Nieuw jaar, nieuwe kansen! Zwanger worden in 2018

Hoi ladies!
ik klets ook gezellig mee.. mijn NOD is de 31ste.. blijft nog even spannend! ..al dat wachten, ligt het aan mij of word je heel ongeduldig als je probeert zwanger te worden?! Haha
Liefs, Melis 
 
@ JBB leuk! Spannende tijd, hoop dat we inderdaad een mooi zwanger 2018 gaan krijgen met z'n alle haha. Zou leuk zijn! 
Jammer Danniele! Op naar de volgende ronde! 
Leuk JDO! Ben je allang met de pil gestopt? 
@123romy leuk dat je meeschrijft. We mogen op dezelfde dag testen, spannend! Word inderdaad heel ongeduldig ik herken het!! 
 
Wij hadden er gisteren over dat dit misschien wel onze laatste kerst echt samen is zonder kindjes en niet zwanger. Zo’n raar idee, maar zo leuk! Ik heb 2 dagen heerlijk kunnen knuffelen en flesje kunnen geven aan mijn 12 weken oude neefje.
Na vandaag willen we echt heel graag een eigen kindje.
welkom nieuwe dames! 
 
 
Ook heel iets speciaals zo (misschien) laatste kerst samen, geniet hier ook zeker van! Heerlijk zo mooi klein wonder van 12 weken.. maakt het wachten op je eigen pracht nog veel intenser.
 
oh spannend, hoop van harte dat we samen posi testen!!
liefs
 
Super Spannend! ik ben 22 december gestopt met de pil ik was net een week bezig aan een nieuwe strip en toen besloten mijn partner en ik hem weg te gooien ivm een grote kinderwens. 2 weken geleden was ik dus ongesteeld door mijn stopweek en nu doordat ik ben gestopt ben ik wéer ongesteld mar echt 10000x zo heftiger als normaal, vreselijke buikpijn en extreem veel bloedverlies. dit zal wel normaal zijn. 
Ik kan niet wachten om te gaan proberen een kindje te mogen krijgen in 2018
 
@JDO, is zo vervelend dat wachten op je eerste menstruatie!! Hoop voor je dat die snel door gaat breken, dan kan je tenminste door. Ik ken de frustratie haha, succes nog me wachten. 
Spannend clauxrik. Ik hoop voor je dat je snel een positieve test in handen krijgt! 
 
Hallo allemaal! 
Na een fikse baarmoederontsteking in Mei mijn mirena spiraaltje verwijderd. Na 3 maanden een regelmatige cyclus, gelukkig! 
Voor kerst nogmaals met vriendlief over mijn kinderwens gepraat, met weinig reactie. Dan 1e kerstdag smiddags begon hij er zelf over, dat hij er graag mee wil beginnen. (zit nu al op een roze wolk). 
Heel spannend!
heel veel succes allemaal!
 
Terug
Bovenaan