Nieuw jaar, nieuwe kansen! Zwanger worden in 2018

Hoi, 
ik ben nieuw hier! Ook wij gaan in 2018 proberen een kindje te krijgen. 
Ik ben al een half jaar gestopt met de pil, maar we gebruikten wel een condoom! Hierdoor heb ik wel een goed beeld van mijn cyclus! Nu gaan we er dus echt voor! 
Ik ben heel benieuwd en vind het ook heel spannend! 
Het is allemaal nieuw, er komen nu ook ineens zoveel vragen in me op, vandaar dat ik dit forum ook ga volgen en zo hopen dat ik antwoord kan krijgen op mijn vragen! 
Liefs 
 
De beste wensen allemaal, dat het inderdaad maar een mooi jaar voor ons allemaal mag gaan worden!! Ik wacht nog op mijn ongesteldheid. Had 31 december mijn nod. 
 
De beste wensen allemaal! En heel vruchtbaar 2018 gewenst!
Mijn NOD is rond 6 januari. Heb nu gevoeligere borsten, vlagen van misselijkheid... het is nog even afwachten en wil mezelf niet te blij maken. Maar er is wel een kans dat het ons al gelukt is!
Toch nog ff tot weekend wachten voordat ik ga testen. Spannend! 
Hopelijk kunnen we elkaar straks allemaal feliciteren!
 
Spannend jbb! Hou je ons op de hoogte? 
Ik ben nu 3 dagen over tijd, nog steeds niet ongesteld! Test ook niet positief dus we wachten maar weer af! 
 
@Kimmmberly Spannend! Dat afwachten is wat... hopelijk toch later nog een positieve test voor je.
Vanavond tijdens het afvegen wat rozige/bruinige afscheiding. Niet zoals normaal gesproken voor mn menstruatie. Dat is normaal veel donkerder en (sorry dat ik het zo zeg..) wat slijmerige ofzo. Misschien nu innestelingsbloeding? Of toch ongesteld... Ff afwachten maar. En dan zaterdag of zondag maar testen.
We wachten maar weer af...
 
Ja ga er niet vanuit hoor haha. Denk echt dat ik gewoon ongesteld ga worden het laat alleen heel even op zich wachten helaas. 
Spannend bij jou! Hoop voor je op een innesteling! 
 
Wat spannend dames! Hopelijk hebben we tussen vandaag en een week positieve berichten. 
 
Hier begonnen met ovulatie testen en zit ik op dag 9! Ik denk dat ik begin volgende week mijn eisprong heb. We gaan het gezellig maken! Morgen ben ik voor het werk een nachtje weg dus dan kunnen we het niet gezellig maken.
jbb  ik hoop dat het niet doorzet! 
Houden jullie ons op de hoogte?
 
Ik sluit mij graag bij het topic aan. Hier al een flinke tijd bezig samen, maar tot op heden nog zonder succes. Inmiddels lopen wij bij de fertiliteitskliniek vooralsnog zitten we in de controle fase. Bij mijn vriend is alles goed. Bij mij tot nu toe ook. Afgelopen vrijdag bloed wezen prikken om te testen of ik ook daadwerkelijk ovuleer. 2017 was een ontzettend rot jaar voor ons wat we hebben afgesloten met het overlijden van mijn vader ongeveer een week geleden. Ik merk langzaam dat het mij veel energie kost om positief te blijver in dit hele verhaal. Zeker nu inmiddels alle van ons bevriende stellen zwanger zijn. Ik hoop dus op een prachtig 2018, ook voor jullie allemaal! 
 
 
Terug
Bovenaan