Nieuw jaar, nieuwe kansen! Zwanger worden in 2018

@jmdh ik zit nu op dag 2 van mijn cyclus. Mijn menstruatie zet alleen nog niet enorm door. Ik moet dus nog even wachten totdat ik moet gaan wachten
 
@Roossje, Jammer zeg! Ik heb vorige maand ook een vroege miskraam gehad. Hoop dat we snel weer een positieve test in handen mogen hebben! 
@Jmdh, dat wachten is altijd zo ellendig he haha. Hoop dat de dagen een beetje snel voor je voorbij gaan! 
Ik heb 31 augustus mijn nod, maar ik voel al dat ik ongesteld ga worden. Het zit allemaal al ontzettend te rommelen. Op naar de volgende ronde dan maar weer.. 
 
 
Hoi, 
Een aantal van jullie ken ik nog van de vorige maand van de topic "het wachtbankje". Ik was toen 5 dagen overtijd met een cyclus van 32 dagen! Nog nooit zo'n lange cyclus gehad. Ik hoop ook dat 2018 ons jaar wordt!! 
Een vraagje, op internet kan je allemaal je ovulatie berekenen. Nu heb ik in de maand december geen ovulatietest gedaan. Maar moet ik nu 32 dagen aanhouden? De afgelopen maanden schommel ik tussen de 28 en de 30 dagen. 
Voor de dames dit net op de valreep van 2017 zijn; ik hoop op een heel mooi eindejaars cadeau!
Groetjes, susanne
 
Welkom jlh! 
Mij zou je cyclus van 32 dagen aanhouden! Mocht je na 32dagen nog niet menstrueren dan zou ik een test doen! Zelf ben ik beginnen met een lange cyclus van 37 dagen en is mijn cyclus van de laatste keer zelfs 29 dagen. 
Komende maand hou ik dus 29 dagen aan. Helaas zit ik pas op dag 4 en moet mijn eisprong nog komen. Mijn NOD is 26 januari ongeveer.
Op welke cyclus dag zit je nu?. 
 
Welkom jlh! 
Mij zou je cyclus van 32 dagen aanhouden! Mocht je na 32dagen nog niet menstrueren dan zou ik een test doen! Zelf ben ik beginnen met een lange cyclus van 37 dagen en is mijn cyclus van de laatste keer zelfs 29 dagen. 
Komende maand hou ik dus 29 dagen aan. Helaas zit ik pas op dag 4 en moet mijn eisprong nog komen. Mijn NOD is 26 januari ongeveer.
Op welke cyclus dag zit je nu?. 
 
Happy New Year en dat we dit jaar allemaal een wondertje mogen verwelkomen. Ik ga mee naar de volgende ronde. Gisteren ongesteld geworden. Blijven positief
 
Terug
Bovenaan