Nieuw jaar, nieuwe kansen! Zwanger worden in 2018

Wauw jmdh!! Wat geweldig!
Nu al positief getest want officieel over twee dagen toch? Wat ontzettend fijn voor jullie!
Ik weet niet welke cyclus ik moet aanhouden. Dus èèn dezer dagen mijn NOD. Wat ik al eerder vroeg, hoe moet ik in hemelsnaam mijn cyclus weten als het tussen de 25 en de 32 dagen schommelt. Dus ik wacht maar af.
Geniet ervan!
 
 
 
@Jlh: ik heb hetzelfde als jij, wissel tussen 28 en 33. Laatste was 28 dus zou morgen NOD hebben maar voor de zekerheid hou ik het op 33, dan is het dus volgende week.. wel al een paar dagen vreselijke ijzersmaak in mijn mond ( herkenbaar voor iemand?) en mijn man zegt dat ik er anders uitzie ?? even afwachten nog haha wel moeilijk! Verder degene met een positieve test gefeliciteerd!! 
 
Voor alle positieve testen... super gefeliciteerd!!!!
Ik ben helaas gister ongesteld geworden. Ik sluit me dus ook achteraan in deze groep. Helaas voor mij, maar wel gezellig. Op naar poging 2 in een hoop ik voor ons allemaal een heel bijzonder jaar.
Veel liefs van Felice
 
Wauw jmdh! Gefeliciteerd met de positieve test! 
Ik hoop dat ik en vele andere ook de volgend NOD een positieve teste hebben. Heb je ovulatie testen gebruikt?
Geniet van het leuke nieuws
 
Wat stom jbb! Dat je volgende cyclus positief is!
Felice2014 welkom hier! Volgende ronde hopelijk meer succes.
 
ik zit momenteel in mijn vruchtbare dagen (nog geen knal dag) zonder vriendlief in Groningen voor werk. Zo ontzettend klote kan ik jullie zeggen. Dat ik morgen einde van de dag maar snel naar huis kan. Inmiddels cyclusdag 10
 
@beautygirl dank je wel. Ga morgenvroeg nog een test doen voor de zekerheid ?
 
nee heb geen ovu testen gedaan.. wij hadden het zaterdags gedaan had last van vruchtbaar slijm en maandag (1ste kerstdag) opeens flinke buikpijn en misselijk dus dacht dat is mijn eisprong. En 2 dagen erna al geen vruchtbaar slijm meer.. denk gewoon puur mazzel..
 
 
Wauw! Ik hoop ook dat ik komende dagen meer ga merken! Nu nog niet zoveel, waarschijnlijk pas dinsdag of woensdag eisprong.
spannend!
 
Ik ga ook mee het nieuwe jaar in. Helaas op oudjaarsdag ongesteld geworden. Dit word de vierd ronde. Hopelijk is het snel raak want ik merk dat het verlangen grooter word. Gek hoe dat dan gaat, 3 maanden geleden had ik zoiets van we zien wel hoe snel het lukt en nu kan het me niet snel genoeg gaan, haha. 
 
 
Terug
Bovenaan