nieuw en zwanger willen worden

Goedemorguhh!!!

Niet zo veel getypt gisteravond he!! K was dit keer dus even een stukje sneller klaar met lezen hahaha K zit vaak drie kwartier bij te lezen!!

Hey esseltje... wat spannend dat je nu toch op het wachtbankje zit!! Hoe lang wil het nou dan niet doorzetten? Eigelijk zaterdag je NOD toch? Ben benieuwd hou ons op de hoogte!!!!

Spring..... Ja ik ben nooit zo goed in peptalk dus het enige wat ik tegen jou kan zeggen is suc6 en rustig aan meid!!

Bolle....Klote dat je steeds misselijker wordt, maar ja aan de andere kant voel je wel echt dat je zwanger bent!!! Ik vind het echt knap van je dat je het nog voor je kan houden, denk dat het mij tegen die tijd niet zal lukken hoor!! Ik ben daar echt te open voor en veel te makkelijk in!! Hoewel het me ook echt wel super leuk lijkt om het dmv de echo foto te laten zien!!!!
Heb net ff gekeken in welk stadium je kindje nu zit..... 2 mm groot, lijkt op een rijstkorrel met staartje en eind deze week kan het hartje al gaan kloppen!!! Wauw echt super mooi!!!
Heb je eigelijk al het idee dat je buik gaat uitzetten? Of valt dat nog mee? En welke cup zit je nu dan? Daar ben ik wel nieuwsschierig naar want k heb zelf ook een cup a en vraag me echt af hoe groot ze bij mij gaan worden hahaha!

Mmmm nou verder weet ik het even niet meer voor nu, ga ff lekker douchen... Shit!!!! ahhhh niet douchen k zie net dat ik over een kwartier bij de fisio moet zijn!!!! k ga snel tot vanmiddag!!!!

Oh poeh vandaag is je NOD. Wij zijn uiteraard heel benieuwd allemaal of je RD komen opdagen of niet en wanneer je dan gaat testen! Duim voor je!

Miranda, het geeft inderdaad wel een veilig gevoel al die zwangerschapskwaaltjes, ik denk dat als ik opeens niet meer misselijk ben of geen gevoelige borsten zou hebben ik alleen maar onzeker zou worden! Hihi, ik heb nu nog geen cup C ofzo hoor, maar mijn 75a bhtjes pas ik niet meer . Ik had altijd van die extra gevulde bh's, met zo'n pad erin, maar die moet ik er nu uit halenanders knelt het. Die bh's (zonder pad) pas ik nu nog net. Maar je kunt echt goed zien dat ze al groter en vooral steviger en voller zijn. Ik denk dat ik nu een kleine B heb, maar als het zo doorgaat heb ik over een paar weken echt nieuwe bh's nodig. Dan koop ik wel van die meegroeidingen, ook al vind ik die afschuwelijk lelijk! Ik heb gelezen dat de borsten van vrouwen die normaal a-cup hebben in het begin het hardst groeien. Vrouwen met een grotere cup (en ik heb gelezen dat er daarvan een aantal op dit forum zijn!) merken op het begin vooral wat spanning, maar nog niet echt groei. Dat komt denk omdat bij hen de melkklieren genoeg ruimte hebben om te ontwikkelen en bij ons niet! Maar mijn buik zie ik nog helemaal niets van! Het enige is dat ik wel een iets dikker vetrolletje heb gekregen. Ik had altijd een superstrakke buik en nu ineens kan ik een klein vetrolletje pakken en dat heb ik nooit eerder gehad. ik denk dat je lichaam nu als reserve extra vet vast houdt voor het geval je straks alles moet uitkotsen. Vanmorgen trouwens bijna overgegeven, kon het nog net tegenhouden! Was de eerste keer dat ik echt bijna niet meer terug kon! Hoop niet dat het veel erger gaat worden, maar ja die kans bestaat wel.
Ik heb trouwens vanmorgen een afspraak gemaakt voor een echo! Op 14 mei is het zover!!!! Ik kan niet wachten tot het zover is! Dan kunnen we ook iedereen het eindelijk gaan vertellen! Het is inderdaad heel moeilijk om het stil te houden en het is er tot nu toe nog niet uitgefloept, maar binnenkort hebben we wat feestjes en dan zal het wel op gaan vallen dat ik niets drink, dus hoop dat ik me dan in kan houden! Ook willen vrienden binnenkort gaan lasergamen of paintballen, maar dat wordt afgeraden, dus ik weet niet hoe ik me daar uit ga redden!
Een week voor de echo ben ik trouwens jarig, dus als het er van komt willen we het wel aan de ouders gaan vertellen. Maar dan moet de rest van de visite wel weg zijn! We zitten er aan te denken ze iets eerder uit te nodigen ofzo, maar dat valt ook gelijk weer op. Zeker omdat mijn schoonouders juist altijd laat zijn. Nou we kijken wel hoe we dat doen. de rest krijgt inderdaad het echofotootje te zien als alles goed is. misschien dat we die verstoppen tussen andere foto's en dat ze dan ineens die echofoto tegenkomen, hihi.. Maar dat is nog een eind weg!

