Nieuw jaar, nieuwe kansen! Zwanger worden in 2018

Wie weet.. Ik hoop het en ik gun het iedereen hier!! :)
Ik heb nog een kansje deze ronde in december dus we wachten rustig af. Deze keer heb ik dus helemaal niet uitgeteld wanneer mijn eisprong was en ik heb ook nog niet gekeken wanneer mijn NOD is.. eens kijken of dat psychisch wat geholpen heeft ;)
 
Welkom iedereen! 
Wat spannend klojo! Heb je een idee wanneer je NOD is? 
Voor mij mag mijn menstruatie snel beginnen. Ben er helemaal klaar voor. De ovulatie testen liggen te wachten
 
Ik ga ook mee! Mijn vriend en ik voelen ons er helemaal klaar voor om voor een eerste kindje te gaan. Dus begin 2018 gaat de pil de deur uit!
 
Ik dacht óf met kerst óf met oud en nieuw.. dus ik doe net of ik dom ben en hopelijk ga ik "bloedvrij" het nieuwe jaar in en test ik dan ?
 
Gebruiker10047649 welkom! Spannend voor je om te stoppen met de pil. Je kan last krijgen van het ontpillen, maar dat is bij iedereen anders.. 
ik ben sinds eind augustus gestopt en onze eerste echte ronde was in November.  Hou je ons op de hoogte?
 
@klojo. Spannend kerst voor jou! Geen biefstuk en geen wijn. 
 
Aangezien deze ronde niet lukt ga ik voor 1 keer genieten tijdens de kerst van Biefstuk. Afgelopen zondag ook weer nar 2 maanden biefstuk gegeten ?. Vanaf november probeer ik het zo weinig mogelijk. Kerst gaat de laatste keer worden denk ik!
 
houden jullie ook er al rekening mee met eten?
 
 
Spannend hoor gebruiker10047649. Ontpillen kan inderdaad even duren, bij mij heeft dit 8 maanden geduurd haha! Maar dat was erg lang hoor. Hopelijk gaat het bij jou een stuk sneller. 
Spannend Klojo, ik heb 1 januari mijn nod! Dus ik hoop dat ik ook goed het nieuwe jaar in mag gaan! 
Ik hou geen rekening met eten, de eerste weken staat je kindje toch niet in verbinding met je lichaam. Thee moet je wel mee oppassen dat kan voor een miskraam zorgen, dus ik drink alleen maar cafeïne vrije thee. Verder eet ik alles haha! 
 
 
Hi dames! Ik sluit me hier aan! Gisteravond na bijna 4 dagen overtijd alsnog ongesteld geworden! Begin morgen met mijn 4e ronde clomid! Dus als ik uit ga van mijn laatste twee cyclussen zal ik rond 22 januari mijn NOD hebben! Laat dat nou mijn verjaardag zijn??  
 
Eerst lekker ontspannen en kerst en oud op nieuw vieren????
 
Terug
Bovenaan