Nieuw groepje voor beginnende klussers?

2     okt Evelien                              26 jaar     1e ronde   1e kindje

4     okt Kim                                       29 jaar     2e ronde   1e kindje
7     okt Gerdien                           23 jaar        1 ronde        1e kindje
13 okt Marjolein                        25 jaar   1e ronde   1e kindje
13 okt Jen                                          24 jaar    3e   ronde      1e   kindje
15 okt Esk30                              30 jaar     2e ronde    1e kindje
16 okt Mamabeertje           27 jaar    3e ronde   1e kindje
21 okt dong123                         21 jaar 2e ronde 1e kindje
24 okt Theolien                          30 jaar 1e ronde 1e kindje
28 okt Belinda                             23 jaar   2e ronde 2e kindje
3 nov Miriam                                    23 jaar   2e ronde 1e kindje
3 nov anoeska                              25 jaar 2 e ronde eerste kindje  
4 Nov Dagmar                              33 jaar   3e ronde  1e kindje
6 nov dominique                       24jaar   1e ronde 2e kindje

Zo is het lijstje wat mij betreft weer up to date! Blijft het wel zo overzichtelijk van.

Hallo allemaal,

het wordt echt spannend nu ja!
Het geeft de burger moed; dat er nu al meiden zijn die (misschien) zwanger zijn.
Iedereen hoopt natuurlijk op een snelle zwangerschap. Ik ook; al zeg ik steeds tegen mezelf; dat kan nog niet zo snel!!

Ik heb lang gerookt maar ben gelukkig een paar jaar geleden al succesvol gestopt. Ik ken iemand die wel heeft doorgerookt tijdens haar zwangerschap. Wel veel minder overigens. De verloskundige had ook tegen haar gezegd; de stress die het stoppen opleverd kan nog veel erger zijn dan het roken zelf nu....Dara zit natuurlijk ook wel iets in. Niet roken is beter maar ja.... is niet makkelijk.

Ben zo benieuwd naar Wendy vandaag!!

Ik heb nog ongeveer 12 dagen te gaan tot mijn ongesteldheid. (denk ik!)

Groetjes Lien

Hoi hoi

Wat leuk lees jullie forum en voeg me bij jullie.  Ik heb gisteren me spiraaltje laten verwijderen en was onwijs zenuwachtig achteraf (dat is vaak zo) dacht ik waar maakte ik me druk over, hij was er uit voordat ik maar kon denken: dit kan zeer gaan doen!!! hiihhhih.
Ik ging dol gelukkig naar huis om aan me vriend vertellen dat het helemaal geen pijn had gedaan. De huisarts zei nog tegen me toen ik weg ging en nu hard aan het werk he hihihihi dat doen we zeker !!!!
Ik kan me nog niet bij jullie lijstje voegen want ik heb geen idee wanneer ik ongi moet worden want met me spiraaltje werd ik het niet meer.

Ik ben zo enthousiast dat ik me vergeet voor te stellen!
Ik word 21 okt.   29 en  aan het klussen      voor onze eerste.

We vinden het heel spannend allemaal.

Groetjes Quinta

Hallo allemaal!
Spannend hoor, dat wachten. Iedere dag even checken of iemand al nieuws heeft .

Ik ben aan het balen. Vorige ronde (de 1e na de pilstop)  had ik keurig na 28 dagen m'n NOD. Twee weken daarvoor had ik vreselijke kramp en dat zou keurig corresponderen met een eisprong. Deze ronde heb ik die kramp niet echt gehad (dacht ik), maar ik ben er maar vanuit gegaan dat die 28 dagen zouden blijven. En nu komt het balen stuk: Die 2 dagen erge kramp heb ik gister en eergister gehad. Dat zou kunnen betekenen dat ik nu pas m'n eisprong heb gehad en niet op de tijd dat ik 'm dacht te moeten hebben. Moet ik a) nog 2 weken afwachten en  heb ik b) niet echt op tijd geklust en is c) mijn cyclus misschien toch onregelmatig (of erg lang).  
En nu moet ik dus afwachten of ik idd as maandag m'n  NOD krijg, maar zo voelt het helemaal niet!!  Mijn gevoel zegt dat ik gelijk heb met m'n redenering, maar maandag zal ik het pas weten. Bleh!

Voelen jullie je eisprong ook? En hoe voelt dat dan bij jullie?

Groetjes!  

Hoi Esk,

Ik kan me jouw gevoel wel voorstellen. Je cyclus kan nog wat onregelmatig zijn door het ontpillen, maar het kan ook heel goed zijn dat je al zwanger bent nu en je baarmoeder voelt. Ik hoop het laatste voor je! Ik heb mijn nod ook de 15e dus zit ook in spanning!
Sinds twee weken ook al af en toe krampjes die niet lijken op een naderende ongesteldheid.
We moeten nog eventjes geduld hebben en veel duimen,
Groetjes Gwen

hoi,

mag ik ook meedoen ben ook een beginnende klusser.
ik ben 22 sept gestopt met de pil.
inmiddels mijn eitje gehad als ik het goed had uitgerekend op het internet.
en is mijn nod 26 okt.
heb net testjes besteld op matcare.

gr yvon

hoi esk 30

balen he.
ik voel ijn eisprong niet vandaar dat ik ovulatietesten heb besteld.
maar ik deze week ontzettend veel rugpijn en krampen gehad wellicht is dit de eisprong bij mij.
ik heb het uitrekend op het internet.
dat ik deze week 9 tot 13 okt de eisprong zou hebben.
dus veel geklust hihi.
nu heb ik die pijn niet meer.

succes.

yvon

hallo,

gezellig als je even niet bent geweest om dan alles terug te lezen. Leuk idee om zo'n kalender te maken. Ik ben hier ook niet erg creatief in maar die andere zien er duidelijk genoeg uit dus zullen we die doen. Ik zal er zo 1 maken voor okotber en november. Kijken jullie even mee of hij goed gelukt is?

Die kramp rond je eierstokken heb ik ook al paar keer gehad; erg pijnlijk en vervelend. Ik ga er van uit dat deze van het ontpillen is inderdaad.

Gr Theolien

Terug
Bovenaan