Nieuw groepje voor beginnende klussers?

Hoi Marjolein,

Heel herkenbaar, mijn vriend krijgt zo af en toe echt een punthoofd van mij.
Gezellig dat je ook mee kletst, hier kan je lekker  alles kwijt over zwanger worden en wat daar allemaal bij hoort. En inderdaad als je er in je omgeving veel over praat, is het gelijk zo dat je er teveel mee bezig bent. Wanneer is jou nod? En ben nog  je aan het ontpillen?

Groetjes Evelien

Hai hai,

Wat leuk zeg dat we een beetje gelijk lopen.
Ik denk dat ik woensdag ga testen of zo ik
weet eigelijk niet waneer ik nu precies me
nod kan verwachten en jij???Wat doe jij???
Als ik vrijdag 5 okt nog niet ongi ben en nog
een negatieve test heb dan ga ik naar de huisarts
voor een bloedonderzoek omdat ik bij me dochter
wel 4 testen negatief had en pas de 5e positief
was en toen bleek ik al 12 weken zwanger en dat
was wel even schrikken dus vandaar dat ik een
bloedonderzoek wil dan!!!!!

Wat ga jij doen???Hoe heb jij erkent dat je het je
ei was???Ik had heel veel stekende pijn aan de linker
eistok en het vrijen deed heeel pijn.En een dag later
nergens geen last meer van.....

We houden elkaar op de hoogte he!!!!
Suc6

Groetjes Belinda

Hoi Evelien,

Mij Nod is rond 13 okt. Weet het niet precies om dat ik een beetje een wisselende cyclus heb na 13 jaar de pil. de ene keer 29, 35, 31. dus ga maar een beetje van het gemiddelde uit. Blijkbaar komt dit wel door de pil. We hebben wel 2 maanden gewacht met klussen i.v.m ontpillen en de kans op een tweeling na jaren pil gebruik maar deze maand gaan we er dus echt voor. Al moet ik niet te veel over dit onderwerp praten anders krijg je het weer... JE BENT ER TE VEEL MEE BEZIG. Mijn man zegt het komt vanzelf wel. Maar ik wil het NU en niet over een jaar. Dus ik duim echt. Dat ik mazzel heb en dat het snel raak ik. Gelukkig heb ik nu geen last meer van al die rare keuren na het stoppen met de pil, Dat was echt erg ik kende mezelf niet meer leek wel of ik an het puberen was.
heb je daar ook last van gehad??
Of viel dat wel mee.
XXX Marjolein

hallo,

soms denk ik wat een. lange cycles hebben jullie mijn cycles is 28 a 29 dagen ik dacht dat dat normaal was, ik heb ook hetzelfde als je eenmaal aan kinderen krijgen hebt gedacht dan wil je dat het ook allemaal snel gaat gebeuren. heb nog niet echt veel dingen geprobeerd alleen proberen we het wel te doen rond de 14e dag na de menstruatie, alleen is mijn man vrachtwagenchauffeur en niet altijd thuis.
das soms balen,
fijn om zo een beetje te kletsen met iedereen die in het zlefde schuitje zit in afwachting tot ze zeanger zijn

groetjes anoeska

Hoi hier zat ik ook op te wachten hihi een clubje voor de nieuwelingen.

Ik ben Natascha en 26 jaar. Ik ben in april getrouwd en ik ben op 24 april niet meer opnieuw begonnen met de pil. Ik had met de pil een regelmatige cyclus, maar nu is het drama. Ik heb allemaal kwaaltjes, en hou mezelf graag voor de gek dat het een zwangerschap kan zijn, maar ja de eerste maand direct raak, is wel heel snel. Op 15 sept. moest ik ongesteld worden maar heb de 18e een negatieve test gehad. Afgelopen weekend 22 sept begon ik bruine afscheiding te krijgen, vandaag kwam er dan ook iets roods door. Ik denk dat het er nu echt aan zit te komen. Hoop dat het snel komt dan kan ik aan de komende maand beginnen.

Kan iemand mij vertellen welke ovulatietest goed is en wat ze gemiddeld kosten??
Moet je dan elke dag testen? Weet niet of ik  daar wel al zin in heb hoor, we zijn net gestopt. Dan ben je er gelijk weer zo mee bezig!!

Ik dacht dat ik de enige was met een onregelmatige cyclus, maar ik lees hier volop verhalen van vrouwen met eigenwijze lichamen haha

Vind het superleuk om met wat meiden te chatten op deze manier..

Tot gauw

Natas

OEPS ik schreef 24 april gestopt met de pil, maar ik bedoel 24 augustus dus! HMMMZZZ        

;-)

Hoi anouske,
Ja das zekers balen !! Is ie lang weg van huis? Las toevallig laast nog in de krant dat piloten vrij krijgen om een kindje te maken...  Maar ja ook jij succes.
xxxMarjolein

Leintje ik heb hetzelfde als jou, ben ook net als in de puberteit.
Meer puistjes, zere borsten, buikpijnen, stemmingswisselingen, alleen doe ik domme dingen of vergeet ik dingen, voel me echt dom dan.. maar ja zal het ontpillen wel zijn.

Je hebt gelijk hoor, mijn man zegt ook dat ik rustig aan moet doen en het vanzelf komt. Maar ik wil het ook NU lijkt me heerlijk om zwanger te zijn en lekker naar een kindje uit te kijken. Doen de andere meiden hier dat ook, zich een voorstelling maken van hoe je kindje eruit gaat zien, lijkt het op mij, of op mijn man.?? Ik denk  al aan dingen alsof mijn kindje er al bijna is haha

Terug
Bovenaan