Ik weet niet of ik vergeten ben op iemand te reageren. Sorry daar dan voor, loop een beetje door! Hihi, doe en zeg de laatste weken echt domme dingen! Gisteren gaf ik mijn neefje mijn fietsleutel met leuk sleutelhangertje even. Een minuut later sta ik in mijn zakken te voelen en mis ik mijn sleutel. Loop ik naar buiten en zeg ik: kut ik heb mijn fiets niet op slot gezet!!! Maar na drie stappen bedacht ik me pas dat ik mijn sleutel aan mijn neefje had gegeven! Haha, zo stom en ik krijg natuurlijk gelijk commentaar van iedereen!

Ik ga even boodschappen doen!

Hallo allemaal!!
Heb t heel druk op t werk maar zal jullie even snel op de hoogte brengen. Zal straks op mijn gemak jullie verhalen even lezen. Nou ik heb vandaag mijn NOD spannend!! Vanmorgen had ik een miniscuul druppeltje bloed op mijn wc papier (bijna niet te zien). Dus ik dacht shit, ik ben ongi. Maar verder is er niets meer gekomen, dus of het gewoon niet doorzet of dat t wat anders is?? Ik weet t niet, misschien jullie?? Ik zal jullie verder op de hoogte houden zodra er iets gebeurt.
Heb verder een beetje last van krampen en gevoelige borsten en pijn in mijn rug.

Alvast een fijne dag en tot straks

Groetjes poeh

hoi hoi meiden.

@Joepie: Ja het is een heel gek idee ja, maar ik denk dat er nog niks zit want ik heb nog geen sympthomen van zwangerschap helaas.
Voel wel af en toe aan me borsten maar ze voelen nog het zelfde ha ha.

Nou meiden nog een weekje en dan moet ik ongi worden dus ik ben benieuwd.
Maar ik hou jullie op de hoogte hoor.

Ja het is een superleuk forum ja.
Je hebt inderdaad op sommige forums dat iedereen komt en gaat maar hier komt iedereen en blijft ook.

nou meiden fijne avond en wie er gaat   klussen succes

Groetjes maureen

Hoi meiden,

Alles goed meiden?

Joepie: Ik heb ook een stukje van Hollands next topmodel gezien. Ik vond niet iedereen even knap. Wel fijn dat je tijdens je werk dit forum kunt uitchecken

Spring: Nog   veel sterkte ivm de crematie. Dit forum is er ook voor om je hard te luchten, vind ik.

Poeh: Vandaag NOD! Spannend.

Heb vandaag hard gewerkt, ga dus vandaag helemaal niets doen. Ben moe. Meestal loop ik nog wel eens een klein stukje hard. Maar not this time. Ik twijfel of ik mijn baan trouwens ga opzeggen. Ik ben niet financieel afhankelijk van deze baan, maar hij is wel stressvol.  Twijfel nog

Groetjes,
Antoinette

quote: mijnkind schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-03-2008 09:36:43'));

Hallo,

Ik ben maureen uit alkmaar en mijn vriend en ik willen erg graag zwanger worden.
Vanaf vandaag zit ik op het forum en ben gestopt met de pil.
Ik hoop op dit forum leuke berichtjes te krijgen en dingen uitwisselen.
Het word dan ons eerste kindje dus alles is nieuw voor ons.

Groetjes maureen

Hoi Maureen,

Ik ben Anita, en zit ongeveer in dezeflde fase al jij behalve dat ik denk ik als ik het forum goed begrijp in de 2de fase.
Vorige maand is het niet gelukt en beginnen we deze maan weer op nieuw.

Fijn zo op een forum hoop veel tips en handvaten te krijgen hier.

