Joepie, ik help je ik help je, hahaha. Tis hier idd rustig. Dit is vandaag mijn eerste keer dat ik hier kom, knap hè, hahaha. Heb druk dagje gehad. Voelde me gelukkig beter dan gisteren. Vannacht iets beter geslapen, dat doet ook al wonderen. Zit nu lekker op de bank met kaarsjes aan, laptop op schoot, kopje rooibosthee erbij. Merk wel dat ik vandaag veel heb gedaan, maar ben best wel trots op mezelf. Ik raak het overzicht soms ook kwijt hoor. Dus ach we kletsen gewoon verder, hihih.
Poeh, hoe is ie met je? Tis toch wel erg spannend aan het worden hoor.
Essel, zet het bij jou door? Hopelijk niet! Blijf maar lekker in het zonnetje op je wachtbankie zitten.
Mamoetje, hoe is ie met jou?
Antionet, wat doe je voor stressvol werk? De rest van mijn vragen heeft Joepie al gesteld, hihih
Maureen, beterschap!
Bolle, lekker zwanger dus. Hopelijk blijft het overgeven achterwege. Ik zag vandaag allemaal leuke kleertjes in de reclame. En bij de kruidvat van die buik creme enzo in de aanbieding. Kweet niet of je dat al gekocht had, want dat wou je toch kopen?
Sorry als ik iemand vergeten ben. Ik ga het laatste van serei House kijken. Misschien tot strakkies als jullie ook nog ff door kletsen, hihih.
Liefs Nathalie