Nieuw groepje voor beginnende klussers?

quote: Leintje25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-09-2007 18:20:21'));

Hoi meiden!
Een bercihtje van ver! ben ik nog op tijd om mij aan te sluiten bij jullie club?
Mijn naam is Lucia, 31jaar en woonachtig in Italie sinds 8 jr. Maar vind t nog steeds leuk om in t NL te schrijven.
10.06 getrouwd en op 03.09 de laatste pil geslikt, ongesteld geworden en nu.....? Verwacht een volgende menstruatie deze week, maar als ik alles zo lees komt t niet zo gauw op gang! Hoe lang hebben jullie gewacht op de eerste 'natuurlijke'?
Zal jullie hulp veel nodig hebbenm snap er nog maar weinig van...NOD, Ovulatie, afscheiding in verschillende kleuren...HELP!
groetjes!

Zo het wordt steeds gezelliger hier zo.Hoop dat er gauw goede berichten te lezen zijn. Zijn jullie ook zo bang als je soms verhalen hoort dat het een paar jaar duurt...of niet,,! Ik ben af en toe wel een beetje bang.. . Weet ook niet waarom maar toch.
xxx Marjolein

1     okt Belinda                           23 jaar   1e ronde   2e kindje

2     okt Evelien                              26 jaar     1e ronde   1e kindje

4     okt Kim                                       29 jaar     2e ronde   1e kindje
7     okt Gerdien                           23 jaar        1 ronde        1e kindje
13 okt Marjolein                        25 jaar   1e ronde   1e kindje
13 okt Jen                                          24 jaar    3e   ronde      1e   kindje
13 okt Miriam                              23 jaar     1e ronde   1e kindje
15 okt Esk30                              30 jaar     2e ronde    1e kindje
16 okt Mamabeertje             27 jaar    3e ronde   1e kindje
21 okt dong123                         21 jaar 2e ronde 1e kindje
28 okt Belinda                             23 jaar   2e ronde 2e kindje
4 Nov Dagmar                               33 jaar   3e ronde  1e kindje

hoi iedereen.

mag ik er ook nog bij?
ik zal me even voorstellen ik ben jokey (jolanda)  21 jaar en druk aan het klussen.
eerst tobte we wat aan en nu gaan we er echt voor !
we gaan het nu eerst proberen met ovuluatietesten.
dus serieus beginnen om zwanger te worden.
ik WAS deze maand eigenlijk stiekum van mening dat het raak geweest was maar helaas vandaag je raad het al ongie , al me hoop weer in duigen echt zwaar irr.
we doen al 5 maanden zonder condoom of iets maar nog steeds niks .
iemand ook zo gevoel?

gr jokey

Hoi meiden,

Ook ik ben een beginner, We (mijn vriend en ik) hebben net besloten dat weheel graag een kindtje willen. Dus ben ik vorige week gestopt met de pil. Ik weet dat het echt nog heel pril is. Maar ik merk aan mezelf dat ik inderdaat "rare"gevoelens heb. Lees me eigen suf op het internet, denk nergens anders meer aan. Mijn laatste ongie (nu oficeel gestopt) bleef zo goed als uit. Op die paar drupjes na dan. Dit vindt ik heel raar. Kan iemand van jullie mij hier misschien meer info over geven?

groetjes

quote: Leintje25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-10-2007 15:10:41'));

1     okt Belinda                           23 jaar   1e ronde   2e kindje
2     okt Evelien                              26 jaar     1e ronde   1e kindje
4     okt Kim                                       29 jaar     2e ronde   1e kindje
7     okt Gerdien                           23 jaar        1 ronde        1e kindje
13 okt Marjolein                        25 jaar   1e ronde   1e kindje
13 okt Jen                                          24 jaar    3e   ronde      1e   kindje
13 okt Miriam                              23 jaar     1e ronde   1e kindje
15 okt Esk30                              30 jaar     2e ronde    1e kindje
16 okt Mamabeertje             27 jaar    3e ronde   1e kindje
21 okt dong123                         21 jaar 2e ronde 1e kindje
28 okt Belinda                             23 jaar   2e ronde 2e kindje
4 Nov Dagmar                               33 jaar   3e ronde  1e kindje
6 nov dominique           24jaar 1e ronde 2e kindje

Meiden, voel me een beetje een oudje bij jullie!
32jr, 1*ronde,1e kindje. Laatste pil geslikt op 2Augustus, maar niks nog...
Hoe lang hebben jullie op je ongies gewacht na (langdurig) pilgebruik?
groetjes!

Terug
Bovenaan