Nieuw groepje voor beginnende klussers?

Ik twijfel niet of we het wel kunnen of zo. Alleen ik ben mega-ongeduldig, het is echt zo van ik wil het en ik wil het NU!!! Zo erg, maar ik kan er niks aan doen. Ik zit inderdaad wel eens in over het geld. Dan ga ik minder werken en nu komen we al net rond, maar goed ik hou me maar voor dat dat heus wel goed komt.

Liefs

hoooi,

Gelukkig, nog iemand die net zo ongeduldig is als ik. Ik wil ook liever  vandaag  dan morgen  zwanger zijn. Kan echt niet wachten. Maarja zal toch moeten. 13 oktober mijn NOD pas weer. Dus nu hard aan het klussen.

Hoop net getrouwde dames hier trouwens. Hoe oud / jong zijn jullie allemaal???

Groetjes Jen

Hey Kim,
haha wat een naam! Maar voel me wel af en toe zo. Ik denk heel veel na hoe we het moeten gaan doen zo. Zeker omdat mijn man echt een groter dus ook duurder huis wil kopen. En ik het wel goed vind zo. Tuurlijk het is leuk maar extra kosten. We werken nu allebei full time en me man met diensten in het weekend en s. nachts dus die kan als hij dienst heeft weg geroepen worden. ik werk zelf als assistend in een supermarkt . Ik wil eerst eens een dag minder gaan werken. 32 uur. Dan wil ik 2 hele dagen en een koopavond en op zaterdag. Dus dat zou betekenen dat mijn toekomstige kleine 2 en halve dag naar een opvang moet. Hellaas geen oppas oma en opa's bij mij. dus het kan niet anders. Als het dan niet gaat kan er altijd nog een dag af. Maar ja das af wachten gelukkig maak ik samen met een ander de roosters en deze vind het wel prima. en anders met kind onder de arm werken. ( bij wijze van spreken.)
Ik hoop dat je zo een beetje een beeld krijg hoe ik (wij) het gaan doen.
En jij?? en de rest?? Ik ben erg benieuwd......hoe andere dit doen.
xxx Marjolein

ONGEDULDIG ben ik zeker!!!!!

Jen , ik ben 25 jaar en sinds 25 Mei getrouwd!!
En jij????
ook heb ik mijn NOD ongeveer op 13 okt.
Kunnen we samen duimen...

Hoi allemaal,

Wat gezellig zoveel geschreven, en een hoop nieuwe meiden! LEUK!

Vandaag toch iets raars! Ga ik vanmiddag op de wc, bij het afvegen een beetje roze slijm.  (Ja sorry, ik weet ook niet hoe ik het anders moet omschrijven) Nu heb ik echt onwijze steken in mijn onderbuik! Vaag allemaal weer.......

@Marjolein, volgens mij (wat ik op internet lees) kan je een innestelingsbloeding 5 tot  10 dagen na je eisprong krijgen. Wat leuk dat je schoonzus een tweeling heeft! Lijkt mij echt helemaal geweldig! Wat sneu, wat er op hun school was gebeurt, lekker bijdehand!

@Esk30, dus jij bent er ook al zo erg mee bezig! Ik dacht dat ik de enige was, maar lees hier dat meer meiden daar last van hebben. Ik denk dat je ongi-gevoel 2 weken voor je menstuatie, je eisprong was. Hopelijk heb je goed geklust! Ik heb niet echt getwijfeld over het stoppen met de pil, wilde al veel eerder maar mijn vriend niet.
Die wil alles eerst goed geregeld hebben (huis, baan, spaarcentjes, noem maar op)
Hij is de verstandigste van ons 2

@Kim, hahaha de Desperate Kluswives, ik vind hem helemaal goed! Hopelijk kunnen we ons allemaal snel de Happy Mama's gaan noemen!!!!

Groetjes Evelien

Nod lijst oktober

1     okt Belinda                     ?? jaar   1e ronde   2e kindje
2     okt Evelien                        26 jaar     1e ronde   1e kindje
13 okt Marjolein                  25 jaar   1e ronde   1e kindje
13 okt Jen                                  ?? jaar   ?   ronde     ?   kindje
15 okt Esk30                          ?? jaar     2e ronde    1e kindje
16 okt Mamabeertje       27 jaar    3e ronde   1e kindje

Zo kunnen we allemaal zien wie wanneer zijn nod heeft.
Voor iedereen die er nog niet tussen staat, gewoon copieren,
in je venster plakken en bewerken maar!

Als we zwanger zijn plakken we  achter onze naam
Als de rode duivels zijn geariveerd wordt het

Zo is het een beetje overzichtelijk!

Ik ben 28 jaar, sinds juli getrouwd en ik zit in de eerste ronde voor ons eerste kindje. Omdat ik met mijn spiraaltje al een tijdje niet ongesteld ben geweest heb ik echt geen idee hoe mijn 'huishouding' geregeld is. Gewoon afwachten tot ik ongesteld word dus (of niet ).

liefs

1     okt Belinda                     ?? jaar   1e ronde   2e kindje

2     okt Evelien                        26 jaar     1e ronde   1e kindje

4 okt Kim                                    29 jaar     2e ronde   1e kindje

13 okt Marjolein                  25 jaar   1e ronde   1e kindje
13 okt Jen                                  ?? jaar   ?   ronde     ?   kindje
15 okt Esk30                          ?? jaar     2e ronde    1e kindje
16 okt Mamabeertje       27 jaar    3e ronde   1e kindje

Spannend Belinda!! Nog maar een paar dagen!!

Terug
Bovenaan