Nieuw groepje voor beginnende klussers?

quote: desiderio75 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-10-2007 12:47:09'));

Meiden, voel me een beetje een oudje bij jullie!
32jr, 1*ronde,1e kindje. Laatste pil geslikt op 2Augustus, maar niks nog...
Hoe lang hebben jullie op je ongies gewacht na (langdurig) pilgebruik?
groetjes!

hoi desiderio 75 ik was bij de eerste na 8 jaar pilgebruik te stoppen niet meer ongi geworden omdat ik meteen zwanger was dus ik kan je daar niet bij helpen maar al jij 2 augustus al de laatste pil heb genomen zou ik toch maar eens een testje doen want dat zou betekenen dat je dan al 2 maanden niet ongi bent geweest en dat lijkt me toch wel lang.misschien ben je ook wel meteen zwanger geraakt. Ik stop morgen met de pil.

groetjes dominique

Wat een geluk heb jij gehad zeg! Mag ik vragen hoe oud je bent?
Moet even iets recht zetten, ben 02.09 gestopt dus nu 1 maand in de wacht.
Heb het niet gezegd, omdat ik mij een beetje ridicuul voelde maar heb gisteren een testje gedaan.
Uiteraard negatief,maar kon t niet laten. Wilde dat gevoel voelen.
Afwachten maar...

Heb het niet gezegd, omdat ik mij een beetje ridicuul voelde maar heb gisteren een testje gedaan.
Afwachten maar...

Hallo,

Ik ben begin augustus gestopt met de pil.
Na ongeveer ander half jaar slikken ben ik toch
pas 30 sep ongi geworden anders als normaal zeg
maar.Maar dat heeft met ontpillen te maken.
Dus ik heb gewoon een maand over geslagen zeg maar.

Maarja bij de een hoeft het helemaal niet zo te zijn en bij
een ander duurd het nog wel veel langer voor de eerst ongi er
door is.

Heel veel suc6

Groetjes Belinda 2e kindje 2e ronde

quote: desiderio75 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-10-2007 13:54:50'));

Afwachten maar...

hoi ik ben nu 24 en was met 22 in verwachting van onze zoon en ik was 23 toen ik hem kreeg

hallo allemaal

vandaag ben ik officeel met de pil gestopt ben benieuwd wanneer het raak is snel of niet met me zoontje was ik door de pil zwanger geraakt dus wie weet.
afwachten maar en ik kan haast niet w8en tot ik weer een klein monstertje in me buik kan voelen voetballen haha want dat leek met me zoontje zo die trapte zo veel dat het gewoon pijn deed.
maar ik kan dus echt niet w8en.
groetjes monique

spannend he ik neem zodadelijk ook de laatste pil mijn zoontje is nu 10 maanden ik heb net al zwangerschapstesten bestelt en ovulatietesten ik dacht bij de eerste was het meteen raak en wil het liefst nu ook niet lang hoeven te wachten vandaar dat ik ook maar ovulatietesten heb bestelt.

groetjes dominique

quote: dominique h reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-10-2007 22:15:21'));

spannend he ik neem zodadelijk ook de laatste pil mijn zoontje is nu 10 maanden ik heb net al zwangerschapstesten bestelt en ovulatietesten ik dacht bij de eerste was het meteen raak en wil het liefst nu ook niet lang hoeven te wachten vandaar dat ik ook maar ovulatietesten heb bestelt.

groetjes dominique

Hee Dominique,

Ik wilde even vragen welke testen heb jij besteld??
Ik zit er nl ook aan te denken om ovu testen te kopen.

Groetjes Belinda

gewoon via matcare.nl ik heb nog niet de dure gepakt omdat ik eerst wil zien hoe het werkt ik heb een pakket van mat care zwanger worden set strip 10 ovulatietesten en twee zwangerschapstesten voor 12,99
en ik heb mat care zwangerschapstest midstream 3 stuks voor 7, 49

Terug
Bovenaan