Nieuw topic april 2017 mama's

Hallo dames!

@Anna; wat spannend en wat gek om je te realiseren dat de volgende afspraak de keizersnede al is! Daarna heb je gewoon je kleine in de armen!

@zonnebloempje; roze haar?! Wat super gaaf! En zekers mag er geklaagd worden! We krijgen ook wel heel wat te verduren natuurlijk!

Ik moet zeggen, ik ga er nog wel uit, maar vind het soms wel eens lastig. Moest het eerste uitje vanaf 37 weken wel even een drempel over. En nog als in erop uit ga, voel ik me toch wel wat onzeker.

Vandaag aanbeland in week 38! Ben benieuwd wat deze week weer gaat brengen. Heb wel wat meer harde buiken, of dat een voorteken is, ik weet het niet..

@sylvia; fijn dat je opknapt!

@lynn; leuk!! Ik heb al wel een gipsbuik gedaan, maar moet hem nog versieren.. vind het zo lastig om te bedenken! Maar die van jou is zo te lezen hardstikke leuk!

Omg mijn vliezen zijn net gebroken..

Maar heb geen weeen en kan pas om 9 u verloskundige bellen

Vind t heel spannend

@ manuelaaa123

Jah ik ben ook blij dat ik me wat beter ga voelen al is het met vlagen het ene uur voel ik me top en het andere uur niet dus das nog wel vervelend...

Lynv wat super spanennddd!!!! Voor je het weer ist 9 uur die weeen komen nu vast wel opzetten!!

Ik hoop dat alles voorspoedig gaat lopen!!! Heel veel suc6 hou ons op de hoogte dikke knuffel

@ manuelaaa123

Jah ik ben ook blij dat ik me wat beter ga voelen al is het met vlagen het ene uur voel ik me top en het andere uur niet dus das nog wel vervelend...

Lynv wat super spanennddd!!!! Voor je het weer ist 9 uur die weeen komen nu vast wel opzetten!!

Ik hoop dat alles voorspoedig gaat lopen!!! Heel veel suc6 hou ons op de hoogte dikke knuffel

@ manuelaaa123

<p style="text-align: center;">Lynv wat super spanennddd!!!! Voor je het weer ist 9 uur die weeen komen nu vast wel opzetten!!</p>

Heb verloskundige gebeld (moest van mijn man, die is n beetje gestresst :) )

Ze komt straks op ronde langs. Heb wel menstruatiepijn wat komt en gaat maar weet eigenlijk niet of dat dan al weeen zijn... kan best..

Heb t idee dat iedereen om mij hen gestresster is dan ikzelf haha

We zullen zien wat de dag brengt, misschien al gauw ons kleine ventje in onze armen

@lynn; wat spannend!! Succes meid! En een voorspoedige bevalling gewenst!

@Sylvia; balen dat het nog met ups en downs gaat! Hopelijk zijn het snel alleen nog maar ups!

Nog even over de vraag of de grootouders blij/enthousiast zijn; voor beide kanten is het het derde kleinkind. Ze vinden het allemaal heel erg leuk! Aan mijn kant van de familie komen de kindertjes allemaal vrij dicht op elkaar.. mijn zus heeft al 1 van 3 jaar, mijn broer een dochter van bijna 9 maanden, dan komt straks die van mij en over ongeveer 2 a 3 maanden krijgt m'n zus weer een kleine. Voor mijn gevoel wordt de aandacht voor mijn zwangerschap dan wel wat ondergesneeuwd vanuit mijn kant van de familie.. maar dat heeft ook wel wat te maken met bepaalde zaken die zich eerder afgespeeld hebben.

Mijn schoonouders vinden het echt onwijs leuk! Het wordt de eerste in de familie die de familienaam ook verder zal dragen, dus dat maakt het ook wel bijzonder.

Groetjes!!

Terug
Bovenaan