Nieuw spelletje

Tycho   Gernadant (schrijf je het zo??)
Ik kwam hem een keer tegen in de kroeg. Stond toevallig naast hem
aan de bar. Ik stond daar om bier te bestellen. En had er geen erg in
dat hij naast me stond. Staan er allemaal meiden om hem heen voor
een handtekening. Geeft hij dus een briefje met zijn handtekening aan
mij. Wat moet ik ermee? Dus ik zeg , nee dank je. Ja maar ik ben Tycho
Goh leuk voor je, ik ben Cindy. Ik lekker scheef, dus ik weer het zal wel!
Wordt hij helemaal pissig omdat ik hem niet herkende en geen hadtekening
wilde hebben. Dat ligt een tijdje in de hoek en dan gaat het de prullebak in.
Ik zie daar het nut niet van in.

Leuke vraag, maar welke BNer vind je wel leuk!

Wij kwamen een keer P. Storms tegen op Schiphol toen ik daar aan het wandelen was met allemaal verstandelijk gehandicapten mensen van mijn werk.
Hij was op het dakterras aan het filmen, toen een cliënt vroeg: waar ken ik u ook al weer van? En toen antwoorde hij; van de radio nou goed! (vet sjaggie). Waarop mijn cliënt zei: ohow, leugenaar!!!! haha.

Maar goed, welke BN'r wel? Euhm....... Ik kwam de oude Milan een keer tegen met stapen op Beachpop, erg leuke jongen!
En ik had een keer een beetje sjans met Marco V (house dj) ook op beachpop, leuke vent!

Wie is de meest sexy BN'r volgens jou?

Groetjes

Ja, dan ga ik toch, lekker cliche, voor Chris Zegers. Ik werk ook met verstandelijk gehandicapten, en we zijn eens met een groepje naar "Life & Cooking" geweest. Toen we daar aankwamen, parkeerden we de auto naast Chris, die ook net aankwam. Uiteraard reageerden ze allemaal reuze uitbundig op hem ( en mijn collega en ik ook...) en Chris nam echt alle tijd. Handtekeningen uitgedeeld, met ze op de foto, echt heel symphatiek. Ook tijdens de opname's zwaaide hij nog een paar keer naar ze, en ik maar vrolijk mee terug zwaaien, met mijn allercharmantste glimlach... Ik heb er tot op de dag van vandaag spijt van dat ik zelf niet met hem op de foto sta... Dus ik ga voor Chris, lekker ding, mooie vent en nog heel erg lief ook!

Kan nog wel een rondje: Welke bn-er vindt jij sexy??

Ik ga voor nick uit goede tijden. Zoals hij is in zijn rol. Hij heeft iets mysterieus...tje iets vaags. Als real life persoon vind ik hem niet zo.....hihi

Wat is je favoriete kledingstuk?

mijn meest favo kledingstuk is toch mijn slobberjogging broek

wat is je favo drankje die van mijis 100% redbull

witbier! daar kun je me bijna voor wakker maken. nou ja in de zomer dan.
als het mooi weer is drink ik dat echt (te) veel. Super lekker bij het koken of gewoon op ons terras of als ik in de stad ben.

wel een leuke dus nogmaals, favo drankje is??

Ik ga voor een BessenJenever met ijs!!!
En in de zomer vind ik Sambuca met ijs ook erg lekker :)

Wat is jou Favoriete drankje??

gewoon een lekkere volle rode wijn, heerlijk! Of als het warm is een rose"tje...mmmm!!

Welk merk luiers gebruik je en hoe bevallen die??

Terug
Bovenaan