Het is mij alleen nog niet helemaal duidelijk wat nou NOD betekend jou wel?

groetjes

Anita

Goedenavond dames,

Wat is het 'lekker' rustig hier!Vriendje wil graag voetbal zien, vandaar
dat ik dus nog lekker even achter de computer spring!

Poeh, hoe is het???Heb je nog meer bloed gezien? Ik heb geen flauw
idee wat het is, maar je hoort het wel vaker!Dus zou me niet te druk
maken, gewoon afwachten en dan maar kijken of het terug komt of
(wat we hopen natuurlijk) lekker weg blijft! Kun je nog zo lang wachten
met testen, of vind je het toch te spannend worden? Hopelijk laat
je snel wat horen, ben wel nieuwsgierig!!!

Spring, hoe gaat het met je meisje! Kan goed geloven dat het een
zware crematie was! Heel veel sterkte de komende tijd! Ik heb het
even voor je nagekeken en je zei de 30e dat je ongesteld was geworden,
als je een cyclus hebt van 28 dagen, dan is het idd de 27ste!
Zet je even weer op de NOD-lijst!

Die van mij was trouwens verkeerd...had de ochtend van de 29e mijn
menstruatie en cyclus van 28 dagen, dus moet ik de 25e weer
ongesteld worden...Da's op de dag van de bruiloft van zwager
en schoonzus, dus dat wordt de hele dag checken, hihi...ze zullen
al zowat denken dan dat ik zwanger ben, omdat ik de hele dag
op de wc zit!Zou je die ochtend ook al een test kunnen doen?Dat
zou gaaf zijn, als we die dag net weten dat ik zwanger ben!...
ach, ik droom teveel...we zitten nog maar in de 2e ronde...rustig
blijven Marloes!!!

Je weet het niet he, Maureen, het kan zomaar al...ook al voel je
niks, dat hoeft niet altijd! We wachten maar weer af! Want daar
draait het toch veel om als je zwanger probeert te worden!

Antoinet, ik vond ook niet iedereen mooi hoor! Maar met wat plamuur
en een likje hier een een correctie daar komt iedereen een heel
eind, hihi! Wil je nog een ander baantje zoeken dan als je deze hebt
opgezegd??Of wil je dan fulltime moeder worden? Wat doe je voor
werk als ik vragen mag? (of heb ik dat al ergens gelezen??)
Als het stressvol is, kun je misschien wel beter minder gaan werken,
maar denk je niet dat je je snel gaat vervelen als je zolang thuis zit?

Hoi Anita, welkom hier...NOD betekent NIET ONGESTELDHEIDS
DAG...de dag waarop je dus ongesteld moet worden, maar dat dus liever
niet wil...wij hebben een lijst gemaakt waarop staat wanneer iedereen
ongesteld moet worden, zo kunnen we lekker met elkaar in
spanning zitten!Je mag gezellig mee komen kletsen hoor, als je dan
even je NOD doorgeeft en hoeveelste ronde je zit (2e??)en is het voor
jullie eerste kindje???Dan kan ik je op de lijst zetten en kun je al
je vragen stellen!

Meisjes, ik ga maar weer een boek pakken (die andere heb ik gister in
bad uitgelezen) en naast mn vriendje zitten...fijne avond allemaal en
tot gauw!

Liefs Joepie

NOD lijstje:

Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                           09-04-08
Maureen                                2e ronde 1e kindje                          10-04-08
Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08  
Mickje_m                              2e ronde 1e kindje                           17-04-08            
Gerdien                                  4e ronde 1e kindje                          20-04-08
Miranda                                  3e ronde 1e kindje                           22-04-08
Joepie                                        2e ronde 1e kindje                         25-04-08
Spring                                        5e ronde 1e kindje                          27-04-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!

Poeh                                           1e ronde 1e kindje                              01-04-08
Antoinet100                        2e ronde 1e kindje                             04-04-08
Esseltje                                   2e ronde 1e kindje                             05-04-08
ik heb mijzelf er maar weer bijgezet, want de RD zetten tot nu toe niet door!!!!

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Rozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008
Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Anita: Zo te lezen had je je antwoord al op je topic.. maar je NOD is je niet ongesteldheidsdag.. De dag dat je ongesteld zou moeten worden maar dat natuurlijk eigenlijk niet wilt..

Weer even verder lezen.. xxx Mamoetje

P.s. Zie je wel vandaag kom ik hier weer ff bijkletsen..

Terug
Bovenaan