Nieuw topic april 2017 mama's

Oeps dat was alleen mijn verhaal. Lynn wat vervelend dat het niet zonder complicaties gegaan is, ik hoop dat jullie beide voorspoedig herstellen!

@Manuela, dat terugtrekken herken ik heel goed!! Ik hoop dat je ondanks dat wel even kan genieten van je zus haar babyshower

@ik1, ik vind het nu al onvoorstelbaar hoe mijn leven is veranderd, laat staan hoe dat over twee weken is.

@Zonnebloempje;

van harte gefeliciteerd!! Nu heerlijk gaan genieten van jullie wondertje! Wat is het dan ineens nog snel gegaan zeg!

Groetjes

<p style="text-align: left;">Wauw lynv en zonnebloempje van harte met jullie wondertjes, nu ben ik jaloers!</p>
<p style="text-align: left;">Maar het is jullie zo gegunt!! Van harte gefeliciteerd!</p>
<p style="text-align: left;">En lynv jammer dat het niet ging zoals het moest gaan ,maar goed hopen dat je lekker snel gaat herstellen!</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">Ik moet nog uiterlijk 10 dagen wachten :( en de dagen zijn zo lang , het enigste wat ik nog doe is serie kijke en op bed ligge slape de laaste 2 dage want het word me echt te zwaar, zodra ik werk dat me long mecijnen werken val ik in slaap als ze uitgewerkt zijn word ik weer wakker van een astma aanval , ik zou zo blij zijn als de kleine er is en ik rustig kan herstellen.. Maar goed nog eve volhouden!!</p>
<p style="text-align: left;">Alles komt goed zeggen ze !</p>

Wauw Lyn en Zonnebloempje, van harte gefeliciteerd. Wat leuk allebei op dezelfde dag. Lekker genieten van jullie wondertjes.

Lyn, wat vervelend dat het bij jou ook heftig is geweest. Hopelijk herstel je ondanks alles vlot.

Sylvia, nog heel even en dan ben je zelf ook aan de beurt. Zet hem op.

Ik1 jah ik kan niet wachten!!! Het duurd echt lang , de vlag gaat uit alsk naar het ziekenhuis mag, ik heb een hekel aan ziekenhuizen maar nu zou ik er graag heen gaan XD...

Maar nog eve bikkelen, kmerk wel dat onze kleine meid steeds rustiger word zou dat een voorteken kunnen zijn?

Ze is al ingedaald als het goed is

.

Gefeliciteerd Lyn en Zonnebloempje!! Grappig op dezelfde dag en jullie uitgerekende data lagen best ver uit elkaar (begin en eind april)!

@Lyn - Hoop dat je snel herstelt en kan beginnen met genieten. Klinkt heftig wat je hebt meegemaakt!

@ Zonnebloempje -  Van jou klinkt een stuk soepeler, maar geen enkele bevalling is een feest natuurlijk ;-). Heb je nog in bad kunnen bevallen of ging het te snel?

Hier alles zijn gangetje. Ben vandaag weer eens onder de mensen geweest naar een verjaardag en wat ben ik daarvan opgeknapt! Psychisch dan; Lang zitten viel niet mee, ben thuis gelijk ingestort op bed gaan liggen en voelt nu alsof mijn bekken in brand staan, maar moest er echt even uit!! Werd langzaam gek om alleen maar thuis op de bank te liggen.

Nou ja, nog een paar nachtjes....

Volgens mij, zijn we nog maar met een paar over die nog moeten toch? Manuela, Sylvia en ik of mis ik iemand? Manuela: Wanneer was jouw datum ook al weer?

Liefs, Anna

Terug
Bovenaan