Nieuw topic april 2017 mama's

Och vervelend ja zonnebloempje.. snap dat die keuze lastig is (inleiden of wachten op natuurlijk verloop) helemaal als t deze week nog niet op gang zou komen en je alsnog ingeleid moet worden. Hoop echt voor je dat t zsm ineens start!

Ik vannacht ook nog 2 keer voorweeen gehad. En savonds en sochtends duwt en draait hij zo hard. Kon gisteren gewoon een voet en een knie voelen en bijna vastpakken. Het doet echt pijn. Ik zou dit geen 3 wk vol kunnen houden hoor...

Je moet vandaag weer op controle toch? Ik zou het aangeven bij de vk. Misschien dat ze bij jou eerder kunnen ingrijpen of strippen. Het moet lichamelijk wel draagbaar blijven. En ik vind het al zo knap van je dat je het volhoud! Succes straks!

@manuela, jij had gister controle.. hoe was dat??? En hoe voel jij je?

Ja ze willen wel eerder ingrijpen.. strippen of inleiden.. maar ook ik wil eigenlijk liever dat t natuurlijk op gang komt. (Zo denk ik er nu nog over tenminste)

Maar ik zal t sowieso wel weer ter sprake brengen straks.

@sylvia, jij al aan de beterende hand? En goed bij kunnen slapen?

Heey dames!

@zonnebloempje; wat balen zeg!! Ik duim voor je dat t toch nog natuurlijk zal beginnen!! Zou toch t mooiste zijn, je hebt er nu al zo lang op gewacht!!

@lynn; lijkt me best zwaar, steeds voorweeen en dat het dan niet door zet.. kan je nog wel een beetje slapen??

@Anna; fijn dat alles helemaal klaar is! Spannend allemaal hoor. Kijk je er inmiddels al een beetje naar uit?

Gisteren weer voor controle geweest. En onze kleine heeft besloten om net ietsje in te dalen! Dus hoef geen echo meer.. Ergens ook wel een beetje jammer dat er geen echo meer komt.. laatste echo was met 30 weken. Voel me verder wel goed, alleen heb echt een kleine druktemaker die zich vooral s nachts meld helaas.. heb een enkele x harde buiken en de laatste dagen soms ook ineens een flinke steek in mijn lies..

succes allemaal met de allerlaatste loodjes! Wens iedereen een rustige en goede bevalling toe!

Oowhja, toch nog even 1 dingetje! Gisteren gehoord dat 1 van de verloskundigen deze en de volgende maand afwezig is! Kon wel een gat in de lucht springen, zo blij! Ik heb namelijk echt helemaal niks met die verloskundige en zag het al gebeuren dat zij dan bij de bevalling zou zijn.. nou, mooi niet dus! Yes!

Hey Manuela,

Ja slapen lukt best aangezien mijn kleintje in tegenstelling tot de jouwe snachts juist het rustigst is. Stiekem hoop ik dat hij dit ritme houdt na de bevalling :)

Maar ik moet wel 1 of 2 x overdag echt gaan liggen en slapen, anders kom ik de dag niet door.. ben steeds errug moe

Wat fijn voor je dat je die verliskundige dan niet treft! Lijkt me erg vervelend om zoiets belangrijks te moeten doen met iemand waar je niks mee hebt.

Je krijgt dus geen liggingsecho? Jammer.. bij onze praktijk is dat standaard en dat vond ik wel heel fijn. Hij had toen zn oogjes open en keek naar ons <3

Fijn Lynn. Geen nieuws is goed nieuws denk ik zo. Heb je zelf al een idee tot wanneer je zou willen door lopen voor je eventueel hulp wil??

En Manuela, inderdaad wel jammer dat je niet nog even kan spieken bij je kleintje maar wel fijn dat de kleine wat ingedaald is!!

Ik heb besloten naar de kapper te gaan en mezelf even te laten verwennen :)

@zonnebloempje; heeerlijk!! Nog even lekker jezelf verwennen en lekker in de watten laten leggen! Geniet ervan!

@lynn; wat mooi dat de kleine jullie dan net aankeek! Lijkt me erg bijzonder!

Terug
Bovenaan