met me ventje!!! Nu is hij weer klussen bij een vriend van ons
Fijne avond en tot morgen!!!
Liefs Miranda!