Nieuw spelletje

ik ben nu weer twee weken aan het werk en dat is wel even wennen en vooral omdat ik mijn dochter elke ochtend weg moet brengen en savonds weer moet ophalen maar nu gaat het wel weer.

nogmaals zelfde vraag

Hoi,
Ben nu 3 weken weer aan het werk, drie dagen per week (ma,di + woe) en hoewel de eerste week zwaar viel, vind ik het zalig!
Even 3 dagen niet de constante verantwoording voor je kindje. Gewoon even een kopje koffie drinken, rustig een sigaretje roken een gesprek met grote mensen ipv baby gebrabbel. Had het niet verwacht, maar het valt me reuze meel. De volgende 4 dagen heb ik ook weer echt zin om voor mijn meissie te zorgen en ben ik er helemaal voor d'r.

Nieuwe vraag:
Wat gaan we doen met de zomervakantie? Vliegen, eigen land, of anders???

Eigen tuin. Hopelijk wonen we dan in ons nieuwe huisje.

Wat is je favoriete merk?

coca cola
Dat gaat altijd in grote hoeveelheden naar binnen per dag...

Ben je al wezen baby zwemmen, zoja vond je het ook zo leuk?

Nee, helaas. We wonen in een dorp in Overijssel, zonder zwembad.
En aangezien deze importmoeder in het westen geen rijbewijs nodig had, zijn de zwembaden niet zo makkelijk te bereiken.

Ga je met je baby praten m.b.v. babygebaren?

Nee, niet bewust. Maar ik werk in de gehandicapten zorg en ik merk wel dat ik me een bepaalde duidelijke manier van comminuceren wel erg eigen heb gemaakt. Dus een gebaar voor "klaar" maak ik automatisch bv, en zo sluipen er nog een paar vanuit de werkvloer ook hier thuis naar binnen.

Wordt/ ben jij een knutselmama??

Ik ben erg benieuwd of ik een knutsel mama wordt. Ik denk dat we wel veel gaan bakken want dat vind ik erg leuk. Verven ook nog wel, maar echt knutselen niet.

Heb je dingen gekocht die je vervolgens nooit gebruikt hebt?

Ja ik had veel unisex kleren gekocht, voordat ik wist dat het een jongentje was.
Daarna veel jongenskleren gekocht veel leuker dus die unisex kleren nooit aangehad!!

Volgen jullie advies van het cb altijd op?

Terug
Bovenaan