Nieuw jaar, nieuwe kansen! Zwanger worden in 2018

Vanochtend getest, helaas negatief. En ook paar uur later ongesteld geworden. Ik hoop er dit keer minder meebezig te zijn, was deze maand zo zenuwachtig maar ook hoopvol  
 
Ook ik ga mee naar 2018, hopelijk wordt dit ons jaar met zn allen gaan we voor positieve testen in januari. 
 
 
Zeker heel moeilijk om er niet mee bezig te zijn.. Wij zijn pas net serieus begonnen. Oktober spiraal laten verwijderen en cyclussen van 33 tot afgelopen keer 28. Hopelijk blijft het zo. Omdat ik wilde weten wanneer eisprong is ovulatie testen al gebruikt maar nog niks gezien.. mag nu van mijn man niet zo erop focussen naar das best lastig omdat de wens zo groot is haha! Volgens het boekje zou ik dag voor kerst ovulatie moeten hebben dus worden leuke kerstdagen en de dagen ervoor haha! Ben benieuwd wie weet brengt kerst geluk! ?
 
Wat gaan er veel dames mee! Leuk! 
Vandaag een babyshower gehad, wat wil ik graag ook zwanger zijn en een kindje krijgen. Merk dat ik het heel leuk vind, maar van binnen en bij thuiskomst toch wat meer in mezelf dat ik baal dat het niet gelukt is. 
Wie herkent het gevoel? 
 
 
Ik ken het gevoel ontzettend goed haha! Het is een dubbel gevoel, je bent heel blij voor de ander, maar zelf wil je ook zo ontzettend graag! 
Ik heb vandaag mijn positieve ovulatietest gehad eindelijk!! Super spannend weer, hoop zo dat het gelukt is! We zien het begin januari 
 
Hi! 
Ook ik doe mee kan nog testen eind dit jaar 2017, wanneer dat niet gelukt is doe ik ook mee in 2018! 
Hoop voor ons allen dat het dan gaat lukken. Duim voor jullie allen. 
Nog even een vraagje.... wanneer je ongesteld bent geworden heb je dan automatich een eisprong? 
Ik ben nu ongesteld geworden 2 dagen rood bloed en daarna bruin verlies. Wel heb ik uitgerekend dat rond mijn eisprong ik ontzettend veel steken heb onderin m'n buik maar mijn testen van de ovulatie springen er niet uit wel iets duidelijker streep maar niet net zo duidelijk als de controle streep zeg maar. Jullie enig idee?
lLiefs
 
@D e: dat vroeg ik me dus ook af! Ik heb 3,5 jaar mirena gehad en zolang niet meer ongesteld geweest en nog nooit een eisprong gevoeld. Cyclus komt wel op gang maar met ovulatie testen heb ik nog geen eisprong gezien. Heb hier al Meern over opgezocht maar de meningen zijn verdeeld. De 1 zegt ja als je ongesteld bent geweest heb je eisprong gehad de ander zegt nee dat kan niet.. ben wel benieuwd haha
 
succes verder!! 
 
Ik durf het echt niet te zeggen! Je leest inderdaad veel verschillende verhalen. Ik weet dat ik bij mezelf, als ik een lange cyclus had geen ei sprong had. Maar andersom weet ik het niet! 
 
Subfertiliteitsonderzoek? Wat houdt dat in? 
Ik heb rond 30 december NOD. Aangezien het de vorige 7 keer niet gelukt is, ga ik ervan uit dat ook wij meegaan naar 2018. We beginnen het jaar goed door gelijk 2 weken naar Midden Amerika op vakantie te gaan, precies wanneer dan mijn eisprong in januari ergens moet zijn.. hopelijk doet dat wat! 
Succes allemaal weer
 
Terug
Bovenaan