Nieuw jaar, nieuwe kansen! Zwanger worden in 2018

Jammer zeg RVis. Inderdaad lekker genieten nu van de feestdagen! Hoop dat je een mooi verjaardagscadeau in je handen krijgt in januari!! 
 
goedemiddag ,
 
ik ben nieuw hier en weet niet zo goed of ik dit hier mag posten.
 
Hoop op wat meer duidelijkheid,
 
Zal proberen het zo kort en duidelijk mogelijk uit te leggen.
 
Ik en mijn partner zijn nog niet bewust met kinderen bezig omdat hij te horen heeft gekregen hij niet op een natuurlijke manier een vrouw kan bevruchten
 
Ik gebruik al meer dan een jaar geen anticonceptie.
 
heb altijd een normale cyclus en ben altijd rond dezelfde dag ongesteld.
 
Vorige maand moest ik dus 13 nov ongesteld worden maar dat gebeurde pas 17 nov.
 
ook was ik maar 3 dagen ongesteld.
 
een goede week later verloor ik wat roze bloed wat later bruinig was en daarna stopte.
 
toen bedacht ik me.. dit kan toch geen waar zijn?
 
klein weekje later vroege testen gedaan ( wel 5) die allemaal heel licht positief waren..
 
mijn nod  was afgelopen vrijdag (15-12) en mijn testen zijn nu negatief.
 
ben nu 5 dagen overtijd en heb behoorlijk wat symptomen. 
 
zoals : steken in de onderbuik, misselijk ( voornamelijk s’ ochtends), hoofdpijn , opgeblazen gevoel in onderbuik, harde en soms pijnlijke borsten, dikke witte afscheiding  (sorry) en stemmingswisselingen . 
 
heeft iemand hetzelfde meegemaakt ?
 
onzekere groetjes xx
 
 
Thee drink ik ook vooral ook theinevrije thee! Die vind ik heerlijk.
ik probeer wel een beetje op mijn eten te letten en wanneer ik rond mij ovulatie zit en tot mijn NOD eet ik liever geen rood vlees en sushi.
 
wat jammer RVis! Lekker genieten tijdens de feestdagen! 
Gebruiker200925 wat spannend! Welke test heb je gedaan? Hoeveel is de kans dat je wel zwanger kan worden?
 
Hi meiden, ik ga ook mee naar 2018. Vanaf augustus 2017 gestopt met de pil. Voor mij is het mijn eerste kindje, mijn vriend heeft al 2 meiden uit een eerdere relatie. Hij is er dan ook een stuk geduldiger onder dan ik haha! 
Volgens de kalender zou vandaag mijn ovulatie zijn, heb van de week 1 dag wat vruchtbaar slijm gehad, gister wat pijnlijke borsten en nu nergens meer last van. Vorige cyclus 2 dagen te vroeg ongesteld te worden dus eigenlijk geen idee wanneer mn eisprong is of is geweest. We klussen sinds zondag om de dag dus er zouden in ieder geval genoeg zwemmertjes klaar moeten liggen (al doen we dit al vanaf oktober zonder succes). 
Mijn NOD zou dus volgens de kalender 5 januari moeten zijn. Nu heb ik oud jaar een feestje bij mijn schoonzus en zou toch graag een wijntje drinken (zij weten wel dat we bezig zijn voor een kindje dus hoef niets te verbergen voor iemand) maja als ik zwanger zou zijn drink ik natuurlijk niet! Als ik vandaag ovulatie zou hebben en de innesteling zou na 9 dagen zijn is dit precies op oudjaars dag.
Zou 31-12 te vroeg zijn om te testen met een early test? 
Hoop in ieder geval dat we snel allemaal positief testen in 2018!! 
Fijne kerstdagen meiden!
 
Je zou het kunnen proberen kimbly. 
Ik heb de vorige keer ook al 10 dagen na m'n ei sprong positief getest. succes met wachten nog even!
 
Hallo allemaal! 
Ook nieuw hier ?
Ik ben ruim een jaar gestopt met de pil. Hebben tot deze maand altijd met condoom gevreeën. Nu allebei klaar om zonder condoom te gaan en hopelijk in 2018 zwanger te worden! Spannend hoor! 
Eerste poging voor eerste zwangerschap... mn NOD is 6 januari. Zou wel mooizijn als mn man in één keer raak heeft geschoten haha! Nog even afwachten. 
Iedereen fijne feestdagen en op naar ons hopelijk  zwangere 2018!                        
 
Hoi  allemaal, 
 
Ik sluit me ook aan! Vandaag is mn ongesteldheid dan toch doorgebroken, helaas! 
Wordt voor ons ronde 2! 
 
Groetjes Danielle
 
Ik doe mee! 
Helaas nog geen menstruatie gehad na stoppen van de pil, dus 2018 meer geluk!?
 
Succes allemaal!!!
 
Terug
Bovenaan