Nieuw topic april 2017 mama's

Succes Lyn!! Spannend. Hoop voor je dat het soepel en snel verloopt!

Die menstruatie krampjes zijn de eerste weeen, ze worden natuurlijk wel steviger nog ;-)

Ben je al aan het timen? Je hebt tegenwoordig apps om weeen te timen. Super handig voor als de verloskundige wilt weten hoe het vordert.

Liefs, Anna

Ja heb die app en time al.

Ze komen om de 3-4 minuten al vanaf 8 uur.. maar nog goed te doen. Ze wil nog niet ontsluiting voelen ivm infectiegevaar omdat mijn vliezen al gebroken zijn.

Kindje is nog druk tussendoor dus dat gaat wel goed. Vk komt rond 12 uur weer kijken

Owww wat spannend lynv ik hoop dat het nog uit te houde is voor je!

Vraagje aan de rest sinds gister word ik steeds met een vervelend paniekerig gevoel wakker....hebben jullie enig idee hoe dit komt?

Hebben jullie dit ook wel is ?

Groetjes syl

Spannend Lyn!! Houden ze ook al een tijdje aan of zijn ze nog heel kort? 3-4 minuten is heel netjes. Als ze ook een minuutje gaan aanhouden, mag je vast snel naar het ziekenhuis! Mooie dag om te bevallen. Bij ons schijnt het zonnetje ;-)

@Syl - Nachtmerries zijn heel normaal in je zwangerschap. Komt door hormonen. Je hoeft je niet eens te herinneren dat je naar hebt gedroomd, maar je kan daar door heel naar wakker worden. Ik ben een keer huilen wakker geworden. Helemaal van slag en geen idee waarom.

Liefs, Anna

Oke thnxx anna vond het al zo vreemd steeds alsk wakker werd ging me hart tekeer als een bezetenen , en alsk dan eve gwn rustig bleef ligge zakte het weer

Duurde nie lang gelukkig

Ze houden ook wel een minuut aanmaar toen de vk hier net was stopten ze weer. En vlak voordat ze wegging begonnen ze weer.

Vk zegt dat dit door spanning komt, maar dat ze dan nog niet hevig genoeg zijn. Ik moet dus bellen als ik denk sat t menens is.. pff dat vind ik zo lastig zelf in te schatten want ze doen echt best pijn op de piek

Nouja ff aankijken maar weer dus

Hey lady's,

Nog even een korte update van mij. Verloskundige is net geweest en ik heb zo waar 1cm ontsluiting en er is een poging tot strippen gedaan.

Wie weet helpt het met het spontaan op gang brengen en anders morgen naar het zk.

Terug
Bovenaan