nieuw en zwanger willen worden

Oeh, maar goed dat ik het terug lees...Poeh, ik bedoel natuurlijk
wat we NIET hopen!!!
Sorry!!!!!!!!!

Liefs Joepie

OOOOOOOOOHHHHHH...Volgens mij ben ik zwanger, haha!
Ben zoooooooo dom bezig...het klopt dus toch wel...kijken
of het terug komt, of (wat we hopen natuurlijk) lekker weg blijft!!!

Soms ben ik zooooo verstrooid!Let maar niet op mij, ik probeer
in m'n eentje een topic vol te kletsen!hihi!

Joepie, ik help je ik help je, hahaha. Tis hier idd rustig. Dit is vandaag mijn eerste keer dat ik hier kom, knap hè, hahaha. Heb druk dagje gehad. Voelde me gelukkig beter dan gisteren. Vannacht iets beter geslapen, dat doet ook al wonderen. Zit nu lekker op de bank met kaarsjes aan, laptop op schoot, kopje rooibosthee erbij. Merk wel dat ik vandaag veel heb gedaan, maar ben best wel trots op mezelf. Ik raak het overzicht soms ook kwijt hoor. Dus ach we kletsen gewoon verder, hihih.

Poeh, hoe is ie met je? Tis toch wel erg spannend aan het worden hoor.

Essel, zet het bij jou door? Hopelijk niet! Blijf maar lekker in het zonnetje op je wachtbankie zitten.

Mamoetje, hoe is ie met jou?

Antionet, wat doe je voor stressvol werk? De rest van mijn vragen heeft Joepie al gesteld, hihih

Maureen, beterschap!

Bolle, lekker zwanger dus. Hopelijk blijft het overgeven achterwege. Ik zag vandaag allemaal leuke kleertjes in de reclame. En bij de kruidvat van die buik creme enzo in de aanbieding. Kweet niet of je dat al gekocht had, want dat wou je toch kopen?

Sorry als ik iemand vergeten ben. Ik ga het laatste van serei House kijken. Misschien tot strakkies als jullie ook nog ff door kletsen, hihih.

Liefs Nathalie

hey jullie allemaal,

T is idd erg rustig geweest vandaag, k was zo klaar met bij lezen!!

Poeh, spannend!!!!!!!! En? nog geen rd's? of toch wel? Eerste ronde he? blijft spannendlaat snel wat horen zou leuk zijn als we nog meer glitters hebben hierzo!!!

Tja verder weinig te vertellen. Vriendje komt zo thuis hij is de laatste tijd veel weg sávonds om te klussen bij die vriend van ons dus zag hem weinig maar nu komt hij zo thuis en ik ben nog wakker jeeeeeej!! Tijd om te oefenen want over een week krijg ik mijn ei als het goed is!!!

Nou lady's t was ff een kort berichtje ik ga nog een wijntje inschenken en op me ventje w88. Tot morgen!!!

Dikke knuf Miranda!

Hey Nathalie,

Lekker he! Hier zelfde verhaal op de bank, kaarsjes aan en laptopie op schoot ik zit alleen niet aan de thee nu, lekker glaasje wijn, nu mag het nog......
Geniet ervan!! Ik ga het computertje weer uitzetten en even lekker zappen!!!

Kussies!

Hey Nathalie,

Lekker he! Hier zelfde verhaal op de bank, kaarsjes aan en laptopie op schoot ik zit alleen niet aan de thee nu, lekker glaasje wijn, nu mag het nog......

Kussies!

Hey Nathalie,

Kussies!

OEPS!!!!!!!!

Foutje bedankt!!! nou ja weer twee berichtjes dichter bij onse nieuwe topic hahaha

doei doei  

Terug
Bovenaan