Nieuw groepje voor beginnende klussers?

Dag Dames,

Ik ben het er helemaal mee eens. Je moet doen wat je gevoel je ingeeft, zeker als je het financieel ook nog eens rond kan krijgen. Niet zoveel aantrekken van de omgeving. Zo superjong ben je nou ook weer niet.

In mijn omgeving begint ook iedereen pas na zn 30ste aan kinderen en ze vinden mij ook nog veeelste jong (ik ben 24). Ik zou zeggen. Succes en ga ervoor.

Marjolein. Wat duurt dat wachten toch lang he. Ik hoop zo dat het nu raak is. Zou zo fijn zijn. spannend, spannend, spannend. Jij ook nog succes met even wachten.

Hoi meiden,

Na mijn rekenen zou ik 1okt ook mijn NOD moeten hebben. Tis mn 1e ronde.. Maar tot nu toe nog nix. 1 okt had ik een test gedaan die was negatief. Nu is het 3 okt en mn vriend is net zo nieuwschierig. Hij zegt van mss was je te vroeg dus mss toch nog es testen? Mja tot nu toe is iedereen gwoon ongi geworden ik heb het idee dat ik deze week ook nog ongi ga worden....

Liefs Manon

Wachten...Wachten en nog eens wachten en geduld heb ik al niet wat is dit vreselijk...  Iedereen weer sterkte met wachten en het duurt LLLLAAAAAANNNNNGGGGGGG.

Hoi allemaal,

Ook ik ben een beginnende klusser. 20 aug ben ik midden in de strip gestopt  met de pil na 10 jaar. De eerste weken waren best lastig, buikpijn, rugpiijn, pijnlijke borsten, onregelmatige bloedingen enzo. Voorheen had ik nooit ergens last van. Wist niet dat mijn lijf zo veranderen kon. We zijn nu druk bezig met oefenen. Ben erg benieuwd hoe snel het zal gaan.

Groetjes Suus

Mag ik er ook nog bij?
Ik ben 27 jaar en in de 1e ronde voor ons 1e kindje. Woensdag 10e is mijn Nod.

Echt heel irritant dat wachten!!!! Ik denk  de hele tijd dat ik dingen voel, maar dat is vaak maar voor even. Heb dus niet het idee dat het gelukt is.  Maar dat weten we volgende week pas zeker arghhh. Nog ff volhouden dus...

Hoi hoi,

Ik had gisteren al vlug een berichtje geplaats, maar ik zal me nu ff voorstellen. Ik ben Suzanne 27 jaar, en in de tweede ronde voor ons eerste kindje. Mijn NOD zijn (denk ik) 13-17 okt. Dus nu ff wachten dus.

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan