Nieuw jaar, nieuwe kansen! Zwanger worden in 2018

Gefeliciteerd.
 
wij doen om de 1,5 dag. Dus dag 1 avond dag 2 niet dag 3 ochtend dag 4 weer avond ect ect. Mits het gevoel van zin en liefde goed is ?????
 
Hoi dames! 
Ook ik hoop op een kindje dit jaar:) 
Ik heb al een dochter van anderhalf, en met kerst kwam
Bij mijn man het hoge woord eruit, we gaan voor nummer 2 ❤
Nu ongesteld, dus binnenkort voor t echie beginnen..! 
 
Veel liefs Renee
 
@Felice2014 Dat is ook een goed idee! Alleen bij ons wat lastig om uit te voeren aangezien mijn man alleen nachtdiensten draait en ik dan al weg naar mn werk 's morgens en hij nog thuis moet komen. Maar we gaan het zeker eens proberen als het uitkomt!
@Remia Leuk dat jullie voor de 2e gaan. Veel succes en vruchtbaarheid gewenst ;)
 
Hi!
Ook ik ben inmiddels twee weken geleden met de pil. Hopelijk lukt het voor ons ook in 2018!
Keurig ongesteld geworden een paar dagen. Gister aan het eind can de contend een lage stekenede buikpijn gehad van een half uurtje,... maar vanmorgen toch iets raars ervaren,.... enorm veel wit / doorzichtige elastische afscheiding ,... nooit eerder gezien in zon hoeveelheid. Zit echt te denken zal mijn lichaam alweer back to normal zijn en een eisprong hebben gehad?
Dan zou alles wel heel snel back to normal zijn!
Fijn om met jullie allemaal mee te lezen, heel veel succes! 
 
Welkom alle nieuwe!
@gebruiker. Je kan je eisprong inderdaad gehad hebben. Helaas bij de meeste van ons is het lichaam een beetje van slag en doet het lichaam raar en zijn de cyclus periodes heel anders dan je gewend bent. Mijn eerste cyclus was 37 dagen en nu is die gelukkig na 5 maanden 28 dagen, maar dat kan nog steeds elke maand verschillend. Heb je ovulatie testen gebruikt? 
Hier zit ik inmiddels in mijn vruchtbare dagen. Ik probeer er heel relaxt mee om te gaan en afleiding te zoeken tot mijn NOD. Want ronde 1 in November was ik er teveel mee bezig (lees; Google was mijn grote vriend 24uur per dag) nu gelukkig (nog) niet! 
Hoe gaan jullie om met de wacht tijd tussen eisprong en NOD?
@jbb lastig met de nachtdiensten. Weet hij wel wanneer je vruchtbaar bent? 
 
 
Ook hier doe ik mee ? hoop zwanger te raken van ons 2e kindje. We hebben een zoon van 5 jaar. Het is een bewuste keuze dat we nu voor een 2e gaan. Heel veel vinden het leeftijdsverschil te groot maar wij wouden bewust niet te kort op elkaar. Nu hopen dat het lukt natuurlijk. Weet alleen niet goed wanneer mijn eisprong precies is, heb wel zo n app waarbij ik mijn menstruatie bij houd maar vraag me af of dat helemaal klopt, wanneer hij aangeeft vruchtbaar te zijn.
 
@gebruiker, wat jij schrijft heb ik precies t zelfde gehad toen ik net gestopt was met de pil. Was zo erg dat ik dacht dat ik ongesteld was geworden. Maar dat was t dus niet. Daarna niet weer gehad trouwens.
 
@gebruiker, wat jij schrijft heb ik precies t zelfde gehad toen ik net gestopt was met de pil. Was zo erg dat ik dacht dat ik ongesteld was geworden. Maar dat was t dus niet. Daarna niet weer gehad trouwens.
 
Terug
Bovenaan