Nieuw spelletje

ik gebruik pampers, nog steeds de newborn maat 1 omdat iris niet zo groot is en niet zo breed. Heb ook Huggies geprobeerd, maar pampers sluiten beter om haar smalle beentjes. die bevallen dus het best.

nog een keertje?

WELKE LUIERS GEBRUIK JE EN HOE BEVALLEN DIE?

Esther

Ben begonnen met pampers newborn maar omdat daarna de hughies in de aanbieding waren heb ik die geprobeerd. En ik moet zeggen dat me die goed bevallen. Blijf dus nu de hughies gebruiken.

Wat is je lievelings gerecht?

Boontjes met ham & kaas uit de oven gemaakt door mams... Hmmm smullen!

Wat zou jij voor eten kiezen als het je laatste maal zou zijn? En mocht je ook kiezen na de bavlling van de kraamhulp?

Mijn laatste maaltje zou zijn: een heerlijke grote malse rode biefstuk met pepersaus, een gepofte aardappel, salade en een goed glas rode wijn, heerlijk!!!

Ik ben s'morgens bevallen van ons zoontje, en kreeg heel vriendelijk twee broodjes kaas..... KAAS?????? Zeer assertief heb ik mijn lieve man en kersverse papa naar de slager gestuurd voor filet, osseworst en rosbief, want wat had ik dat gemist!!! En dat heb ik de hele kraamweek op mijn broodjes gekregen...

Welke liedjes zing je voor je kindje en hoe vind je kindje dat???

Moet zeggen dat ik eigenlijk nog niet zing voor Maik (7 weken). Doe wel spelletjes zoals "komt een muisje aangelopen"en dat vindt hij wel leuk.
Ik zing wel voor Koen van 2,5. s 'Avonds voor het slapen gaan. Kinderliedjes uit mijn eigen jeugd en liedjes van het kinderdagverblijf. Koen mag altijd zeggen wat hij wil horen.
Zelf vind ik "in de maneschijn" wel leuk vanwegen de handgebaren. Ik sluit altijd af met een eigen verzonnen  liedje "Kleine Koen". Hij gaat niet slapen voordat ik dat gezongen heb. Moet voor Maik ook nog een eigen liedje verzinnen. Soms heb ik Maik op de arm als ik voor Koen een boekje voorlees of liedje zing en dan ligt  Maik altijd heel rustig en aandachtig te luisteren. Hij vindt het volgens mij dus wel leuk.

En dan nu een nieuwe vraag.  Vind dit zo  lastig, vandaar dat ik bij dit onderwerp nooit reageer. Maar  goed, weet niet of hij al gesteld is

Als het financieel kon, bleef je dan thuis bij de kinderen of zou je blijven werken?  

Ik heb net mijn 1e volle werkdag er op zitten... Moeilijke vraag hoor! Het beviel me thuis eigenlijk ook prima, maar op het werk heb je weer andere sociale contacten ipv alleen mama's met baby's en dat was ook wel weer even lekker.
Ik werk nu 32 uur, maar als de portomonee het aan zou kunnen had ik liever 2 a 3 dagen gewerkt en de rest van de tijd lekker aan Dewi kunnen besteden!

Ik vond het wel ook erg wennen gister, zoveel nieuwe gezichten waar ik me aan voor moest stellen, het leek wel alsof ik nieuw begonnen was...

Een vraag voor andere al werkende moeders:

Vond je het zwaar weer aan het werk te gaan?

Ik moet morgen weer aan de slag en ik heb het daar nu al zwaar mee, telt dat ook??
Ik ben echt een b-tje weemoedig vandaag, is er zomaar weer een einde gekomen aan deze bijzondere eerste tijd      echt niet leuk!! En wat zal ik mijn mannetje gaan missen..

Zelfde vraag, voor werkende mama's: hoe bevalt het om weer aan de slag te zijn, valt het mee of tegen??

Officieel ben ik nog met verlof, maar Carnavalsweekend heb ik alvast wat uur mee gedraaid! (telt vast ook wel :p)

Ik vond het geestelijk super! Heb echt genoten van alles om me heen! Geen man en geen kindje waar ik rekening mee hoefde te houden heel erg lekker!
Lichamelijk was het wel wennen, 16 weken bijna niks doen en een bevalling rijker.. Tja dan is de hele avond lopen en staan wel weer even wennen!

Ik kijk er erg naar uit om komend weekend weer definitief te gaan werken, heerlijk!
Ik mis al die mensen om me heen heel erg thuis (Horeca)

Nogmaals deze vraag!

Terug
Bovenaan