Hoi allemaal,
Wat gezellig zoveel geschreven, en een hoop nieuwe meiden! LEUK!
Vandaag toch iets raars! Ga ik vanmiddag op de wc, bij het afvegen een beetje roze slijm. (Ja sorry, ik weet ook niet hoe ik het anders moet omschrijven) Nu heb ik echt onwijze steken in mijn onderbuik! Vaag allemaal weer.......
@Marjolein, volgens mij (wat ik op internet lees) kan je een innestelingsbloeding 5 tot 10 dagen na je eisprong krijgen. Wat leuk dat je schoonzus een tweeling heeft! Lijkt mij echt helemaal geweldig! Wat sneu, wat er op hun school was gebeurt, lekker bijdehand!
@Esk30, dus jij bent er ook al zo erg mee bezig! Ik dacht dat ik de enige was, maar lees hier dat meer meiden daar last van hebben. Ik denk dat je ongi-gevoel 2 weken voor je menstuatie, je eisprong was. Hopelijk heb je goed geklust! Ik heb niet echt getwijfeld over het stoppen met de pil, wilde al veel eerder maar mijn vriend niet.
Die wil alles eerst goed geregeld hebben (huis, baan, spaarcentjes, noem maar op)
Hij is de verstandigste van ons 2
@Kim, hahaha de Desperate Kluswives, ik vind hem helemaal goed! Hopelijk kunnen we ons allemaal snel de Happy Mama's gaan noemen!!!!
Groetjes Evelien