Nieuw topic april 2017 mama's

Oe Lyn, spannend zeg! Ben benieuwd of je ondertussen je kleine wondertje in je armen hebt. Hopelijk gaat alles goed/ is alles goed gegaan.

Zonnebloempje, heeft het strippen gewerkt? Hopelijk gaat er bij jou ook snel wat gebeuren.

Hier gaat het goed, gisteren uit lunchen geweest met het gezinnetje. Kleine meid is zondag gewoon alweer 2 weken. Je leven gaat wel ineens in een rollercoaster met een kleine erbij. Je leeft van voeding naar voeding. Ook heb ik een poging gedaan tot bv, maar is niet op gang gekomen. Was erg uitgeput van al het bloedverlies en de kleine meid was na 3 keer zuigen ook al te moe om haar bijvoeding tot zich te nemen, dus keuze gemaakt om te gaan flessen, geeft ook wel rust want nu weet ik tenminste hoeveel er in gaat, wel fijn idee met zo'n lichtgewichtje.

Dames, zet hem op jullie laatste dagen en weken, er komen betere tijden aan.

@ik1; genieten!! En wat gaat dat alweer snel zeg!! Nu alweer 2 weken!

Hier is alles nog mooi rustig. Ik merk dat ik weer wat beter slaap en daar ben ik super blij mee.

Ik hoop dat de kleine de paasdagen gewoon lekker rustig blijft zitten! Maar na de paasdagen mag de kleine gerust komen! K wordt steeds benieuwder!

Trek mezelf wel langzaamaan wat meer terug. Morgen heb ik de babyshower van m'n zus. Had er eerst heel veel zin in, maar moet nu zeggen dat ik toch langzaamaan wat minder zin heb. Gelukkig wordt het een drukke babyshower, dat scheelt wel weer.

@Zonnebloempje en Lynn; hopelijk horen we gauw dat jullie je kleine wonder hebben mogen ontmoeten! Wat een vooruitzicht! En hoop dat de bevalling jullie meevalt!

Groetjes

Afgelopen nacht om half 4 bevallen van onze zoon Tim (na 22 uur weeen)

Niet zonder complicaties en daarna nog geopereerd, maar hij is er en t gaat goed met ons

Ik post later mn verhaal nog wel, nu erg moe en nog veel pijn

X

@Lynn;

van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! Rust goed uit! En lekker van elkaar gaan genieten! Voor jou beterschap!

Dag lady's,

Het is bijna ongelooflijk maar Lynn onze wondertjes delen dezelfde geboortedatum. Mijn mannetje heeft zich in een record tijd gemeld.

Vannacht kwamen de weeën op gang. En hoewel er amper twee cm ontsluiting was, had ik al wat persdrang. Half 7 met 3cm naar het ziekenhuis, daar zijn mijn vliezen door geprikt door de vk. Ik had zware rugweeen en had thuis al gezegd dat ik (toch wel) een ruggenprik wou. In het ziekenhuis na een uur en een kwartier na het vliezen breken weer gecheckt en toen bleek ik ineens op 9cm te zitten :-o en om 10.13 lag mijn mannetje op mijn borst (na een knip okdat ik door de rugweeen alle kracht voor het persen verloor)

Rond 2 uur waren we weer thuis. En nu liggen we heerlijk te doezelen :)

Terug
Bovenaan