Nieuw jaar, nieuwe kansen! Zwanger worden in 2018

Wow voor de meiden die zwanger zijn. Voor alle meiden succes en hopelijk hebben wij eind van de maand begin volgende maand positief baby nieuws.
 
 
Hoi allemaal!
ik ben melissa en ik ben 26 jaar. Ik heb een kinderwens en hopelijk mag het dit jaar uitkomen. Ik heb de bewustr wens om het moederschap alleen te doen. 
10 jaar heb ik een kinderwens nu in 2018 mag ik zeer binnenkort starten met mijn eerste kuur met primolut vervolgens slik ik 5 dagen clomid! Ik vind het zo spannend ik mag eindelijk beginnen! Ik probeer ook tegen mezelf te zeggen dat ik realistich moet blijven en dat ik ook moet beseffen dat het lang kan duren. Maar nu kan ik niet poppelen om te beginnen.. ben wel benieuwd naar de bijwerkingen hopelijk heb ik niet heel veel last xd ik heb nu gewoon geduld nodig het jaar begint voor mij iedergeval goed een nieuwbouw woning en starten met behandeling voor een zwangerschap. Ik blijf het zeggen ik kan echt niet wachten!!!
 
Woendsdag kan ik mijn medicatie ophalen in een ziekenhuis in de buurt de volgende dag begin ik met het slikken van primolut1 week.        
Groetjes,
Melissa 
(ps: wenst alle wensmoeders in 2018 een geluksvolle jaar en mogen alle kinderwensen vervult worden dit jaar met een gezonde zwangerschap! 
 
 
Vanmorgen weer een test gedaan en deze was ook positief.. streepje werd iets duidelijker dan donderdag.. het was vannacht om 4:30 maar dat maakt niet uit hahaha... super blij zijn we hier.
 
liefs
 
Vraagje voor iedereen die opnieuw gaat klussen...
Ik doe geen ovulatietest, heb een regelmatige cyclus van 24/25 dagen. Voel mn eisprong verder niet dus weet het nooit 100% zeker wanneer het is. Maar klussen jullie dan om de dag of elke dag? Hoor namelijk vaak dat om de dag beter is.. maar dan kan het dus zijn dat er te lang tussen zit (tussen klussen en eisprong). 
Iemand advies/tips/wijze raad? :)
 
JBB wij doen het om de dag en dat werd vanuit de fertiliteitskliniek ook aangeraden.  Houdt de kans op de juiste dag goed en daarmee wordt een goede kwaliteit spermacellen gewaarborgd. 
 
Oooh super spannend allemaal!
Ik zal me ook even voorstellen! Ik ben Sam en wij hebben ook een sterke kinderwens. Sinds april vorig jaar gestopt met de pil, helaas nog niet zwanger. Een hele onregelmatige cyclus, maar wel elke maand ongesteld. Sinds vorige maand gestart met ovulatietesten en nu had ik vanochtend deze:
2di3ibo.jpg

 
ik twijfel een beetje! Iemand ervaring met de kruidvat testen?
 
 
Terug
Bovenaan