Nieuw topic april 2017 mama's

Hallo allemaal,

Wat een hoop blijde berichten over de 20 weken echo. Ik meld me ook bij het groepje van in april uitgerekend, maar voor mij eind april. Ben nu 17 weken zwanger van ons 2de zoontje. We hebben een NIPT gedaan, dus wisten met 11 weken al dat we weer een mannetje zouden krijgen.

Wij zijn nog niet echt aan het shoppen. Wil eerst de 20 weken echo afwachten en wij hebben de grote spullen natuurlijk al staan. Onze oudste verhuist naar een peuterkamer, dus de babykamer hoeft alleen opnieuw aangekleed te worden, zeg maar. Ga wel een hele andere aankleding doen. Deze kleine mag ook een eigen unieke kamer

Hallo allemaal,

Wat een hoop blijde berichten over de 20 weken echo. Ik meld me ook bij het groepje van in april uitgerekend, maar voor mij eind april. Ben nu 17 weken zwanger van ons 2de zoontje. We hebben een NIPT gedaan, dus wisten met 11 weken al dat we weer een mannetje zouden krijgen.

Wij zijn nog niet echt aan het shoppen. Wil eerst de 20 weken echo afwachten en wij hebben de grote spullen natuurlijk al staan. Onze oudste verhuist naar een peuterkamer, dus de babykamer hoeft alleen opnieuw aangekleed te worden, zeg maar. Ga wel een hele andere aankleding doen. Deze kleine mag ook een eigen unieke kamer

Hallo allemaal,

Welkom voor de nieuwe dames :)

Wij hebben het kamertje ondertussen helemaal opnieuw geverfd en ik had een mee groei bedje gevonden online en die was onlangs in de aanbieding dus die staat ook vast. Verder hebben we nog geen grote aankopen gedaan. Wel zijn we al op onderzoek uit geweest voor een kinderwagen omdat mijn man 2 meter is, maar moet eerlijk zeggen dat ik het nog steeds wel overweldigend vind.

Bij mij is de kleine ook nog onder bij de buik te voelen. Merk wel echt een verschil in het gevoel, voel nu wel echt schoppen in plaats van wat beweging.

Kez Tur, hoop dat je man snel mee kan genieten ;-)

Dames, hoe gaat het bij iedereen? Hoe is het met de energie? En met de dikke buiken? Ik kan hier nog steeds met 22 weken mijn eigen broeken aan. Had wel genoeg vruchtwater en kindje heeft de goede maten, dus was niet erg.

Wij zijn begonnen met orienteren op een kamertje en spulletjes, maar  is nog niet echt makkelijk.

gisteren is er een dame geweest van het gastouderbureau en hebben wij onze wensen en sommige eisen door gegeven. In januari wil ze ons aan de gastouder gaan voorstellen, als we het niks vinden word er verder gezocht naar ander gezin.

Gebruiker119019: heb jij ondertussen ook al je 20 weken echo gehad of krijg je hem deze week?

Goedemorgen,

Hier alles nog altijd rustig. Ik begin al wel echt een buik te krijgen. Erg bijzonder want ik heb overgewicht en maakte me altijd heel druk over een dikke buik. Gelukkig kan ik op deze buik trots zijn ;-)

Bij ons is het kamertje geverft, ligt er een nieuwe vloer in en staat het bedje. Verder nog niks van de baby uitzet in huis, maar daar gaan we volgende maand maar eens mee beginnen.

Het enige waar ik tegen op kijk, is de suikertest. 2x bloedprikken terwijl ik bang ben voor naalden.... :-(

Hoop dat met de andere dames ook alles goed gaat!

Hoi allemaal ! ik ben zwanger van de tweede en op 28 april uitgerekend .  donderdag krijgen we de 20 weken echo en weten we ook wat het wordt! vind het echt spannend weer. we hebben een dochter van bijna 3. vind het alleen wel veel pittiger dan bij de eerste zwangerschap .  vooral mentaal gebied. Mijn vriend snapt  er soms niks van heb ik het idee... heb ook echt veel jeuk over m'n hele lichaam echt irritant haha.  gr debora

Terug
Bovenaan