Nieuw groepje voor beginnende klussers?

Hoi Allemaal,

@ Belinda, Ik heb mijn ei ontdekt door te temperaturen. Had voordat ik aan de pil ging een onregelmatige cyclus. En omdat ze zeggen dat als je voor de pil onregelmatig ongi bent, je dat na het stoppen met de pil ook weer bent. Dus ben ik gaan temperaturen.
Nu is mijn temp al 8 dagen hoog en bij 18 dagen wil ik een testje eraan wagen.....
Wat bijzonder dat je neg. teste en toch zwanger was van je dochtertje.

@ Marjolein, Ik ben nu nog lekker aan het ontpillen. Mijn vriend zou mij af en toe wel achter het behang willen plakken. Maar het is voor een goed doel (hopelijk is dat ontpillen snel voorbij) Ik ga ook voor ons allemaal duimen dat we snel zwanger zijn!!!!

Groetjes Evelien

Hebben jullie dat ook? Sinds jullie besloten hebben om met de pil te stoppen, dat je overal zwangere vrouwen ziet of met een kleintje in de kinderwagen?
Als ik de tv aanzet, friends rachell zwanger........ mijn buurvrouw zwanger..... in de supermart stikt het van de baby's...... op mijn werk 3 collega's zwanger.....
Dat is toch veel te veel afleiding, zo ben ik er echt heel de dag mee bezig....

Groetjes

Hier nog een beginnende klusser. Pas sinds vorige week hoor, toen heb ik mijn mirena-spiraal laten verwijderen. Maar ik merk ook dat ik er heel erg mee bezig ben, echt erg. Had ik niet verwacht, maar het zit toch de hele dag in mn hoofd. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen!

Hallo allemaal,

Nou ik ben zo als jullie weten begin aug
gestopt maar ik had nergens last van.
Nu sinds vorige week vrijdag een beetje
misselijk en er lijkt elke dag wel meer
klachtjes bij te komen en ik heb net
uitgerekend uitgaand van 16 sept me ei
te hebben gehad dat ik dus VANDAAG
dus inesteling kon verwachten en wat
denk je ik had vanochtend dus een klein
beetje bloed op het wc papiertje zitten.
En ik dacht dat me ongi wel zal volgen.
Maar er is niets meer te zien dus ik denk
wel aan inesteling????????

oooo het word wel heel erg spannend...

Groetjes Belinda

Dag Dames,

Ik ben ook beginnend. Ik ben 24 jaar en ben 6 juli getrouwd. Wij zijn nu voor de derde maand bezig voor het eerste kindje. Ik ben er ook veel te veel mee bezig. Maar het is zo moeilijk om er niet mee bezig te zijn als je het zo graag wil.

Groetjes!!

He allemaal, goh, het is meteen al gezellig op dit forum! Leuk!
Ik hoor al verschillende dingen waar ik wat aan heb, en ook dingen waarvan ik dacht dat ik de enige was.. wat betreft dat innestelingsbloed. wanneer krijg je dat ongeveer? ik lees soms op de dag van de ovulatie, dan weer een week na de ovulatie.. hebben jullie een idee?
en dat van die tweelingen, is dat ook waar? ik zou het niet erg vinden denk ik, 2 hummeltjes.. al is dat nu makkelijk praten, als ik soms zie hoe vriendinnen zitten te zweten met 1 kleintje..?
ik ga naar bed, er moet nog gewerkt worden ;)
Succes allemaal, groetjes!!

Hallo!

Ik ben 30 augustus gestopt met de pil. Na 7 jaar. En met deze pil had ik helemaal geen menstruatie . 28 pillen in een strip.

Eigenlijk wou ik ook eerst ontpilen, de kans op een tweeling is 1,5 keer zo hoog. Maar vriendlief wil geen condooms gebruiken . Hij zei: we zien wel wat er gebeurd.

Op 7 september ben ik 2 dagen ongesteld geweest, en dat was maar heel weinig.

Ik ben er ook ontzettend veel mee bezig, ook inderdaad letten op zwangere vrouwen, erover lezen, als ik een baby zie, ben ik helemaal in love!
Ben zelfs al namen aan het verzinnen, ja echt gekkenwerk hoor. Denk ook de hele tijd: ooh misschien ben ik nu wel zwanger.

Maar het is gewoon rot, dat ik niet echt kan uitrekenen wanneer ik weer ongi moet worden enzo.

Hoi meiden!

Kan ik er nog bij of wordt dat teveel?
Ik hoor het wel!

Groetjes van Sientje

Terug
Bovenaan