Nieuw topic april 2017 mama's

Hey anna bedankt voor de tips,

Ik heb het geprobeerd idd nie echt een fijn gevoel, mag ik derna me neus wel gelijk snuite of moet ik daar eve mee wachten?

Vind het alleen moeilijk om uit te spuge krijg gelijk een slik reactie als het in me keel loop

Ik heb ook gelijk gegorgeld met dat zoute water zoals lyn zei ,

Dikke knuffels syl

<p style="text-align: left;">Ja, je kunt zeker gelijk je neus snuiten.</p>
<p style="text-align: left;">Als het je keel in loopt, heb je ook goed gespoeld. Dan is het namelijk je holtes doorgelopen. Doorslikken lijkt me alleen nog viezer dan uitspugen.</p>
<p style="text-align: left;">Het is inderdaad heel vies, maar wel effectief. Als je kleine wat groter is, helpt het ook prima bij verkouden peuters!</p>
<p style="text-align: left;"></p>

Heel fijn ik hoop dat dit het dan nog iets versneld de genezing , want heb nog 2 en halve week voor me bevalling of ze moet er nu al uit willen dan hoop ik dat ik wat beter ben..

Ik neem nog wel die medicatie van de dokter in maar die zout oplossing wie weet doet het wat

Thnxx voor die tip :)

Hey Ladies,

Sylvia ik hoop dat je inderdaad nog verder opknapt. Wel fijn dat de overige dames deze ideeën aandragen!

@manuela morgen bel ik de verloskundige om een afspraak te maken in de hoop dat ze me kunnen strippen. Moet wel zeggen dat mijn rugpijn en buikpijn (voelt als menstruatie kramp) aanzienlijk pijnlijker worden. Kan ook beter lopen dan staan. Verder blijf ik zoeken naar manieren van vermaak.. zoals schoonmaken, kleine uitstapjes en series kijken.

Ik hoop wel echt voor jullie dat jullie niet overtijd gaan ;-) en merk dat ik stiekem jaloer ben op de dames die hun wondertjes al hebben ;-)

Jah echt heel fijn dat jullie me tips geve ben jullie erg dankbaar daarvoor :) en zonnebloempje , als  het goed is mag ik maar tot week 40 lope dan word ik ingelijd, ivm me zwangerschaps suiker,.heb eigenlijk liever dat ze zichzelf aanmeld met week 39 .6 ofzo hahaha

Vind dat inlijde nogal eng klinke...

Ik hoop dat jou kleine hummeltje zich snel aantmeld voor je , groetjes

Dag dames,

Nog maar even een update. Mijn hummeltje laat nog steeds op zich wachten, maar de verloskundige komt gelukkig vanmiddag. Ik hoop dat mijn pijntjes van vrijdag voor ontsluiting hebben gezorgd zodat ik gestript kan worden.

Gister voor het eerst in maanden een huilbui gehad. Dat luchte wel even op ;-)

Hoop dat bij jullie alles goed gaat!!

Spannend zonnebloempje, ben benieuwd!

Hier geen veranderingen.. ja ik hou met de dag meer vocht vast, maar niets dat er op wijst dat t kereltje uit mijn buik komt 1 dezer dagen. Hoeft ook nog niet natuurlijk, vandaag precies 38 wk

Terug
Bovenaan