Nieuw groepje voor beginnende klussers?

Hallo Jen en "knutseljuffie",
Bedankt voor jullie reactie! Ik was er intussen al achter dat ik lichtelijk overdreef met dat soort dingen..... Je leest en hoort zoveel en in het begin weet je nog zo weinig......

Groetjes Doremies

PS wachten duurt soms lang he....

quote: Esk30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-10-2007 15:22:15'));

quote: knutseljuffie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-10-2007 22:11:25'));

Hoi Doremies,

Misschien kan ik je een beetje blij maken. Ik zat je weblog te lezen en verbaasde me over wat je allemaal niet eet. Ik kan je verzekeren dat brie en geitenkaas van de cest du pain, of welke andere andere grote broodjes zaak dan ook zeker weten NIET RAUWMELKS is. Simpelweg omdat dat niet mag. Bijna geen enkele kaas is rauwmelks die je gewoon in de supermarkt kan krijgen. Het moet op de verpakking staan als het wel zo is.

Groetjes Jen

Ik kan het hier helemaal mee eens zijn. Als het rauwmelkse kaas is, dan moet het op de verpakking vermeld staan. Ik heb gewerkt voor de instantie die dit moet controleren (onder andere), dus kan bovenstaande volledig be-amen. Waar je wel op moet letten: als er "gethermiseerde" bij staat, dan is dit niet gepasteuriseerd en kan je het dus beschouwen als rauwmelks, hoewel dat niet helemaal juist is. Bottom line: bij gethermiseerd kan je het beter laten liggen... gepasteuriseerd is verhit en dus ok en veilig.

Hoi doremies,

Wachten duurt inderdaad lang. Mag vrijdag of zaterdag testen, ga toch weer proberen het zo lang megelijk uit te stellen, gelukkig moet ik iedere dag werken, dus dat helpt al een heel eind. Genoeg afleiding. vanaf zaterdag heb ik lekker een weekje vakantie. wanneer was jou nod ookal weer? heb trouwens echt onwijs last van mn borsten en ben super moe.

Groetjes Jen

Hoi jen,

Ik heb een cyclus van ongeveer een dag 30. Iets langer kan. Maar ja mij man wil dat ik lang wacht met testen. Maar ik kan me vast weer niet in houden dus denk zondag morgen voordat ik ga werken. En jij? Ik heb alleen sper last van mijn borsten kan er niet naar wijzen of gil het uit. Hellaas had ik dit vorige keer ook en toen niks. Maar wie weet. Ik durf niet positief te zijn....... omdat ik niks voel... jij?
xxx Marjolein
 Wil het liefste nu al testen..

quote: knutseljuffie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-10-2007 11:20:40'));

Mijn nod  is denk ik ongeveer  16/17/18 oktober, maar ben nog maar een keer ong. geweest, dus precies weet ik het niet.

Hallo allemaal,

ik ben 30 jaar en we zijn bezig met  de eerste ronde. Ben vorig jaar getrouwd. Ik heb 26 september de laatste pil geslikt (na 12,5 jaar). Ben dus toen ongi geweest en nu zit ik rond mijn eisprong. Ben erg beneiuwd wat ons allemaal staat te wachten de komende tijd. Ben er, net als de meeste van jullie, veel mee bezig. Voel vanalles aan mijn lichaam. Zal het ontpillen wel zijn, denk ik ook. Maar stiekem denk je ook; zou het iets anders kunnen zijn. Vanaf wanneer zou je kunnen voelen dat je zwanger bent eigenlijk?
Hoop dat we allemaal snel suc6 zullen hebben!!

Groetjes!!

hallo allemaal,

ben afgelopen zaterdag ongesteld geworden, dit na 10 dagen overtijd, aan de ene kant teleur gesteld maar aan de andere kant wel opgelucht want 10 dagen onzekerheid van wel/niet is ook zo wat.
mijn nod is nu 3 oktober dus ga me dalijk even bij de lijst zetten,

succes allemaal,

liefs anoeska

quote: masje83 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-10-2007 20:21:55'));

2     okt Evelien                              26 jaar     1e ronde   1e kindje
4     okt Kim                                       29 jaar     2e ronde   1e kindje
7     okt Gerdien                           23 jaar        1 ronde        1e kindje
13 okt Marjolein                        25 jaar   1e ronde   1e kindje
13 okt Jen                                          24 jaar    3e   ronde      1e   kindje
13 okt Miriam                              23 jaar     1e ronde   1e kindje
15 okt Esk30                              30 jaar     2e ronde    1e kindje
16 okt Mamabeertje           27 jaar    3e ronde   1e kindje
21 okt dong123                         21 jaar 2e ronde 1e kindje
28 okt Belinda                             23 jaar   2e ronde 2e kindje
3 nov Miriam                                    23 jaar   2e ronde 1e kindje
3 nov anoeska                              25 jaar 2 e ronde eerste kindje  
4 Nov Dagmar                              33 jaar   3e ronde  1e kindje
6 nov dominique                       24jaar   1e ronde 2e kindje

hey allemaal,

ik kan me jammer genoeg ook nog niet bij het lijstje zetten , weet nog steeds niet wanneer ik ongi moet worden eerste keer 10 weken daarna 5 weken en nu alweer 6 weken en nog steeds niks....  snap er niks van. was daarvoor altijd regelmatig. dit is voor ons ook het 1e kindje dus weet ook totaal niet wat ik er van moet verwachten!heeft iemand ook dat het zo lang duurt? het valt me op dat we met veel "jonge" vrouwen zijn, terwijl iedereen tegen ons zegt"ach jullie hebben  nog tijd genoeg, jullie zijn nog jong"
nou suc6 iedereen met haar nod!

groetjes mascha

Terug
Bovenaan