Nieuw jaar, nieuwe kansen! Zwanger worden in 2018

Wat super gaaf dat je vriend er zelf over begint, allebei helemaal klaar ervoor, beter kun je niet beginnen toch?!
 
haha zo te horen ben ik indd niet de enige.. ‘wachten’ gaat heel goed samen met ‘zwanger willen worden’
 
suc6 allemaal ladies!!
 
Fijne feestdagen allemaal! 
Zo ontzettend druk geweest afgelopen 2 dagen. Vandaag even iets rustiger aan gaan doen. Ook is mijn menstruatie begonnen en begin ik dus aan een nieuwe cyclus ronde dag 1! 
Over 9 dagen begin ik met ovulatie testen en ben er deze keer ook meer da klaar voor. Griep alles mag weg blijven want ik wil in februari een mooi verjaardagscadeau hebben. 
De wacht periode gaat straks dus ook weer beginnen. 
 
 
Ben even een tijdje offline geweest.. mijn gedachten even ergens anders gehad.. toch komt het elke keer weer boven. Ik merk dat ik het wat sneller los kan laten. 
Hier maandag mijn ovulatie gevoeld en nu ook geen vruchtbaar slijm meer.. zaterdag geklutst en we zullen het zien.. zoals het nu lijkt is 8 januari mijn NOD (14dagen na ovu).. ben super benieuwd of het gelukt is maar dat zien we dan wel..
ik duim voor jullie allemaal meiden op een zwanger 2018 
 
 
 
@jmdh wat spannen voor je! Gelukkig is het zo 8 januari. Ik ben er in december ook weinig mee bezig geweest (ondanks dat mijn vriend griep had rond de eisprong). Komende maand wil ik net zo’n maand hebben. Wel weer ovulatie testen gebruiken,zodat vriendlief weet wanneer de piek eraan komt. 
 
We gaan voor je duimen!
 
Hi meiden,
ik sluit me ook aan.
ik heb in juni een miskraam gekregen en tot
op heden nog niet zwanger. Ben net weer
ongesteld geworden... balen:( 
op naar ronde 8....
 
Thanks beautygirl en kimmmberly! Inderdaad wel spannend om te stoppen met de pil. Ben ook erg benieuwd hoe het ontpillen zal gaan.. slik m nu een jaar of 7 ongeveer maar ben er ook wel klaar mee! Krijg er steeds meer klachten van.. Ik hou jullie zeker op de hoogte en blijf lekker meekijken op dit forum! 
 
 Hoi allemaal, wij zijn net begonnen. Super spannend, maar echt klaar voor.
We zijn net verhuisd en is veel te groot voor ons tweeën... Hopelijk wordt 2018 ons jaar!
 
@beautygirl Ja klopt het is zo 8 januari.. we wachten af. Hoe is het bij jou? Welke dag van je cyclus zit jij? 
 
 
 
Terug
Bovenaan