Nieuw groepje voor beginnende klussers?

tuurlijk van mij mag iedreen er wel bij komen!!!!!
Hoe meer zielen hoe meer vreugde.

Groetjes Belinda

Hallo siesa,

Ik heb dus 16 sept me ei gevoeld en ik
heb denk ik gister 26 sept me innesteling
gehad dus.Ik heb het ook via  babybrabbel.com
uitgerekend en die gaf ook 26  sept aan.
Dus 10 dagen na je ei.Maar niet iedereen heeft
bloedverlies bij het innestelen hoor!!!!!

Groetjes Belinda

Hallo allemaal,

Ik ben in juni getrouwd en in augustus gestopt. Ik zit nu in m'n 2e ronde, want ik was de eerste keer keurig na 28 dagen ongi. Hopelijk blijft het zo regelmatig, maar omdat ik dus eigenlijk nog aan het ontpillen ben, weet ik het niet zeker. Ik gok er maar op dat mijn volgende NOD dag dan 15 oktober is.
Wij dachten ook van "we stoppen en dan zien we wel", maar in de praktijk werkt dat dus niet. Ik ben er zelf heel veel mee bezig. Deze maand gaat het trouwens wel beter als de eerste maand, want toen dacht ik bij ieder pijntje dat 't raak zou kunnen zijn. Nu ben ik daar weer minder mee bezig, maar dat komt tegen het einde van de cyclus vast wel weer.
Vorige keer dacht ik wel dat ik m'n eisprong heb gevoeld, maar misschien ook niet. Ongeveer 2 weken voordat ik ongesteld werd had ik een dag erbij met erg veel menstruatie-achtige buikpijn. Zou dat m'n eisprong kunnen zijn?
Ik lees trouwens dat hier veel mensen last hebben gehad van het stoppen met de pil. Ik heb daar niet zo'n last van. Wel ben ik emotioneler, maar tegelijk ook rustiger.
Wel fijn dat je hier je ervaringen kunt delen. Mijn man wil gewoon graag een kindje, maar wil er verder niet over praten (over hoe het is als ze er zijn), dat doet ie liever als het zover is, terwijl ik het praten over een kindje juist een ernaartoeleefmoment vind. Ik vind het besluit om te stoppen met de pil best eng eigenlijk. Als het dadelijk zover is dan is het wel heel definitief. Hebben jullie dit soort twijfels ook wel? Of ben ik gewoon van mezelf zo'n twijfelaar.

Groetjes!

Hoi Evie,

Ik ben nu dan sinds juni gestopt en nu eindelijk zijn   mijn stemmings wisselingen over. Maar hat was zeker niet om naar huis toe te schrijven. Ik wist niet dat ik me zo druk om niks kon maken en vooral erg boos en aggresief. Ben zo wie zo erg beide hand en niet op mijn bekkie gevallen maar dat.............!!
xxx
Marjolein

Ja dat van die tweelingen is echt waar!! Nou het is leuk maar heeft ook zo zijn nadelen. Mijn schoonzus heeft een tweeling en toevallig heeft ze vandaag gevraagd of ik mee wil naar school volgende week. Ze worden 4 en mogen dus naar school en uitdelen. Tja allebei andere klas en maar 1 tijd om uit te delen... Zo wie zo achtelijk van die school maar ja. Dan zit je wel met wie moet je mee de klas in om foto's te maken??

Ik twijfel eigelijk nooit over het stoppen met de pil . Ben er gewoon klaas voor denk ik. En gelukkig neemt mijn man al mijn twijfel van reden we het wel en lukt het allenaal wel weg. Die zegt alles komt goed. We hebben zelfs ons huis te koop gezet. in de hoop die op tijd te verkopen om alvast groter te gaan wonen.

En JA ik zie iedereen die zwanger is of net bevallen en ben dan echt een beetje jaloers ... jullie ook. Haha namen heb ik al voor een jongen wee zelfs maar meisje nog niet dus ja ben al met van alles bezig terwijl er nog niks is...
Groetjes Marjolein

dag mama's in   spe!!

Is er nog een plekje over?
Ik ben ook een beginnende klusser. 27 jaar en 22 juli gestopt met de pil. Meteen   met een keurige cyclus van 28 dagen. We gaan nu de derde poging wagen.....Nu   al bezig   met klussen en16 oktober zullen we het zien...ja of nee.....

Ook ik denk nergens anders aan, en ook ik zie overal zwangeren... kinderwagens.... kinderwinkels.....enzovoort!!!

Hoop gezellig met jullie te kunnen kletsen over alles (on)gemakken.

Groetjes!!

Het is inderdaad niet allemaal leuk nee. Ik heb af en toe ook nog twijfels over of we het wel redden. Ik ga minder werken en we krijgen er juist een eter bij?! Het geld is nu al af en toe op aan het einde van de maand.. Hoeveel uur zijn jullie van plan om te gaan werken? En hoe doen jullie het met oppassen?

En wat betreft de stemmingswisselingen... vandaag is zo'n dag!! Mijn god zeg, ik ben volgens mij een wandelende hormoonbom!! 1 woord verkeerd en ik begin te huilen..

Ik heb trouwens wel een leuke naam voor ons groepje: Desperate Kluswives I, is dat wat?? Of klinkt het té wanhopig haha!!

Ik ga koken.. Groetjes Kim!

Hallo nieuwe klussers.

Wat leuk dat jullie er allemaal voor gaan. Ik ben ondertussen al een oude klusser (haha) maar we houden de moed er in!

Ik wil jullie heel veel succes wensen. Hopelijk zijn jullie snel zwanger en komen jullie wensen snel uit!

x-vlinder

Terug
Bovenaan