Nieuw spelletje

Ik geloof er in dat wat ze doet kan..
Maar of ik alles van haar geloof weet ik niet.. Het is zo commercieel gemaakt..
Ik geloof ook in dat mensen die overleden zijn over hun geliefden waken enzo..

Hoe denk jij over het geloof in het algemeen? Bestaat er een god?

er bestaad zeker een god
hoe komen wij anders aan onze wondertjes.

vinden jullie het slecht om je kindje nu al een avondje aan een ander over te leveren

Denk dat het zeker niet "slecht" is om een avondje oppas te hebben voor je kindje.
Zolang het voor je eigen gevoel goed is. En denk dat je er zelf meer moeite mee zult hebben dan je hummeltje, die zal er weinig van meekrijgen.

Vind je het kindje van een ander wel eens mooier om te zien dan je eigen hummeltje?

Hoi,

Nee, ik ben werkelijk smoorverliefd op mijn dochter en ik vind haar aboluut de allermooiste!!!!

Word je ook zo onrustig als je even zonder baby op pad bent? Heb je dan ook die drang om zo snel mogelijk naar huis te willen....

Nee totaal niet!
Ik geniet er echt van als ik even een middagje weg kan thuis.. Mijn man en dachter thuis en ik op pas, heerlijk!!!
Vind het wel heerlijk als ik weer thuis ben hoor!

Hoe voelt het bij jou als een ander heel erg tutteld met je kind, kusjes geven enz.?
(bijvoorbeeld vrienden)

Dan ben ik trots, want ze knuffelen toch wel mijn kind!!!
Dat betekend dat mijn kind lief is ed. Dus......

Wat is de gekste gedachte die je sinds de bevalling hebt gehad?

dat het toch wel een hele verantwoordelijkheid is zo'n kleintje.....en nu dus twee kinderen om voor te zorgen.
Dat is op zich geen gekke gedachte, dus misschien niet helemaal wat je bedoelt, maar dat is wel de meest indrukwekkende gedachte voor  mij.

Wat voor mijn man en mij vooral de boventoon voert is dat wij ons heel compleet voelen nu in ons gezin.

gr mama van MD en JA

zie er tegen op om weer te gaan werken of heb je stiekem al weer zin??

Zie er heel erg tegenop weer aan het werk te moeten en mijn meissie naar de gastouder te brengen.
Officieel moet ik 19 maart weer beginnen en wildit nog rekken tot na de Pasen.
Dan nog 3 maand werken, dan zit mijn contract er op en ik heb al besloten het niet te laten verlengen.
Maar wou dus dat het niet nodig was die 3 maand nog te gaan.

Heeft iemand een huisdier die jaloers is op de baby

Terug
Bovenaan