Nieuw jaar, nieuwe kansen! Zwanger worden in 2018

Hi allemaal,
 
Ook ik wil graag gaan meeschrijven in dit topic. Op 30 oktober heb ik de laatste pil genomen en na een ontrekkingsbloeding werd ik op 11 december voor het eerst echt ongesteld (38 dagen). Momenteel zit ik dus in het wacht bankje maar geen idee wanneer ik weer ongesteld zou moeten worden en dus eventueel kan testen als het uitblijft. Ik zit nu dus op dag 29 van mijn nieuwe cyclus. Normaal gesproken heb ik niet echt last van symptomen als ik ongesteld ga worden. Nu voel ik me eigenlijk ook gewoon normaal behalve dat ik heel duizelig ben en veel hik/boer. Vorige week een flinke buikgriep gehad dus dat kunnen natuurlijk gewoon de naweeen zijn. Wil niet te veel mezelf voor de gek houden en denken dat ik iets voel haha. Zijn er dingen die je minimaal zou moeten voelen nu mocht het raak zijn?
 
@Beautygirl Ja dat weet hij gelukkig wel. We gaan deze week weer lekker klussen, haha! Ongesteldheid bijna over en 15/16 janurai ovulatie als het goed is. En dan 30 janurai NOD. We gaan ons best doen! :D En ik moet ook nog even wat bedenken hoe we het 'wachten' dit keer gaan doen. Want ik had de vorige keer precies hetzelfde; uren op google, kon nergens anders meer aan denken...
Dus als mensen goeie afleidingstips hebben tijdens het wachten, houd ik me ook aanbevonden :)
 
Hoi dames! 
 
@ JJB wat grappig, hier t zelfde schuitje, 2 feb mn nod..
En als afleidingsmanoeuvre tip: installer Netflix op je telefoon! Ik heb in 2 maanden tijd wel 3 seizoenen gezien van pretty little liars.. maar beter als jezelf gek maken door Google ?
 
Ik heb veel werk en afspraken gepland, zoals de kapper en even op bezoek bij mijn hoog zwangere zusje. Dus komende week afleiding genoeg, en die week erna moet ik maar even afwachten.
ik heb sinds gisteren lichte hoofdpijn (13de cyclus dag vandaag) en voel me opgezwollen. Maar misschien verbeeld ik me het! Ik heb ook het idee dat ik er minder mee bezig ben, dat het ook beter is voor mijn eisprong. 
 
Ik sla weer door! Moest even afleiding hebben na een dag vergaderen op kantoor! Ik moet deze week ook nog zoveel doen voor het werk, goede afleiding.
 
Tips zijn welkom!
 
@ Beautygirl, ik denk dat je gelijk hebt en dat mijn lichaam inderdaad moet wennen, niet heel gek na 13 jaar pil! En wellicht inderdaad lekker een nieuwe serie starten op Netflix! Off,....wat mij altijd helpt is heerlijke wandelingen maken met onze honden.
@ Wendy, ik vond het een rare gewaarwording, magoed het was eenmalig gisteren, en vandaag ook nog een keertje, wel in mindere mate. Naast steken rechts onderin mijn buik.
Voorheen had ik altijd keurig een cyclus van 28 dagen, ben benieuwd of we daar weer op terug gaan komen.
@ JBB, dat google tsja, ik moet je bekennen dat heb ik ook! Zolang je maar aan het werk bent gaat het prima maar daarna, hahaha
@ Gebruiker*74, voor ons dus nog heel pril!
 
@gebruiker10053174. Ik ben sinds eind augustus gestopt met de pil. Heb veel last gehad van ontpillen en onze eerste echte ronde was in November. December lukte het niet i.v.m griep in mijn vruchtbare periode en nu midden in ronde 2.
ben jij al lang bezig? 
@gebruiker10052854 wandelingetje en Netflix is een goed idee voor mijn vrije maandagen. Maar op andere dagen overdag druk met werk dus dan gelukkig genoeg afleiding.
 
 
@gebruiker ik snap je helemaal, ik wist ook niet wat me overkwam.
 
Dames ff een vraag. Ik had gisteren mn laatste dag menstruatie. Heb sinds eergisteren buikkrampen,diaree, misselijkheid, zo ineens vreetbuien maar zo overal beroerd van. Lijkt mij toch niet dat ik zwanger kan zijn. Ben sinds okt 2017 gestopt met de pil en mijn cyclus was bij de 2e x normaal en daarna ook gewoon.
 
Terug
Bovenaan