Nieuw topic april 2017 mama's

Och vervelend Syl. Ben benieuwd wat de dokter zegt. Hopelijk kun je iets krijgen wat helpt want je moet echt wel kunnen rusten

Ik heb idd weer een hut medicijnen mee gehad, hoest remmers, een pufje en maag tablet , nu hope dat het allemaal gauw wat minder word, heb al sinds ik die hoest remmers heb in genomen geen angstige hoest bui meer gehad , nog wel wat hoesten maar blijf er ni in hange gelukkig

Das zo eng als je geen lucht meer krijgt...

Hoop t ook voor je.. en dat je iig even een goede nacht kunt maken zodat je weer wat op adem kunt komen letterlijk en figuurlijk

Beterschap

@ik1 van harte gefeliciteerd!! En wat schrikken dat je zoveel bloed hebt verloren zeg!! Maar even goed je rust pakken en aansterken! Kan wel een tijdje duren voordat je je weer de oude voelt.. m'n zus heeft ook zoiets gehad, alleen heeft ze toen geen bloed gekregen, want hb's waren nog goed. Ze heeft alleen echt wel een tijdje echt goed rustig aan moeten doen!
<p style="text-align: left;">@syl; Hopenlijk knap je snel op nu je medicijnen hebt gekregen!</p>
<p style="text-align: left;">@lynn; ben inderdaad de 26e uitgerekend, dus vanaf nu mag de kleine echt komen! Heel spannend! Ben benieuwd wat de kleine gaat doen!</p>
<p style="text-align: left;">@Zonnebloempje; hou je het nog een beetje vol?</p>
<p style="text-align: left;">Ik moet wel zeggen dat ik de laatste dagen wel wat meer denk; blijf maar niet te lang zitten kleintje.!! Pff.. lijkt toch alsof elke dag steeds weer ietsje zwaarder wordt.. heb veel minder energie de afgelopen 3 dagen.. en vind het ook nog eens vreselijk irritant, want wil t liefst nog t hele huis van boven tot onder en helemaal binnenste buiten keren en schoonmaken!</p>
<p style="text-align: left;">Maar goed.. morgen weer een kans!</p>

Hi dames,

@Ik1 - Gefeliciteerd met je kleine meid! Dat moet wel schrikken zijn geweest de nacht na de bevalling! Nu lekker thuis aansterken en proberen te genieten!

@Sylvia - Mijn eerste bevalling is uitgelopen in een spoedkeizersnede . Zal niet mijn bevalling-from-hell verhaal hier vertellen ( jullie moeten allemaal binnenkort ; - ) ), maar omdat ik al een keizersnede heb gehad, mag ik nu kiezen; natuurlijk of keizersnede. Gezien mijn eerste bevalling, is dat een heeeele makkelijke keuze: Voor mij geen natuurlijke bevalling meer, dus een geplande keizersnede.

Hoop dat je hoesten nu snel over gaat met de medicijnen. Heb je trouwens al geprobeerd te spoelen met een zoutoplossing (zelf maken; sprays mogen nu niet)? Dat helpt ook om de hoestprikkel tegen te gaan.

@Lyn -  Het is inderdaad heel dubbel. Ik heb de hele dag pijn en kan haast niets meer, maar wil ook niet dat het zwanger zijn zo snel al voorbij is. Wetende dat dit de laatste keer is. Heel raar.

Liefs, Anna

<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">Hey meide , kheb idd medicatie gehad wat blijkt aan te slaan , word alleen net weer wakker met zo horror aanval maar goed dies nu voorbij , mijn medicatie was uitgewerkt dus heb eve nieuwe ingenomen, nu eve wachten tot het begint te werken dan weer lekker slape.. Ik hoop gwn zo dat die aanvalle steeds minder worden.. Maar leek er wel op gister overdags</p>
<p style="text-align: left;">Dus we gaan zien wat vandaag ons brengt...</p>
<p style="text-align: left;">En anna hoe doe je dat met die zout oplossing dan??!!</p>
<p style="text-align: left;">Alle tips zijn natuurlijk welkom</p>
<p style="text-align: left;">Groetjes syl</p>

Hi Sylvia,

Een zoutoplossing helpt om hoestneigingen tegen te gaan. Die worden namelijk vaak veroorzaakt door irritaties van druppeltjes die in je holtes zijn blijven zitten na bijvoorbeeld een verkoudheid of ontsteking.

Zoutoplossing spoelen is niet fijn om te doen, maar helpt wel:

Doe kokend water in een theeglas en voeg een theelepel zout toe.
Laten afkoelen tot drinkbare temperatuur.
Houdt 1 neusgat dicht en snuif met je andere neusgat een teug zoutoplossing op vanaf het rand je van het glad.
Als je het goed doet, komt het water in je mond terecht en kun je het uitspugen.
Herhalen met je andere neusgat
Doe beide neusgaten 3 keer per dag.

Nogmaals, aangenaam is het niet, maar spoelt wel goed alle holtes door.

Succes!

Liefs, Anna

Terug
Bovenaan