Nieuw groepje voor beginnende klussers?

2     okt Evelien                              26 jaar     1e ronde   1e kindje

4     okt Kim                                       29 jaar     2e ronde   1e kindje
7     okt Gerdien                           23 jaar        1 ronde        1e kindje
13 okt Marjolein                        25 jaar   1e ronde   1e kindje
13 okt Jen                                          24 jaar    3e   ronde      1e   kindje
13 okt Miriam                              23 jaar     1e ronde   1e kindje
15 okt Esk30                              30 jaar     2e ronde    1e kindje
16 okt Mamabeertje           27 jaar    3e ronde   1e kindje
21 okt dong123                         21 jaar 2e ronde 1e kindje
24 okt Theolien                          30 jaar 1e ronde 1e kindje
28 okt Belinda                             23 jaar   2e ronde 2e kindje
3 nov Miriam                                    23 jaar   2e ronde 1e kindje
3 nov anoeska                              25 jaar 2 e ronde eerste kindje  
4 Nov Dagmar                              33 jaar   3e ronde  1e kindje
6 nov dominique                       24jaar   1e ronde 2e kindje

zie in mij eerste verhaaltje dat ik een vergissinkje heb gemaakt; 26 september is de eerste dag van mijn laatste ongesteldheid. 22 september laatste pil geslikt.

Gr Theolien

haihai,

Heb een tijd niets van me laten horen...
Veel gevoeld de afgelopen week.... Vorige week donderdag druppel bloed daarna niets en toen anderhalve dag bruin draderige afscheiding... zondags een slijmprop en nu gelige (?) afscheiding, dik en plakkerig....
Verder met vlagen moe... Vreemde onderbuikpijn, steken/kramp en op het moment   smaakt me niets, zelfs niet die   altijd verslindende chocolade!!

Maar waarschijnlijk hou ik mezelf super voor de gek!! Het ene moment voel ik me namelijk echt zwanger en het volgende moment voel ik me normaal, eigenlijk gewoon super goed??!!

Nog 7 nachtjes slapen en onzekerheid.....

Meer dames dit gevoel???

dikke  mir

dames allemaal suc6 met testen!!!!

Ik zit nu druk in me klus week dus
spannend allemaal...

Groetjes Belinda

quote: mamabeertje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-10-2007 20:23:07'));

haihai,

Heb een tijd niets van me laten horen...
Veel gevoeld de afgelopen week.... Vorige week donderdag druppel bloed daarna niets en toen anderhalve dag bruin draderige afscheiding... zondags een slijmprop en nu gelige (?) afscheiding, dik en plakkerig....
Verder met vlagen moe... Vreemde onderbuikpijn, steken/kramp en op het moment   smaakt me niets, zelfs niet die   altijd verslindende chocolade!!

Maar waarschijnlijk hou ik mezelf super voor de gek!! Het ene moment voel ik me namelijk echt zwanger en het volgende moment voel ik me normaal, eigenlijk gewoon super goed??!!

Nog 7 nachtjes slapen en onzekerheid.....

Meer dames dit gevoel???

dikke  mir

JA!! Ik weet (bijna) zeker dat het deze ronde niets gaat worden, maar tot m'n NOD-dag blijft het toch afwachten. Ik heb ook steeds kramp, ben heel moe, maar dat is het dan ook. Ik voel me gewoon, gewoon. Wel heel emotioneel, maar dat zal m'n eigen aard wel zijn. Met de pil werd dat onderdrukt en nu heb ik weer de volle laag van alle hormonen.
Alle dames hier, heel veel succes met wachten en testen!

Dag Dames,

Ik hoop zo voor jullie allemaal dat jullie het toch zijn, ondanks dat jullie voor deze maand de hoop toch een beetje hebben opgegeven.

Ik heb zelf een hele berg klachten en ik hoop maar dat mn lichaam me niet voor de gek houdt. Ik heb grote zere borsten, moe, sinds gister misselijk en borrelende darmen en val al sinds een week alleen maar af terwijl ik echt superveel eet.

Dat gelige slijm waar je het over hebt heb ik ook, beetje dikke puddingachtige afscheiding (sorry voor de details)

Het is toch afwachten, ga denk ik vrijdag testen.

Succes met wachten allemaal en hopen dat het raak is voor iedereen.

Groetjes Jen

Ha meiden,

Wat een hoop kwaaltjes komen er langs zeg! Ik hoop dat het voor jullie allemaal raak is. Ik had vorige week ook erg last van overgevoelige borsten. Normaal waren ze wel wat opgezet, maar nooit zo gevoelig. Helaas hield mijn lichaam me voor de gek en werd ik gewoon ongi. Ik voelde verder ook niets, dus had het wel een beetje verwacht. Maar als ik de vele kwaaltjes hier hoor moet het toch voor iemand wel raak zijn! Ik duim voor jullie!

Gr Miriam

quote: knutseljuffie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-10-2007 09:29:49'));

Goeiemorgen meiden,

mag ik mij er even tussenwringen? Ik ben er oo zo een die allerlei rare dingen voelt.
8-10 ongesteld geworden, voor de eerste keer 'natuurlijk' na de pil (gestopt op 02-09)
Voor die tijd vreselijk rug-, buikklachten, de hele dag plassen en een vreselijk humeur.
Ongesteld op de 8ste dus dacht, niks dus. Maar gisteren was t alweer over! De klachten waren weg, alleen de hele dag misselijk en een opgeblazen gevoel. Dus naar de dokter en vrijdag moet ik bloed prikken. Ze zei dat t nog te vroeg was om wat te kunnen zien met een dhz test...

Jullie horen het wel. Ik hoop dat er iemand is die al eerder goed nieuws heeft!

Groetjes
Lucia

Terug
Bovenaan