Nieuw topic april 2017 mama's

@ zonnebloempje ik hoop voor je dat het snel mag gebeuren , kan me goed voorstellen dat je het enorm zat ben!

@ lyn v ik ben nu 37+4 dage en hou ook ineens vocht vast sinds eergister,

Ik heb wel het idee dat het bij mij iets aant rommelen is maar niet in de zin van dat het direct gaat gebeuren, al ben ik er ook wel klaar mee van mij mag ze komen , ik dacht altijd wat zeure die vrouwe nou de laatste maand  ze hoeven nog maar een maandje, nou ik neem die gedachte terug , deze laatste maand lijkt wel 8 maanden te duren:(

Hoi lady's.

Helaas nog niet gestript. Gister had ik vocht verlies en er is twijfel bij mij, de verloskundige en na check up in zk ook daar of het mijn vliezen zijn die gebroken zijn of dat het toch ander vocht is. Ik heb mijn middag doorgebracht in het zk. Daar zijn extra testjes gedaan en een ctg gemaakt. Tot mijn verbazing werden daar wel harde buiken geregistreerd, ik voel ze alleen niet

En deel twee verdween zo maar..

Verder zei ik nog. Als alles rustig blijft dan gaan we morgen in de herkansing voor strippen.

Hopelijk genieten jullie van het mooie weer!

@Zonnebloempje; spannend dus morgen!! Alvast heel veel succes!!

Hier is het allemaal vrij rustig.. alleen is de baby 's nacht erg actief waardoor ik dan weer wakker wordt.. 2 slechte nachten achter elkaar gehad, dus de kans is groot dat ik vanacht een goede nacht ga hebben! Verder gaat het allemaal nog goed! Morgen aan het einde van de dag weer naar de vk voor controle! Ben benieuwd wat ze daar zullen zeggen..

Rustig aan allemaal! En geniet nog zoveel mogelijk van de tijd die er nu nog is zo zonder de kleine!

Hi allemaal,

Hoe gaat het met jullie?

@ Zonnebloempje - Ben je nog gestript vandaag? Je bent nu 41 weken, toch? Mag je dan niet vragen om een inleiding? Bij ons in de praktijk mag je namelijk kiezen tussen 41 en 42 weken welke dag je wilt (zolang het ziekenhuis plek heeft natuurlijk).

Hier alles rustig. Nog 1.5 week en dan komt ons tweede mannetje. Het enige wat we nog moesten doen, was geboortekaartjes bestellen (we konden het niet eens worden over het kaartje), maar dat is nu ook gebeurd! Alles klaar dus voor de grote dag!

Liefs, Anna

Hey ladies,

Fijn dat alles nu klaar is Anna, dat geeft ook wel een lekker gevoel.

Ben benieuwd of er bij zonnebloempje al wat gaande is

Ik heb al 2 dagen voorweeen, best vervelend. In de avond zit er vaak maar 15 tot 20 min tussen. Dan denk ik, oh misschien komt ie vannacht wel. Maar daarna is alles weer rustig. Kan ook zo nog wel 3 weken doorgaan las ik. Vanmiddag weer wekelijkse controle bij verloskundige. Ben ook wel benieuwd naar mn gewicht. Vocht is dramatisch maar ik (vr)eet ook echt ineens de afgelopen dagen.

Ik zal nog ff proberen te slapen

X Lyn

Goedemorgen allemaal,

Helaas hier geen vooruitgang. Was niet te strippen. Als mijn kereltje zich niet voor vrijdag meld wordt ik ingeleid. Merk dat ik er emotioneel gezien doorheen zit en dat het voelt alsof mijn lichaam me in de steek laat. Omdat ik verder gewoon nog steeds nergens last van heb qua voorweeen oid.

Echt dames ik hoop dat het bij jullie anders mag gaan, want dit afwachten is echt niet leuk (maar ik ben dan ook geen geduldig persoon)

@Lynn ik hoop dat het allemaal wat mee valt voor je qua gewicht. Het eten herken ik. Was gister ook onverzadigbaar.

@Anna, fijn dat alles nu echt klaar is. Wat betreft het inleiden. Ik mocht inderdaad ook vanaf 41 weken de keus maken, ik wil heel graag in bad bevallen en wanneer ik ingeleid wordt bestaat er maar een minimale kans dat ik in bad mag dus waar ik eerst dacht het zo snel mogelijk te willen, ben ik het nu wat aan het uitstellen.

Sorry voor de lange update.

Terug
Bovenaan